PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit dus! Dat doemdenken op die ene wedstrijd die 2 cm lager gewonnen was….ik kan daar niks mee, ik zit eindelijk te genieten van het spel na al die grijze jaren en nog zitten we te muggenziften. Natuurlijk gaan we nog een op ons bek, maar we zijn geen sterrenelftal met een budget van een miljard.
2 cm lager was het 1-0 geweest en dus nog steeds niet door. Doemdenken is niet nodig, jezelf rijker rekenen dan je bent ook niet. PSV is leuk begonnen, maar heeft komend seizoen heel veel gevalletjes 2cm lager of binnenkant paal nodig om kampioen te worden.
 
2 cm lager was het 1-0 geweest en dus nog steeds niet door. Doemdenken is niet nodig, jezelf rijker rekenen dan je bent ook niet. PSV is leuk begonnen, maar heeft komend seizoen heel veel gevalletjes 2cm lager of binnenkant paal nodig om kampioen te worden.
Niet door… nu dat weer…stel en ik zeg stel! Die bal van eraan gaat er wel in, Dan is het dus weer 0-0 dan staat Benfica dus een uur en misschien 1 1/2 uur met 10 man te spelen en ze moeten een goal maken om niet in de strafschoppen roulete evt onderuit te gaan. Dan speel je dus op slag tegen een tegenstander die alleen maar heeft verdedigd en ineens toch een goal nodig heeft, vallen er dan niet wat meer gaten in hun verdediging? Ik denk van wel. Maar het is niet gebeurd dus het haalt niet uit. Maar ik vind dat we tov vorig seizoen en zeker het seizoen er voor echt zoveel verbeterd zijn dat ik echt zin heb om naar psv te kijken!
 
De eerste 20 minuten waren voor ons! Ik vond het achterin wel matig met en zonder bal. Maar het was dwingend en dreigend! En ik denk toch echt dat je hier de tegenstander wegzet als een small club😉 kijk eens wat de afgelopen seizoen onder hun hadden staan!
Aan de andere kant werd er verschrikkelijk naief verdedigd bij die tegengoals. Duels werden pas in de tweede helft van onze kant zoals het Europees zou moeten. Dat bedoel ik eigenlijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan