Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.

En van het weekend ook al geen wedstrijdDit is woensdag pas... duurt lang.
Ik ben overigens wel jarig de dag erna, dus aan PSV om mijn verjaardag goed in te luiden![]()
en F1 ligt ook nog stil. Moet ik iets nuttigs gaan doen met mijn vrije tijd ofzo

Joh, rond de tweede seizoenshelft zijn ze allemaal 2,50 meter lang en verslaat niemand ons meer in standaardsituaties.Een week lang geen wedstrijd, mooi de tijd om te trainen op:
- spelen naar de goede kleur, speciaal voor Max
- nemen van corners, Gakpo & ??
- verbeteren in afronden kansen, Saibari
- minder risico's nemen bij het uitverdedigen, Obispo
Als ze alle 4 een stap vooruit gaan komt t allemaal wel goed, dit team is in opbouw en groeiende![]()
![]()

Een week lang geen wedstrijd, mooi de tijd om te trainen op:
- spelen naar de goede kleur, speciaal voor Max
- nemen van corners, Gakpo & ??
- verbeteren in afronden kansen, Saibari
- minder risico's nemen bij het uitverdedigen, Obispo
Als ze alle 4 een stap vooruit gaan komt t allemaal wel goed, dit team is in opbouw en groeiende![]()
![]()

Voordat Sangare kon scoren leverde Cody toch twee waardeloze corners af.We scoren twee keer uit een corner, en meneer wil trainen op corners. Tis ook nooit goed he!![]()

En dat terwijl de kans op een doelpunt uit een corner slechts 3% is!We scoren twee keer uit een corner, en meneer wil trainen op corners. Tis ook nooit goed he!![]()
waarvan 1 door goed terugleggen van Teze. Met Obispo, Luuk, Ramalho en, mits opgesteld Til hebben we een luchtmacht waarbij, mits goed genomen, iedere corner een potentiële goal is.We scoren twee keer uit een corner, en meneer wil trainen op corners. Tis ook nooit goed he!![]()
Die slechte corners waren gewoon een afleidingsmanoeuvre. Na twee van die ruk-ballen letten ze niet meer op, zag je ook direct terug.Voordat Sangare kon scoren leverde Cody toch twee waardeloze corners af.
Trainen op een specialiteit kun je nooit genoeg. Vraag maar aan en kijk maar naar Luc Nilis.![]()
Weekje rust is toch lekker, en kun je ook die hele week wat training betreft in het teken zetten van deze wedstrijd. Het gaat hier om meer dan fitheid. Tactisch heb je nu een week, en hoef je die tactische focus niet even te verleggen naar een andere tegenstander. En ook niet onbelangrijk: minder kans op blessures in aanloop naar deze wedstrijd door nog zo'n lompe houthakker die uit puur onvermogen maar een zagende tackle van achteren inzet.Die slechte corners waren gewoon een afleidingsmanoeuvre. Na twee van die ruk-ballen letten ze niet meer op, zag je ook direct terug.
Nu de wedstrijd pas op woensdag is vraag ik me ook wel af wat nou de bijdrage is van het weekend overslaan. Om net zoals Rangers nu heeft dinsdag-zaterdag-woensdag te spelen is helemaal prima, met steeds drie dagen rust ertussen. Denk niet dat dit dan problematisch voor Rangers gaat zijn.
Wel heel erg benieuwd naar de keuzes die gemaakt gaan worden. Teze RB, Guti erbij waren duidelijk keuzes om defensief steviger te staan op Ibrox. Wat ook zeker niet verkeerd werkte. Maar thuis zou ik toch minimaal op één plek ergens iets meer aanvallende en creatieve mogelijkheden zien. Dat kan op het middenveld zijn, maar ook een iets meer creatieve speler als Simons voor Saibari. In afronding heeft Xavi in ieder geval veel meer laten zien dan Saibari, dat kan toch wel handig zijn..
Deze moeten we hebben. Het moet wel heel gek lopen als we dit nog gaan verspelenRangers speelt wel gewoon over 3 dagen een uitwedstrijd in de competitie.
Je zou zeggen dat we dus twee voordelen hebben, het thuisvoordeel en de hele week aan voorbereiding.
Tsja. Rangers speelt een oefenwedstrijdje tussendoor. Want alles behalve Celtic stelt toch niks voor in die competitie? Het enige dat kan is dat er één een blessure oploopt maar Gio kan denk ik ook wel wat belangrijke spelers sparen.Rangers speelt wel gewoon over 3 dagen een uitwedstrijd in de competitie.
Je zou zeggen dat we dus twee voordelen hebben, het thuisvoordeel en de hele week aan voorbereiding.
Waarom moet het hier altijd zo denigrerend over onze tegenstanders en de competities? Benfica kon er niets van vorig jaar, Monaco dit jaar, nu Rangers.. De Eredivisie stelt ook geen fluit voor, maar we kunnen met z'n allen wel verzinnen waarom het voordelig is voor ons om in het weekend rust te hebben. Rangers zou hier net zo goed baat bij hebben. Op het Rangers forum zag ik ook geklaag op de Schotse bond dat zij hierin nooit mee willen werken om meer rust te gevenTsja. Rangers speelt een oefenwedstrijdje tussendoor. Want alles behalve Celtic stelt toch niks voor in die competitie? Het enige dat kan is dat er één een blessure oploopt maar Gio kan denk ik ook wel wat belangrijke spelers sparen.