PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Last but not least: Viergever op de backpositie is geen goede keuze. Viergever hoort in het centrum - met Schwaab en Baumi gaan we het daar echt niet redden. D'r moet gewoon een back bij.
denk ik ook , Viergever deed het meer dan goed in het centrum een echte (zeer goede) LB is meer dan noodzakelijk.
 
Last but not least: Viergever op de backpositie is geen goede keuze. Viergever hoort in het centrum - met Schwaab en Baumi gaan we het daar echt niet redden. D'r moet gewoon een back bij.

Heb je de wedstrijd gezien? Ik zou op voorhand exact hetzelfde hebben geroepen, maar hij speelde echt uitstekend. Ook vaak diep en fel druk zettend op de helft van de tegenstander, en prima in de passing. Ik houd qua stijl ook meer van een snelle wingback met krullende voorzet, maar kan me goed voorstellen dat Faber hem voor de rest van het seizoen de beste optie daar vindt.
 
Dat dit los zand geheel aka PSV vooraf nerveus was kan je nog begrijpen, maar als je achteraf de tegenstander bekijkt, waren ze echt 3x natte krant gewoon. Psv was prima, op paar zwakkelingen na, maar als je nu ook de tegenstander credits gaat geven wauw :lmao::lmao::lmao:
Ik geef niemand de credits, maar brand niet alles af tot de grond, al helemaal niet als we eindelijk weer eens winnen op een redelijke manier
 
Mwa, toch wat jaartjes hoofdcoach geweest? Paar Keer interim, hoofd opleiding. Das meer ervaring dan onze 2 vorige trainers
Een jaartje FC Eindhoven, een jaartje NEC en geen vol jaar (Dank voor de correctie Penalty) 2 jaar Groningen. Ik vind het te bescheiden voor een club als PSV. En ja het is meer ervaring dan de vorige trainers bij hun start. We hebben gezien hoe dat liep.

Maar goed, de opmerking "genoeg ervaring", vind ik bij Faber niet opgaan.
 
Laatst bewerkt:
Een jaartje FC Eindhoven, een jaartje NEC en geen vol jaar Groningen. Ik vind het te bescheiden voor een club als PSV. En ja het is meer ervaring dan de vorige trainers bij hun start. We hebben gezien hoe dat liep.

Maar goed, de opmerking "genoeg ervaring", vind ik bij Faber niet opgaan.

Faber was 2 volledige seizoenen trainer van FC Groningen. :rolleyes:
2016-2017 en 2017-2018.
 
Heb je de wedstrijd gezien? Ik zou op voorhand exact hetzelfde hebben geroepen, maar hij speelde echt uitstekend. Ook vaak diep en fel druk zettend op de helft van de tegenstander, en prima in de passing. Ik houd qua stijl ook meer van een snelle wingback met krullende voorzet, maar kan me goed voorstellen dat Faber hem voor de rest van het seizoen de beste optie daar vindt.

Nee, ik moest het dit keer doen met de samenvatting, en was ook niet in het stadion, moet ik eerlijk zeggen... Ik geloof best dat hij het goed invult - maar ik hou denk ik toch meer van een snelle krijtveter. Vooral tegen betere tegenstanders. Het team staat al vaak zo slecht in de omschakeling - zo veel ruimte tussen de linies... Dan wil je snelheid.
 
Nee, ik moest het dit keer doen met de samenvatting, en was ook niet in het stadion, moet ik eerlijk zeggen... Ik geloof best dat hij het goed invult - maar ik hou denk ik toch meer van een snelle krijtveter. Vooral tegen betere tegenstanders. Het team staat al vaak zo slecht in de omschakeling - zo veel ruimte tussen de linies... Dan wil je snelheid.
als we goede back kunnen kopen in de winterstop ben ik het met je eens . De kans daarop acht ik niet zo groot . En in dat geval ben ik het een keertje niet met je eens :sneaky: en is Viergever op Lb veruit de beste oplossing, liep prima
 
Nee, ik moest het dit keer doen met de samenvatting, en was ook niet in het stadion, moet ik eerlijk zeggen... Ik geloof best dat hij het goed invult - maar ik hou denk ik toch meer van een snelle krijtveter. Vooral tegen betere tegenstanders. Het team staat al vaak zo slecht in de omschakeling - zo veel ruimte tussen de linies... Dan wil je snelheid.

Positioneren en concentreren (op tijd starten, anticiperen) maskeerden het gebrek aan snelheid voor n deel. Bovendien heb ik momenteel graag iemand die kan verdedigen en wat kan aansturen achterin. Ook zijn luchtduels winnen deed ie goed dit keer. Al speelt de band wellicht ook mee in zijn goede wedstrijd en is het niet structureel. In elk geval was t stukken beter dan de alternatieven op LB hebben laten zien.

Ik zou het fijner vinden n type/niveau Moreno voor CV te halen, het centrum was drama en Schwaab en Boscagli zijn te licht voor basis zoals het zich last aanzien. En ook bij Baumi heb ik af en toe bedenkingen.
 
Een jaartje FC Eindhoven, een jaartje NEC en geen vol jaar (Dank voor de correctie Penalty) 2 jaar Groningen. Ik vind het te bescheiden voor een club als PSV. En ja het is meer ervaring dan de vorige trainers bij hun start. We hebben gezien hoe dat liep.

Maar goed, de opmerking "genoeg ervaring", vind ik bij Faber niet opgaan.
Maar het is geen rookie, en om hem na 1 werkweek te veroordelen slaat nergens op
 
De cijfers van AD, toch iets anders dan de beleving hier. Zo lijkt het.

PSV: Unnerstall 7; Teze 7, Baumgartl 6, Schwaab 5, Viergever 7; Rosario 6, Ihattaren 7 (83. Pereiro -), Hendrix 6,5 (46. Bruma 7); Gakpo 7, Bergwijn 6,5, Doan 5,5 (67. Afellay -)

Al moet ik zeggen dat ik die cijfers nooit begrijp. Aan het einde van het seizoen heeft de beste speler een gemiddelde van 6,7 of zo. Is dit allemaal op de Messi schaal beoordeeld of zo?

Ik heb alleen de samenvatting gezien. Maar dan acht ik Unnerstall niet vrijuit gaan bij de goal en dan is een 7 wel erg hoog. Bergwijn zag ik volop acties maken en die heeft bijna het laagste cijfer.
 
De cijfers van AD, toch iets anders dan de beleving hier. Zo lijkt het.

PSV: Unnerstall 7; Teze 7, Baumgartl 6, Schwaab 5, Viergever 7; Rosario 6, Ihattaren 7 (83. Pereiro -), Hendrix 6,5 (46. Bruma 7); Gakpo 7, Bergwijn 6,5, Doan 5,5 (67. Afellay -)

Al moet ik zeggen dat ik die cijfers nooit begrijp. Aan het einde van het seizoen heeft de beste speler een gemiddelde van 6,7 of zo. Is dit allemaal op de Messi schaal beoordeeld of zo?

Ik heb alleen de samenvatting gezien. Maar dan acht ik Unnerstall niet vrijuit gaan bij de goal en dan is een 7 wel erg hoog. Bergwijn zag ik volop acties maken en die heeft bijna het laagste cijfer.
Ach, die cijfers zijn vaak om te janken. Beoordeling van de scheids is ook vaak een lachertje.
 
Ligt misschien aan mijn Brabantse minderwaardigheidcomplex, maar de goal die Zlatan in de 18e eeuw tegen het mooie NAC maakte, moet ik nog steeds om de zoveel tijd aanschouwen - die van Gakpo is maar een héél klein fractie minder, maar zal ik nooit meer zien...

Viel mij ook al op. Destijds gleed de commentator al klaarkomend van zijn stoel. Nu wordt het weggezet als een aardig doelpunt. :confused:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan