PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Even iets heel anders, hoe kan Sporting in godsnaam kampioen zijn geworden in Portugal.

On topic: Heb een goed gevoel voor vandaag. Minimale overwinning, maar wel met veel passie en strijd.
 
Vanavond kunnen jullie weer niet van mijn juiste bevindingen genieten :ROFL:, want ik heb onverwachts kaarten en ga voor de derde keer op rij naar mijn PSV kijken. Even voor jullie 2x geweest 2x gewonnen.
Wel weer een pleures eind rijden maar wat kan het schelen. Ik spreek jullie as. zondag!

Doe nou niet!
 
kunnen gewoonweg weinig goeds doen vanavond, je moet winnen thuis elk andere resultaat is slecht. Real is in vorm en onze vorm is weg gezakt, tegen Benfica en Az waren we niet best. Sangare wordt gemist en hebben een zwak middenveld daardoor. Maar goed hopelijk hebben we wat geluk en slepen we er een 2-1 overwinning uit. Ben ik de enige die de het programma van de eredivisie rond de het 1e Europese oneerlijk vindt? Wij Az en Feyenoord en Ajax Zwolle en Cambuur.
 
Even iets heel anders, hoe kan Sporting in godsnaam kampioen zijn geworden in Portugal.

On topic: Heb een goed gevoel voor vandaag. Minimale overwinning, maar wel met veel passie en strijd.
Miste aanvoerder en beide CV, de vervanger (CV) viel ook nog uit. Dan zit het ook niet tegen dat die bal op de paal precies op het hoofd van Haller terugkomt en de 2-3 op 2 millimeter buitenspel was. Verder speelde Anthony en Haller een geweldige pot voetbal en maakte Berghuis een prachtige goal.
 
Miste aanvoerder en beide CV, de vervanger (CV) viel ook nog uit. Dan zit het ook niet tegen dat die bal op de paal precies op het hoofd van Haller terugkomt en de 2-3 op 2 millimeter buitenspel was. Verder speelde Anthony en Haller een geweldige pot voetbal en maakte Berghuis een prachtige goal.
1 verdediger maakt het verschil? Sporting viel ij tegen en Ajax was goed.
 
Even iets heel anders, hoe kan Sporting in godsnaam kampioen zijn geworden in Portugal.

On topic: Heb een goed gevoel voor vandaag. Minimale overwinning, maar wel met veel passie en strijd.

Ooit een paar jaar geleden werd Feyenoord ook in Nederland kampioen. Hadden ze kwalitatief het beste elftal toen?
 
kunnen gewoonweg weinig goeds doen vanavond, je moet winnen thuis elk andere resultaat is slecht. Real is in vorm en onze vorm is weg gezakt, tegen Benfica en Az waren we niet best. Sangare wordt gemist en hebben een zwak middenveld daardoor. Maar goed hopelijk hebben we wat geluk en slepen we er een 2-1 overwinning uit. Ben ik de enige die de het programma van de eredivisie rond de het 1e Europese oneerlijk vindt? Wij Az en Feyenoord en Ajax Zwolle en Cambuur.

We krijgen nog meer Europese wedstrijden. Straks hebben wij makkelijkere en zij lastigere. Feyenoord verzet een wedstrijd, maar speelt 0-0 tegen Haifa. AZ heeft al eerder een wedstrijd verzet, maar ging niet door in de EL. Zij moeten straks nog alles inhalen. :)
 
1 verdediger maakt het verschil? Sporting viel ij tegen en Ajax was goed.
Niet 1 verdediger, sporting had geen CV en ja Ajax was aanvallend goed maar de verdediging was zwak en bij de spaarzame momenten dat Sporting kwam was er telkens gevaar.
 
Niet 1 verdediger, sporting had geen CV en ja Ajax was aanvallend goed maar de verdediging was zwak en bij de spaarzame momenten dat Sporting kwam was er telkens gevaar.

Ik denk zelfs dat onze EL poule zwaarder is dan hun CL poule (Nja, Borussia is natuurlijk wel heel goed), maar ik denk dat Sociedad en Monaco beter zijn dan Sporting en Besiktas.
 
kunnen gewoonweg weinig goeds doen vanavond, je moet winnen thuis elk andere resultaat is slecht. Real is in vorm en onze vorm is weg gezakt, tegen Benfica en Az waren we niet best. Sangare wordt gemist en hebben een zwak middenveld daardoor. Maar goed hopelijk hebben we wat geluk en slepen we er een 2-1 overwinning uit. Ben ik de enige die de het programma van de eredivisie rond de het 1e Europese oneerlijk vindt? Wij Az en Feyenoord en Ajax Zwolle en Cambuur.
Volgens Elfrink is Propper in ieder geval weer aan het meetrainen, dus kan wellicht worden ingezet vanavond en ook zondag.
 
Even gekeken naar het team en de namen, dus niet gebaseerd op spel. Qua verdediging zie ik genoeg kansen voor onze aanval. Lijken me stugge verdedigers, maar geen wereldtoppers. Het middenveld daarentegen lijkt me wel sterk. Ervaring met David Silva en Merino en dan wat jong talent met Oryazabal, Zubimendi, Barrentxea. En dan voorin nog Isak. Verwacht een leuke pot en meteen ook weer een goede test, vooral voor onze verdediging.
 
Ik vind het trouwens knap van jullie dat jullie tijdens wedstrijden zo actief zijn in de wedstrijdchat. Ik kan dat alleen bij potjes van andere clubs, maar voor een wedstrijdje PSV heb ik echt volle focus nodig. Het liefst alleen voor de buis. Telefoon weg, zo min mogelijk mensen om me heen.

Ben ik een weirdo?🤔
 
Ik vind het trouwens knap van jullie dat jullie tijdens wedstrijden zo actief zijn in de wedstrijdchat. Ik kan dat alleen bij potjes van andere clubs, maar voor een wedstrijdje PSV heb ik echt volle focus nodig. Het liefst alleen voor de buis. Telefoon weg, zo min mogelijk mensen om me heen.

Ben ik een weirdo?🤔
Eerste wat ik doe bij een spannende actie. Wat vind het forum hiervan 🙈
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan