PSV - RKC Waalwijk | Zaterdag 23 januari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat mag hij eerst afdwingen op de training. Schmidt gaf de reden al waarom Fein niet meer speelt. Voert zijn taken in het veld nog onvoldoende uit. Dan kun je aan de bal zó goed zijn (Mo bijvoorbeeld aan het begin van het seizoen), maar als je niet doet wat er van je gevraagd wordt dan sta je er gewoon langs.
Als het puur om taken goed uitvoeren zou gaan dan zou er niemand meer in het veld staan; tenzij wat we telkens te zien krijgen precies volgens het idee van Schmidt is natuurlijk :unsure:
 
En ook vooral zo weinig voortschrijdend inzicht.. Rajkovic, Rosario. Je bent wel hardleers, Der Muzikant 😂
Ik wil vijftien jaar na dato niet weer beginnen, maar Rajkovic speelde destijds oprecht een wereldpot op die positie! :ROFL:

Sterker nog, jij zou fan zijn. Als enige (!) controleur op een middenveld met ruit, alle duels winnen en daarmee aan de basis staan van scherpe counters en een CL-uitduel winnen. Fucking Simons. Ik kan nog steeds kwaad worden om die slappe hap. :ROFL::ROFL:

Overigens nooit geclaimd dat ik destijds als vijftien of zestienjarige net zo een uitmuntend verstand van voetbal had als nu. Was natuurlijk wel zo, maar ik heb het nooit geclaimd.
 
De afwezigheid van 3 spelers mag nooit als excuus worden gebruikt door een topclub.
Obispo, Viergever, Phillip Max, Götze, Romero, Gakpo, Vertessen/Ledezma (Vertessen zit officieel bij de A1. Ledezma weet ik niet zeker) zijn spelers waar PSV niet over kon beschikken. Dat zijn dus 7 spelers. Misschien 6 als je Romero niet mee telt. Daarnaast was ook Sangaré half terug van een blessure (zeker niet fit genoeg om te starten). Over Malen zijn fitheid zullen we het nog maar afdoen als een tactische keuze.

Dat wil dus zeggen dat je 7 - 8 spelers hebt die niet fit/onbeschikbaar zijn. Dat vind ik toch een ander perspectief dan de afwezigheid van 3 spelers. Hiervan zijn er 4 normaal gesproken basisspeler en maar liefst 5/6 posities zijn anders ten opzichte van de beoogde beste 11. Als Ajax 4 spelers wisselt dan vind ik ze ook vrij wankel ogen.


Ik vind namelijk. Hoe gek het ook klinkt, Viergever linksachterin betrouwbaarder en beter dan Baumi linksachter. Of je wil tenminste de keuze hebben. Ik denk echt wel dat dit impact heeft op hoe een club traint en kan spelen.

Verder vind ik je analyses over het spel scherp. Ik zie alleen dit 'excuus' als een verklaring voor het eventueel niet draaiend PSV op dit moment. Uiteraard mag jij het tegen tegenovergestelde vinden. Op basis van dat het spel tegen Volendom en RKC ondermaats was ben ik het ook zeker eens. Gelukkig wel het optimale resultaat eruit gehaald.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik wil vijftien jaar na dato niet weer beginnen, maar Rajkovic speelde destijds oprecht een wereldpot op die positie! :ROFL:

Sterker nog, jij zou fan zijn. Als enige (!) controleur op een middenveld met ruit, alle duels winnen en daarmee aan de basis staan van scherpe counters en een CL-uitduel winnen. Fucking Simons. Ik kan nog steeds kwaad worden om die slappe hap. :ROFL::ROFL:

Overigens nooit geclaimd dat ik destijds als vijftien of zestienjarige net zo een uitmuntend verstand van voetbal had als nu. Was natuurlijk wel zo, maar ik heb het nooit geclaimd.
Arme Timmy Simons: was die ook maar zwart, met een gekke kapsel en een imponerend lichaam :maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan