PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou ben maar tevreden dan met een spits die niet scoort vanaf 1 meter voor de goal en vanaf 5 meter voor de goal en vanaf 16 meter voor de goal een "terugspeelbal" op de keeper van de tegenstander speelt. :rolleyes:
Ja, praat maar over hetgeen heen waar ik het over heb. Ridiculiseer het maar, duik maar lekker weg.
 
Gaat er nu eindelijk eens een speler totaal, maar dan ook totaal uit zijn plaat tegen de zogenaamd ongelukkigen.

Helaas zie ik de volgende teksten voor me.
‘Jammer joh, goed geprobeerd, volgende keer beter. Kop op, joh. Kleinigheidje hou je. Doe je best, hè, de tweede helft. Iedereen heeft het weleens dat het niet mee zit. Verdulleme voor je.’
 
Nee, de stelling die jij poneerde was dat hij 3 opgelegde kansen om zeep hielp, kan je d'r van alles bij halen, maar het waren gewoon niet 3 opgelegde kansen. Niet de discussie gaan verleggen
En daarbij stelde ik de vraag wat doet hij goed? En daar heb jij geen antwoord op.
 
Ik heb soms het idee dat combinaties rond de 16 meer op goed geluk gebaseerd zijn dat er een echt idee achter zit.
 
Ik heb soms het idee dat combinaties rond de 16 meer op goed geluk gebaseerd zijn dat er een echt idee achter zit.
Dat krijg je als iedereen zo graag de drukte in de 16 opzoekt. En dit systeem haalt niet het beste uit elke speler. Zoveel is al bijna 2 seizoenen duidelijk.
 
Nee, die voegde jij later toe, zie ook mijn quote. lekker makkelijk zo discussieren als je de post achteraf aanpast :maniac:
Dat jij binnen 10 seconden ergens op reageert daar kan ik niets aan doen. :maniac:Aanpassing van mijn post was binnen 10 seconden. :p

Maar dat jij geen antwoord wil geven op de vraag wat hij goed doet dat begrijp ik wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan