PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
?

Nee ik benoem toch nergens Ajax of dat PSV iets fouts doet? Maar dit was ookal met Zahavi (china die moeilijk deed), Sangaré en nu weer. Dacht altijd dat voetballers wat sneller gingen in het verleden bij PSV, binnen 1 week oid. Geen idee of Ajax/iedere andere club hier ook last van heeft.
Ajax maakte op 22feb de transfer van Anthony definitief bekend en wachte begin juni 2020 aldus VI nog op de werkveegunning leert wat koppensnellen en googlewerk me. Volgens mij kwam Lozano iets sneller in actie.
 
Ajax maakte op 22feb de transfer van Anthony definitief bekend en wachte begin juni 2020 aldus VI nog op de werkveegunning leert wat koppensnellen en googlewerk me. Volgens mij kwam Lozano iets sneller in actie.
Ja misschien duurt het altijd lang. In het geval van Anthony wachtte Ajax ook niet met de procedure tot hij wat meer speelgerechtigd is? Klinkt extreem lang maar kan me voorstellen dat een werkvergunning in feb niet mogelijk is omdat hij toen ook (nog) niet ging werken voor Ajax.

Maar idd, me gevoel zei met dat het me dat het met Guti en Lozano idd een stuk sneller ging. Volgensmij was Guti ook op de slotdag gecontacteerd en maakte toen zijn debuut 2 weken later. Maar dacht wel dat hij al getraind had met het team. Maar misschien lijkt het in het verleden sneller te gaan omdat we toen niet iedere dag een update kregen mbt werkvergunning wel/niet. Of het duurt wat langer vanwege corona.
 
?

Nee ik benoem toch nergens Ajax of dat PSV iets fouts doet? Maar dit was ookal met Zahavi (china die moeilijk deed), Sangaré en nu weer. Dacht altijd dat voetballers wat sneller gingen in het verleden bij PSV, binnen 1 week oid. Geen idee of Ajax/iedere andere club hier ook last van heeft.
Ik heb blijkbaar mezelf niet duidelijk uitgedrukt. Ik bedoelde jou niet. Maar met "je" "men".
 
Ik kan me nu ook voorstellen dat het o.a door de situatie in Afghanistan het juist erg druk is bij de IND. En dat een voetballer dus geen voorkeursbehandeling krijgt vind ik ook te begrijpen
 
Het wordt een pittige wedstrijd voor PSV en in voorspel een eindstand van 3-2, waarbij PSV met enig fortuin zal winnen en zeker niet hoeft te klagen over de arbitrage.
 
Ik kan me nu ook voorstellen dat het o.a door de situatie in Afghanistan het juist erg druk is bij de IND. En dat een voetballer dus geen voorkeursbehandeling krijgt vind ik ook te begrijpen

En je kunt natuurlijk niet alles doen tussen 9 en 5
 
Ik kan me nu ook voorstellen dat het o.a door de situatie in Afghanistan het juist erg druk is bij de IND. En dat een voetballer dus geen voorkeursbehandeling krijgt vind ik ook te begrijpen
Dat zou kunnen. En dan Sangaré wellicht vanwege corona. Vandaar dat ik het me ook afvroeg.
 
Ik ga niets voorspellen. Ik teken gewoon voor een mooie wedstrijd waarin PSV zich weer van haar goede kant laat zien. De uitslag is voor mij persoonlijk niet interessant.
Voor mij wel om eens afwijkend te doen, met de nadruk op “eens” :S:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan