PSV - RKC Waalwijk | Zaterdag 23 januari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Onze fransoos heeft al meerdere pre-assist op zijn naam staan. daarbij, liever 10x naar voren waarvan er 5 aankomen en 1 een goal wordt dan 0 waarmee niks gecreëerd wordt.
Over dat laatste ging mijn post iig niet en kan niemand het ook met je oneens zijn.
Voor een topclub is hij nog te veel een foutenfestival ondanks de “ pre-assists”.... We lijken nu Ajacieden wel die alle ballen van Ziyech vanuit de training ook meetelden als pre assists ;)
 
Over dat laatste ging mijn post iig niet en kan niemand het ook met je oneens zijn.
Voor een topclub is hij nog te veel een foutenfestival ondanks de “ pre-assists”.... We lijken nu Ajacieden wel die alle ballen van Ziyech vanuit de training ook meetelden als pre assists ;)
Helder, het is n jonge jongen die dit seizoen goede stappen maakt, het is (nog) niet het beoogde niveau. Maar van alles wat we nu kunnen opstellen centraal achterin ben ik toch wel van mening dat hij met Teze de beste combi vormt.
 
Helder, het is n jonge jongen die dit seizoen goede stappen maakt, het is (nog) niet het beoogde niveau. Maar van alles wat we nu kunnen opstellen centraal achterin ben ik toch wel van mening dat hij met Teze de beste combi vormt.
Zeker en eens. Beide maken een goede ontwikkeling door. Maar naast een van hen moet een ervaren hetzij killer hetzij opbouwende verdediger staan. Wat we nu zien is dat het spel maar niet op gang komt omdat de trainer juist vanwege de zwakheden achterin, twee controleurs opstelt. Dit, terwijl we gegenpressung zouden gaan spelen.
 
Zeker en eens. Beide maken een goede ontwikkeling door. Maar naast een van hen moet een ervaren hetzij killer hetzij opbouwende verdediger staan. Wat we nu zien is dat het spel maar niet op gang komt omdat de trainer juist vanwege de zwakheden achterin, twee controleurs opstelt. Dit, terwijl we gegenpressung zouden gaan spelen.
Alex en Stam zijn geblesseerd en worden vervangen door Teze en Boscagli vanavond. Dit is de reden dat we al jaren bagger spelen. We hebben geen verdediging waar je op kan bouwen.
Zet deze twee bij Emmen in de basis en ze degraderen nog steeds.
 
Opstelling PSV:
Mvogo - Dumfries Teze Baumgartl Boscagli - Rosario Thomas - Madueke Mauro - Ihattaren Zahavi

fJW5szrB


Max is ziek.
Gakpo en Götze ontbreken ook.
Sangaré en Malen op de bank

Nou nou ... Hopelijk met 3 punten in de 3e helft (want dat zal wel de beste helft worden :cautious:)
 
Laatst bewerkt:
T is niet veel, maar ook dit moet voldoende zijn om van RKC te winnen. Zal wel een krappe 2-0 worden.
 
Dramatische opstelling, tering zeg. Malen die weer rust krijgt? What the fuck is er allemaal aan de hand hier?

Tis eigenlijk een wonder dat we nog op 3 fronten actief zijn. Hoevaak hebben we in onze sterkst mogelijk opstelling gespeeld? Misschien maar 2 of 3 keer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan