PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
dnRtnWk.jpg
 
Olympiakos speelt 1-1 gelijk tegen Aris Thessaloniki.
link
Alleen doelman José Sá, verdediger Sokratis Papastathopoulos en middenvelders Mady Camara en Andreas Bouchalakis behielden hun basisplek.

Mitroglou maakte de gelijkmaker voor Aris Thessaloniki. :)
 
Mo en Boscagli er weer bij en Gotze lijkt nu ook terug? Sangare helaas niet. We scoren moeilijk en krijgen veel tegen maar Olympiakos kon me nou niet echt overtuigen dus het moet toch lukken om met 3-1 van ze te winnen? Veel jongens hebben ook rust gehad of geen hele wedstrijd gespeeld (Mauro, Mo, Max, Gotze, Teze, Boscagli, Malen en Thomas.
Dus vermoeidheid lijkt me geen excuus dit keer. Ik hoop op 3-1 met goals van Malen, Zahavi en Gotze.
 
Van wat ik zag, konden die Grieken ook totaal niet verdedigen. Ik zeg: 6-3.
Malen 3x
Zahavi 1x
Ihattaren 1x
Gotze 1x
 
Als de persoonlijke fouten eens achterwege blijven en de 'beste nu niet geblesseerde 11' kan spelen, kan t best wat worden.
Dan zit een 3-1 er best zin.
Maar dat wel zijn 2 grote 'als-en'...

Tis gewoon bidden en hopen dat PSV een goede dag heeft tegen Olympiakos over paar dagen. Ik heb er echt een hard hoofd in. Tegendoelpunten krijgen we sowieso, dus je zal er hoe dan ook 3 of meer moeten maken.

Hopelijk kan Boscagli spelen en speelt Rosario voor een keertje als prime Casemiro ofzo, weet ik veel. Wordt ziek van die gozer iedere keer, maar staat hoe dan ook weer aan de aftrap. Thomas zal wel spelen op de plek van Sangare.

Mvogo
Denzel Teze Boscagli Max
Ihattaren Rosario Thomas Gotze
Malen Zahavi

Van Ginkel wordt wel langzamerhand een triest verhaal. Kerel is fit maar blijkbaar heeft Schmidt hem niet nodig. Stelt liever waterdragers als Mauro en Thomas op.
 
Tis gewoon bidden en hopen dat PSV een goede dag heeft tegen Olympiakos over paar dagen. Ik heb er echt een hard hoofd in. Tegendoelpunten krijgen we sowieso, dus je zal er hoe dan ook 3 of meer moeten maken.

Hopelijk kan Boscagli spelen en speelt Rosario voor een keertje als prime Casemiro ofzo, weet ik veel. Wordt ziek van die gozer iedere keer, maar staat hoe dan ook weer aan de aftrap. Thomas zal wel spelen op de plek van Sangare.

Mvogo
Denzel Teze Boscagli Max
Ihattaren Rosario Thomas Gotze
Malen Zahavi

Van Ginkel wordt wel langzamerhand een triest verhaal. Kerel is fit maar blijkbaar heeft Schmidt hem niet nodig. Stelt liever waterdragers als Mauro en Thomas op.

Van Ginkel is fit? Heb ik ergens een bericht gemist?
 
Hij zit toch al weken bij de selectie? Roger laat mensen al thuis als hun linker teelbal een beetje moe is!

Ah, zo. Dat lijkt jammer genoeg geen garantie meer, maar dit is niet alleen bij Schmidt. Laatste bericht wat ik over Van Ginkel heb gelezen, was dat hij er dicht tegenaan zit.
 
Alles is mogelijk. Wat zou het geweldig zijn om bij de laatste zestien van de EL te zitten.

Ja... dat ik de lotto keer win misschien ook, speel het pas 18 jaar wekelijks :lmao:
PSV kan donderdag makkelijk winnen, paar goals scoren ook, MAAR psv gaat het niet redden omdat ze 100% 1 of 2 goals tegen krijgen.
Gelukkig heb ik bedtijd dus hoef het allemaal niet aan te gluren ook. Tot dan speel ik Lille supporter
 
Ja... dat ik de lotto keer win misschien ook, speel het pas 18 jaar wekelijks :lmao:
PSV kan donderdag makkelijk winnen, paar goals scoren ook, MAAR psv gaat het niet redden omdat ze 100% 1 of 2 goals tegen krijgen.
Gelukkig heb ik bedtijd dus hoef het allemaal niet aan te gluren ook. Tot dan speel ik Lille supporter
Met 5-2 gaan we gewoon door toch?
 
Olympiacos heeft weer punten verspeeld, 1-1 tegen Aris. Ze zijn zo goed als kampioen, dus zoveel zegt het niet. Maar bij Aris heeft Mitroglou gescoord! Dat moet wel een teken zijn toch?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan