PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgens mij is dit een beetje kip-ei. Linksom of rechtsom is met een paar gerichte aankopen echt wel iets leuks te maken van dit elftal.
Begin van het seizoen zou ik ook gezegd hebben de defensie. Maar ben er ondertussen van overtuigd dat de verdediging niet super is maar progressie maakt met Boscagli en Teze terwijl we steeds dieper in de shit raken door de middenvelders van Heracles en PEC niveau (Rosario, Thomas, Mauro etc). Daar begint de ellende meestal defensief omdat deze slapjanussen gewoon niet kunnen verdedigen.
 
Laatst bewerkt:
Begin van het seizoen zou ik ook gezegd hebben de defensie. Maar ben er ondertussen van overtuigd dat de verdediging niet super is maar progressie maakt met Boscagli en Teze terwijl we steeds dieper in de shit raken door de middenvelders van Heracles en PEC niveau (Rosario, Thomas, Malen etc). Daar begint de ellende meestal defensief omdat deze slapjanussen gewoon niet kunnen verdedigen.

Sorry dat ik er één puntje tussenuit pik, maar Malen is toch geen niveau PEC of Heracles? Ik denk dat overigens ook niet van de andere twee, al vraag ik me af of ze het niveau zijn wat PSV moet nastreven, maar Malen heeft toch wel bewezen dat ie eea kan? Vond hem bloedirritant tegen de Grieken, dat vooropgesteld, maar hij heeft ons wel regelmatig gered.
 
Sorry dat ik er één puntje tussenuit pik, maar Malen is toch geen niveau PEC of Heracles? Ik denk dat overigens ook niet van de andere twee, al vraag ik me af of ze het niveau zijn wat PSV moet nastreven, maar Malen heeft toch wel bewezen dat ie eea kan? Vond hem bloedirritant tegen de Grieken, dat vooropgesteld, maar hij heeft ons wel regelmatig gered.

Neem aan dat ie Mauro bedoelde, omdat ie t over middenvelders en Heracles had.
 
Sorry dat ik er één puntje tussenuit pik, maar Malen is toch geen niveau PEC of Heracles? Ik denk dat overigens ook niet van de andere twee, al vraag ik me af of ze het niveau zijn wat PSV moet nastreven, maar Malen heeft toch wel bewezen dat ie eea kan? Vond hem bloedirritant tegen de Grieken, dat vooropgesteld, maar hij heeft ons wel regelmatig gered.
Autocorrectie :zien: Dat moest Mauro zijn natuurlijk. My bad. Verbeterd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan