robpsv11
Grammatifaler
Ik vrees dat het volgende week verlengen word, alles in me zegt dat me bedtijd extra verkracht gaat worden
Net zo hard als jij de Nederlandse Taal verkracht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees dat het volgende week verlengen word, alles in me zegt dat me bedtijd extra verkracht gaat worden
Tsja. Misschien omdat de Schotse competitie niks voorstelt buiten Celtic en Rangers?Waarom moet het hier altijd zo denigrerend over onze tegenstanders en de competities? Benfica kon er niets van vorig jaar, Monaco dit jaar, nu Rangers.. De Eredivisie stelt ook geen fluit voor, maar we kunnen met z'n allen wel verzinnen waarom het voordelig is voor ons om in het weekend rust te hebben. Rangers zou hier net zo goed baat bij hebben. Op het Rangers forum zag ik ook geklaag op de Schotse bond dat zij hierin nooit mee willen werken om meer rust te geven

Maar om nou te zeggen dat het een oefenwedstrijdje is voor ze..Tsja. Misschien omdat de Schotse competitie niks voorstelt buiten Celtic en Rangers?
Vorig seizoen eindigde Rangers 2e en had de nummer 3 bijna 30 punten minder (hun tegenstander van komend weekend had overigens 44 punten minder).
De Franse en Portugese competities zijn veel sterker. Ik heb ook nooit gezegd dat die competities niks voorstelden. dan kan men nog steeds prima vinden dat de tegenstander weinig voorstelt.
En ja, FC Emmen, Cambuur, etc stelt ook niet veel voor. Ik snap niet helemaal waarom dat mijn stelling minder waar maakt.
Bij ons komt de Vuelta door het dorp dus maken we daar maar een feestje van.En van het weekend ook al geen wedstrijden F1 ligt ook nog stil. Moet ik iets nuttigs gaan doen met mijn vrije tijd ofzo
![]()
![]()
Maandag weer aan het werk, mij benieuwen hoeveel gezeik t vanuit de burger heeft opgeleverd.Bij ons komt de Vuelta door het dorp dus maken we daar maar een feestje van.
Een veredeld oefenwedstrijdje. Hoe dan ook verwacht ik dat ze makkelijk scoren en dan spelers rust kunnen geven (als de belangrijkste spelers al beginnen).Maar om nou te zeggen dat het een oefenwedstrijdje is voor ze..
Betekent wel dat je niet mag verliezen van zulke tegenstanders, want elk puntenverlies is killing in hun kampioensrace met Celtic. Je moet je er dus toch op voorbereiden, ergo minder tijd om voor te bereiden op PSV.Tsja. Rangers speelt een oefenwedstrijdje tussendoor. Want alles behalve Celtic stelt toch niks voor in die competitie? Het enige dat kan is dat er één een blessure oploopt maar Gio kan denk ik ook wel wat belangrijke spelers sparen.
Van ons willen ze niet winnen?Betekent wel dat je niet mag verliezen van zulke tegenstanders, want elk puntenverlies is killing in hun kampioensrace met Celtic. Je moet je er dus toch op voorbereiden, ergo minder tijd om voor te bereiden op PSV.
Vergelijk het met een Heracles-uit. En bij hun is't natuurlijk wel zo dat alle clubs willen winnen van Celtic/Rangers. Net zoals bij ons iedereen wil winnen van Ajax.
Een Willem II misschien, maar Groningen, Utrecht, RKC etc. zijn allemaal clubs waarbij de supporters meer hechten aan een overwinning op Ajax dan op PSV.Van ons willen ze niet winnen?
De meeste competities buiten de top 4 stellen geen fluit voor. Scandinavische competities, Belgie, Oostenrijk, Zwitserland, Schotland en zelfs Portugal en stiekem ook Frankrijk in toenemende mate. In al die competities heb je een aantal redelijke tot goede teams. In Frankrijk 1 die er ver boven uitsteekt. Voor de rest is het overal vrij pover daarbuiten en zijn de meeste clubs kannonenvoer voor de topclubs.Waarom moet het hier altijd zo denigrerend over onze tegenstanders en de competities? Benfica kon er niets van vorig jaar, Monaco dit jaar, nu Rangers.. De Eredivisie stelt ook geen fluit voor, maar we kunnen met z'n allen wel verzinnen waarom het voordelig is voor ons om in het weekend rust te hebben. Rangers zou hier net zo goed baat bij hebben. Op het Rangers forum zag ik ook geklaag op de Schotse bond dat zij hierin nooit mee willen werken om meer rust te geven
Waarom doe jij toch altijd zo denigrerend over de Eredivisie?Waarom moet het hier altijd zo denigrerend over onze tegenstanders en de competities? Benfica kon er niets van vorig jaar, Monaco dit jaar, nu Rangers.. De Eredivisie stelt ook geen fluit voor, maar we kunnen met z'n allen wel verzinnen waarom het voordelig is voor ons om in het weekend rust te hebben. Rangers zou hier net zo goed baat bij hebben. Op het Rangers forum zag ik ook geklaag op de Schotse bond dat zij hierin nooit mee willen werken om meer rust te geven

Die Amsterdammers kennen d'r toch niks vanWaarom doe jij toch altijd zo denigrerend over de Eredivisie?![]()
De kans dat de bal uit een corner binnen 10 seconden bij de eigen keeper aan de overkant is, is groter.En dat terwijl de kans op een doelpunt uit een corner slechts 3% is!

Lekker een cursusje golfen oppikken?En van het weekend ook al geen wedstrijden F1 ligt ook nog stil. Moet ik iets nuttigs gaan doen met mijn vrije tijd ofzo
![]()
![]()
Heb je nog een gaatje in de agenda?Lekker een cursusje golfen oppikken?
Maak gewoon tijd.Heb je nog een gaatje in de agenda?
Merci, maar aangezien wij vrijdag thuiskomen van vakantie prefereer ik een dagje thuis zijn, maar zal het in het achterhoofd houden.Maak gewoon tijd.
Vrijdag naar de Vuelta ploegentijdrit
Ben zaterdag wel jarig.
En zondag naar het einde van de wereld (postcode 9999ZF, zoiets) in Termunterzijl.
Maar zoals gezegd, lukt vast wel eventjes tussendoor.
Een week lang geen wedstrijd, mooi de tijd om te trainen op:
- spelen naar de goede kleur, speciaal voor Max
- nemen van corners, Gakpo & ??
- verbeteren in afronden kansen, Saibari
- minder risico's nemen bij het uitverdedigen, Obispo
Als ze alle 4 een stap vooruit gaan komt t allemaal wel goed, dit team is in opbouw en groeiende![]()
![]()