PSV - PEC Zwolle | Donderdag 13 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
j2Ict3s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thuis tegen PEC, ik zou voor Pimmet de 5-1 willen inzetten maar gun Mvogo wederom een clean sheer, 5-0 it is :PSV: :PSV: :PSV:
 
Heilig van overtuigt dat we tegen PEC, definitief tweede worden. Arjen gaat ons ook daarbij helpen. Op doelsaldo, gaat AZ ons niet passeren.
 
Huh?


3 - 0​
Eredivisie, 19 oktober 2019​
2 - 2​
Eredivisie, 10 februari 2019​
1 - 7​
Eredivisie, 24 september 2017​
1 - 2​
Eredivisie, 06 augustus 2016​
0 - 2​
Eredivisie, 07 februari 2016​

Ja, en de twee seizoenen daarvoor werd het 1-5.

Goed, de laatste twee ontmoetingen waren dus lastig voor PSV, maar de 5 seizoenen daarvoor ging het wel allemaal erg makkelijk.
 
Ja, en de twee seizoenen daarvoor werd het 1-5.

Goed, de laatste twee ontmoetingen waren dus lastig voor PSV, maar de 5 seizoenen daarvoor ging het wel allemaal erg makkelijk.
Maar blijkbaar hebben ze dus geen zin meer om voorover gebukt te gaan staan...
 
Ik ben na afgelopen zondag weer gematigd positief, dus ik denk 3-1. En dan maar hopen dat Robben zijn ploeg op sleeptouw kan nemen.
 
Of PSV maakt er geen gebruik van. ;)

Maar het valt me mee inderdaad.
Ik snap je gevoel wel hoor. Als ik me om een wedstrijd in het seizoen niet druk maak dan is dat Utrecht uit of thuis.. Dat is hetzelfde als Heerenveen voor Ajax, daar waar PSV met angst en beven heengaat.

Terug naar het eerste klusje: PEC Zwolle.
Een simpele 3 - 0, en tweede plaats veiliggesteld.
 
Dat wij donderdag winnen geloof ik wel maar het zal wel verdomd fijn zijn als Groningen een puntje of meer pakt zodat het direct beslist is. Weinig trek in nog een zenuwpotje daar hebben we er al zo'n 30 van gehad
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan