PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kan mee geen Europa’cup wedstrijd meer herinneren waar we met volle handen stonden. Bij een beetje normale tegenstander trekken we aan het kortste eind.
 
2e helft was prima, echter na de goal van gakpo heeft het spel zeker 20 minuten stil gelegen met wissels en vallende spelers van real, de scheidsrechter trapt er weer in, wat is dat toch?
Maar goed al met al was dit de wedstrijd die ik vooraf al dacht te gaan zien met een sterke tegenstander!
 
Mwene is super gedreven en daarmee is ook alles gezegd over zijn kracht

Hij is druk doende, dat is wat anders.
Hij is juist vaker het tegenovergestelde van gedreven, namelijk onverschillig.
Max heeft dat overigens veel erger.

'Och, balletje verloren, achja'
'Oei, verkeerd gedekt. Tja..'
'Laat ik eens een balletje voorgeven. Oh, bal kwijt, poehee'

Denken ze natuurlijk niet, maar zo komt t op mij vaak over bij die 2. Die drive om kostte wat kost een fout goed te maken, die bal te willen hebben, overtuiging in de passing en dan gelijk weer vrij lopen en deelnemen aan t spel en gewoon te willen winnen boven alles. Zon beetje wat Denzel zo'n goede RB maakt.
Teze viel met drive in. Hoop t vaker te zien.
 
Ik zie hem een hoop hollen en meestal komt hij ook in positie om hem aan te spelen maar hij is de laatste speler die je aan de bal wil hebben. Het beste wat hij met de bal doet is de bal weer terugspelen. Het oogt heel dynamisch en gedreven maar zodra de bal aan zijn voet komt lijkt ie stomverbaasd te zijn dat iemand hem de bal geeft
Vind hem een mietje die alle duels uit de weg gaat. En idd, verbaasd kijken als hij de bal krijgt en na veel getreuzel toch weer terug.
 
JDJ moet in de winterstop echt een ervaren linksback halen, want Max is sinds 9 maanden pure middelmaat geworden: geeft zijn directe tegenstanders te veel ruimte om op te komen en die voorzet te geven. Verder zijn zijn eigen voorzetten ronduit slecht en hetzelfde geldt voor zijn vrijetrappen en corners. Kortom: je hebt weinig aan Max. Er moet versterking komen, indien mogelijk nu al met een transfervrije linksback, maar anders beslist in de winterstop. Eigenlijk zijn beide tegendoelpunten van vanavond grotendeels toe te schrijven aan zeer zwak verdedigen van Max. Zonde dat PSV vanavond gelijk gespeeld heeft...
 
JDJ moet in de winterstop echt een ervaren linksback halen, want Max is sinds 9 maanden pure middelmaat geworden: geeft zijn directe tegenstanders te veel ruimte om op te komen en die voorzet te geven. Verder zijn zijn eigen voorzetten ronduit slecht en hetzelfde geldt voor zijn vrijetrappen en corners. Kortom: je hebt weinig aan Max. Er moet versterking komen, indien mogelijk nu al met een transfervrije linksback, maar anders beslist in de winterstop. Eigenlijk zijn beide tegendoelpunten van vanavond grotendeels toe te schrijven aan zeer zwak verdedigen van Max. Zonde dat PSV vanavond gelijk gespeeld heeft...

Toch weer belletje naar Rodriguez?
 
2e helft was prima, echter na de goal van gakpo heeft het spel zeker 20 minuten stil gelegen met wissels en vallende spelers van real, de scheidsrechter trapt er weer in, wat is dat toch?
Maar goed al met al was dit de wedstrijd die ik vooraf al dacht te gaan zien met een sterke tegenstander!
Maar PSV moet daar ook wat tegenover kunnen stellen.
 
JDJ moet in de winterstop echt een ervaren linksback halen, want Max is sinds 9 maanden pure middelmaat geworden: geeft zijn directe tegenstanders te veel ruimte om op te komen en die voorzet te geven. Verder zijn zijn eigen voorzetten ronduit slecht en hetzelfde geldt voor zijn vrijetrappen en corners. Kortom: je hebt weinig aan Max. Er moet versterking komen, indien mogelijk nu al met een transfervrije linksback, maar anders beslist in de winterstop. Eigenlijk zijn beide tegendoelpunten van vanavond grotendeels toe te schrijven aan zeer zwak verdedigen van Max. Zonde dat PSV vanavond gelijk gespeeld heeft...
In de winterstop is het te laat ben je al uitgespeeld om de knikkers. JDJ moet er uit voor de kerst,
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan