PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoefde ook niet meer zo veel te doen. Zijn directe tegenstander stond er niet meer en aanvallend heeft hij 0.0 inbreng.
Geeft geen slechte voorzetten en kiest verstandig voor een breedte bal als het er moet maar rushes of lenige dribbels met de bal zul je hem niet snel zien maken inderdaad. Maar 0.0 vind ik wel erg mager.
 
De gemiste kans en het schot van Teze in de herhaling.
Zo jammer dat deze niet in goal gingen. Vooral dat schot op de paal.
 
Vertessen heeft aan zichzelf bewezen dat ie geen mooie dingen moet gaan proberen maar alleen diep gaan en blijven rennen.
Thomas was een verbetering tov Ginkel maar met dit Boscagli naast je wordt je gewoon ontzettend zenuwachtig.. Man, wat was die aan het doen? Niet alleen die bal maar gewoon zo slecht en zonder rust in zijn hoofd.
Ramalho en Obispo lieten te veel steekjes vallen hoewel ze zich enigszins herstelden de laatste 30 minuten.
Madueke moet ook diep gaan en niet alleen om de bal vragen en willen schieten. Variatie in je spel is ook belangrijk tenzij je Arjen Robben bent.
Max.. ik zeg niets. Heeft totaal geen concurrentie en weet dat ie toch altijd opgesteld zal worden… Wat een blunder om niemand te halen voor die back posities.
Zahavi was idd niet zo slecht als werd beweerd maar liep Gakpo en Götze in de weg maar zijn vervanger was nog lomper… Alleen wil ik die nog zien als hij gewend is aan het elftal.
Gakpo had te veel balverlies maar toch heel dreigend en ook nog een mooie goal. Ik blijf herhalen dat ik hem graag een helft bijv in de spits zou willen zien met Götze daarachter.
Drommel vond ik bij de goals niet echt uit zijn doel komen maar hij had twee wereldreddingen!
Götze de man van de wedstrijd.
 
Vertessen heeft aan zichzelf bewezen dat ie geen mooie dingen moet gaan proberen maar alleen diep gaan en blijven rennen.
Thomas was een verbetering tov Ginkel maar met dit Boscagli naast je wordt je gewoon ontzettend zenuwachtig.. Man, wat was die aan het doen? Niet alleen die bal maar gewoon zo slecht en zonder rust in zijn hoofd.
Ramalho en Obispo lieten te veel steekjes vallen hoewel ze zich enigszins herstelden de laatste 30 minuten.
Madueke moet ook diep gaan en niet alleen om de bal vragen en willen schieten. Variatie in je spel is ook belangrijk tenzij je Arjen Robben bent.
Max.. ik zeg niets. Heeft totaal geen concurrentie en weet dat ie toch altijd opgesteld zal worden… Wat een blunder om niemand te halen voor die back posities.
Zahavi was idd niet zo slecht als werd beweerd maar liep Gakpo en Götze in de weg maar zijn vervanger was nog lomper… Alleen wil ik die nog zien als hij gewend is aan het elftal.
Gakpo had te veel balverlies maar toch heel dreigend en ook nog een mooie goal. Ik blijf herhalen dat ik hem graag een helft bijv in de spits zou willen zien met Götze daarachter.
Drommel vond ik bij de goals niet echt uit zijn doel komen maar hij had twee wereldreddingen!
Götze de man van de wedstrijd.

Terwijl Boscagli juist altijd enorm rustig is, maar wat ie op het laatst deed, onbegrijpelijk. Had overigens ook een geweldige ingreep op 't laatst.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vertessen heeft aan zichzelf bewezen dat ie geen mooie dingen moet gaan proberen maar alleen diep gaan en blijven rennen.
Thomas was een verbetering tov Ginkel maar met dit Boscagli naast je wordt je gewoon ontzettend zenuwachtig.. Man, wat was die aan het doen? Niet alleen die bal maar gewoon zo slecht en zonder rust in zijn hoofd.
Ramalho en Obispo lieten te veel steekjes vallen hoewel ze zich enigszins herstelden de laatste 30 minuten.
Madueke moet ook diep gaan en niet alleen om de bal vragen en willen schieten. Variatie in je spel is ook belangrijk tenzij je Arjen Robben bent.
Max.. ik zeg niets. Heeft totaal geen concurrentie en weet dat ie toch altijd opgesteld zal worden… Wat een blunder om niemand te halen voor die back posities.
Zahavi was idd niet zo slecht als werd beweerd maar liep Gakpo en Götze in de weg maar zijn vervanger was nog lomper… Alleen wil ik die nog zien als hij gewend is aan het elftal.
Gakpo had te veel balverlies maar toch heel dreigend en ook nog een mooie goal. Ik blijf herhalen dat ik hem graag een helft bijv in de spits zou willen zien met Götze daarachter.
Drommel vond ik bij de goals niet echt uit zijn doel komen maar hij had twee wereldreddingen!
Götze de man van de wedstrijd.
Ik vind Oppegard wel een concurrent voor Max, maar dan moet ie wel in de selectie zitten. Elke keer als ik die jongen heb zien spelen, viel ie me op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach muggenziften, ik weet nog dat Gijpje zat te zuigen vorig seizoen omdat Gotze maar een beetje zou slenteren, terwijl ze er niet op de hoogte van leken dat hij juist het meeste van alle spelers liep volgens de statistiek.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan