PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is al de vijfde keer dit seizoen dat PSV uit een corner scoort. Waar komt die overtuiging dat het nooit lukt bij jullie vandaan?
Vanuit het verleden.
Vorig seizoen bijvoorbeeld.

15 april 2021

PSV bijzonder ineffectief uit corners dit seizoen

link

Gemiddeld genomen heeft PSV 58 corners nodig om te scoren.
Ook is uitgezocht hoe het verschil was in de periode van Luuk de Jong. Toen had PSV gemiddeld genomen 18 hoekschoppen nodig om te scoren.
 
Niet gekeken maar kan me voorstellen dat dit geen beste wedstrijd was.. 3 punten daar moeten we dan maar blij mee zijn
 
Ze moeten trouwens ook eens stoppen met vragen aan Van Ginkel waarom ie gewisseld werd. Helemaal nu: Hij ging eruit en Vertessen kwam erin. Schmidt wilde dus aanvallender. Logisch toch. Domme vraag.
Ik vind het bij psv ook erg stokerig. Was ook steeds bij Malen.

Als voetballer wil je altijd 90 min spelen. Maar soms wil je voor het spelbeeld, druk programma of iets anders wisselen. Tuurlijk soms is het terecht maar om het iedere keer te vragen na elke wissel is vermoeiend en een beetje stokerig.
 
Dan zou ik de wedstrijden van Israël moeten kijken, geen idee hoe hij daar scoort.
Vanuit de diepgang met ruimte. Vaak aanvallen op snelheid en dan schieten vanaf de 16. Een beetje zoals hij scoorde in augustus met die snelle tegenstoten van PSV tijdens de wedstrijden voorronde CL.
Maar eigenlijk zelden als laatste aanspeelpunt in de spits, zoals nu tegen verdedigende ploegen. Dat kan Israël niet. En dus Zahavi ook niet, blijkt.
 
Het viel mij niet mee gisteravond, de eerste helft was prima, en zahavi had er 4 in kunnen leggen. Noni was op dreef. Hij ging er gewoon weer eens niet in en dat wordt toch zorgelijk! 2e helft was slecht. Wel geinig om 7 min voor tijd nog achter te staan en dan nog 3-1 winnen😂
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan