PSV - RKC Waalwijk | Dinsdag 30 oktober | Eindstand: 2-3 n.v. (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien Isi niet zo goed...

Hij was vorig seizoen ook niet geweldig. Het ging net. Wellicht is hij daarnaast een speler die gewoon spelritme nodig heeft, en is dat deels de verklaring voor deze wanvertoning van zijn kant.
 
Hij was vorig seizoen ook niet geweldig. Het ging net. Wellicht is hij daarnaast een speler die gewoon spelritme nodig heeft, en is dat deels de verklaring voor deze wanvertoning van zijn kant.
Bewust besluiten om niet in te grijpen heeft nul te maken met spelritme. Totaal niks.
Dat je je man kwijt bent, dat kan gebeuren. Vervolgens niet eens een stap zetten om dat probleem op te lossen is een bewuste keuze. En dan ben je gewoon een lul.
 
Bewust besluiten om niet in te grijpen heeft nul te maken met spelritme. Totaal niks.
Dat je je man kwijt bent, dat kan gebeuren. Vervolgens niet eens een stap zetten om dat probleem op te lossen is een bewuste keuze. En dan ben je gewoon een lul.
Ah, heb de 2e helft gemist en niet teruggekeken, maar Isi deed een Toivonentje zo te horen? Hop, in de eurobak in de winterstop. Houdoe, we huren je wel in bij een eventuele huldiging.
 
Bewust besluiten om niet in te grijpen heeft nul te maken met spelritme. Totaal niks.
Dat je je man kwijt bent, dat kan gebeuren. Vervolgens niet eens een stap zetten om dat probleem op te lossen is een bewuste keuze. En dan ben je gewoon een lul.
Je man laten lopen, daar weet Bommel zelf alles van.
 
Van Bommel heeft nog steeds geen spijt van B-keus tegen RKC

link

"Verliezen kan, maar de manier waarop, daar heb ik moeite mee", zegt Mark van Bommel.
"Het is mijn verantwoordelijkheid", trekt hij min of meer het boetekleed aan. "Maar ik heb er geen spijt van, omdat ik er goed over na heb gedacht. Ik dacht dat ze verder waren."

"Ze spelen niet altijd en zeker niet in deze samenstelling, maar ze trainen wel altijd samen", verdedigt hij zijn keuze om louter reservespelers op te stellen in de beker. "Dus ik vond dat het kon."

De reservespelers weten waar ze aan toe zijn. Blijven zitten waar ze al zaten. De meesten zaten er blijkbaar niet voor niets.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan