PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
FB2UxRSXsAocvFl


Het moeilijk scoren is, zoals al lange tijd, wel een dingetje.
 
Voor mij is het nu wel duidelijk. Graag Zahavi banken en Vinicius de kans geven. Zodra hij een keer het net gaat vinden is het een hele bruikbare spits. Balvast, trekt verdedigers mee, sleuren, koppen en vooral oorlog maken. Heeft ook de kop van een Braziliaanse vechtersbaas dus begin langzamerhand overtuigd te raken. Vele zien het anders volgens mij.
 
85 minuten wat aan gekloot en binnen 5 minuten de 3 punten gepakt.
Ajacieden zullen zich al rijk gerekend hebben. PSV-ers zagen de nederlaag steeds dichterbij komen.

Ajax heeft 85 minuten genoten
PSV "geniet" 5 minuten.

Het kan verkeren. :rolleyes:
Wat is het toch een kutsport. :lmao:
 
Voor mij is het nu wel duidelijk. Graag Zahavi banken en Vinicius de kans geven. Zodra hij een keer het net gaat vinden is het een hele bruikbare spits. Balvast, trekt verdedigers mee, sleuren, koppen en vooral oorlog maken. Heeft ook de kop van een Braziliaanse vechtersbaas dus begin langzamerhand overtuigd te raken. Vele zien het anders volgens mij.
Eh, ik was niet blij met Zahavi maar heb Vinicius nog niets goeds zien doen. Niets. Deze wedstrijd niet en de vorige wedstrijden ook niet
 
Eh, ik was niet blij met Zahavi maar heb Vinicius nog niets goeds zien doen. Niets. Deze wedstrijd niet en de vorige wedstrijden ook niet
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? 2 van de 3 goals direct bij betrokken. Goal van Gakpo en vrije trap verdiend waar Boscagli uit scoorde.
 
Elke tegenstander weet dit: je kunt altijd scoren tegen PSV en zelf hebben ze 25 kansen nodig om 2 of 3 keer te scoren of NIET.
Gezien vanavond ben ik het helemaal eens. Maar aan de andere kant kun je in ieder geval constateren dat we echt leuk spul hebben rondlopen. Het is ff jammer dat we een spits hebben die alleen bij andere teams scoort..
 
Voor mij is het nu wel duidelijk. Graag Zahavi banken en Vinicius de kans geven. Zodra hij een keer het net gaat vinden is het een hele bruikbare spits. Balvast, trekt verdedigers mee, sleuren, koppen en vooral oorlog maken. Heeft ook de kop van een Braziliaanse vechtersbaas dus begin langzamerhand overtuigd te raken. Vele zien het anders volgens mij.
Slechter kan het niet worden dus doe maar
 
Voor mij is het nu wel duidelijk. Graag Zahavi banken en Vinicius de kans geven. Zodra hij een keer het net gaat vinden is het een hele bruikbare spits. Balvast, trekt verdedigers mee, sleuren, koppen en vooral oorlog maken. Heeft ook de kop van een Braziliaanse vechtersbaas dus begin langzamerhand overtuigd te raken. Vele zien het anders volgens mij.
Mwah, Zahavi kan niet zo goed voetballen, maar heeft wel één kwaliteit en dat is positie kiezen. Komt altijd in scoringspositie, dat ze er nu niet in gaan, dat hebben Ronaldo, Romario en Van Nistelrooij ook wel gehad. Ok, slechte vergelijking. Matavz, Berg en Robert hadden ook wel eens van die periodes...
Persoonlijk vind ik Vinicius niet meer brengen tot nu toe.
 
Mwah, Zahavi kan niet zo goed voetballen, maar heeft wel één kwaliteit en dat is positie kiezen. Komt altijd in scoringspositie, dat ze er nu niet in gaan, dat hebben Ronaldo, Romario en Van Nistelrooij ook wel gehad. Ok, slechte vergelijking. Matavz, Berg en Robert hadden ook wel eens van die periodes...
Persoonlijk vind ik Vinicius niet meer brengen tot nu toe.
Of Luuk, een hele lange periode...
 
Mwah, Zahavi kan niet zo goed voetballen, maar heeft wel één kwaliteit en dat is positie kiezen. Komt altijd in scoringspositie, dat ze er nu niet in gaan, dat hebben Ronaldo, Romario en Van Nistelrooij ook wel gehad. Ok, slechte vergelijking. Matavz, Berg en Robert hadden ook wel eens van die periodes...
Persoonlijk vind ik Vinicius niet meer brengen tot nu toe.

Ben het wel met je eens qua positie kiezen maar komt ook vaak te kort. Had 'm 10 jaar geleden liever gezien, waarschijnlijk toen een stuk explosiever wat zijn positie kiezen alleen maar efficienter zou maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan