PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nederland: 2x winst, 3x gelijk
België: 2x winst, 1x gelijk, 1x verlies
Oekraine: 2x verlies
Oostenrijk: 1x winst, 2x verlies
Schotland: 2x verlies

Prima week voor de Nederlandse coefficient in ieder geval.
 
Matig gevoel bij het resultaat omdat ik op winst had gehoopt, maar niet ontevreden over het spel. Sociedad is namelijk een prima ploeg die ook net zo goed in de CL had kunnen zitten. Beter dan heel veel pot-4-CL ploegen.

Dat we Gotze hebben die ook nog eens dood leuk heeft verlengd blijft voor mij iets surreëls. Die is echt nog steeds te goed voor de Eredivisie eigenlijk. Puur genieten man.
 
E_b6lNBXsAcyC4G


Volgende wedstrijd maar wat vaker scoren als de tegengoals zonder te verdedigen weggegeven worden.
 
Voor de neutrale kijker een mooie pot vanuit een PSV oogpunt weer een deceptie. Stokpaardje maar van Stal halen JDJ is het probleem. Geen LB,RB vervanger voor Sangare en geen Spits.
Max,Mwene,Zahavi,Ginkel,Boscagl ga je nooit vooruit en blijft het al tijdens de Kerst weer uit kijken naar het nieuwe seizoen.
 
Ben aan het dubben.. 1x Eigen vervoer € 35,00 voor sturm graz... 4-5 uurtjes rijden... nu heb ik alleen geen club card meer... maar zou het toch graag gaan.tickets.png
Waar zijn die andere 1138 die op eigen vervoer gaan?
 
Vinicius mag van mij blijven staan. Voetballend niet bijzonder, maar tegenstanders hebben er een kluif aan. Die gaan ze met 2 man dekken. Zorgt voor ruimte voor Gakpo en Madueke.

Van mij mag Romero de rest van het seizoen spelen en 90 minuten blijven staan iedere wedstrijd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan