D
Deleted member 1827
Guest
Al 30.000 kaarten verkocht, valt niks tegen zo midden in de vakantie periode.
Vakantie geld moet ook op zullen we maar zeggen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Al 30.000 kaarten verkocht, valt niks tegen zo midden in de vakantie periode.
Ik zou niet weten waarom je dat met Cocu niet wordt. Tenzij je een glazen bol hebt. Kun je in dat geval mij alvast de TOTO uitslagen even doorgeven? Uiteraard met een 100% garantie, aangezien je nogal zeker bent van je zaak. Ga ik lekker volgende zomer naar Las Vegas![]()

Ik ga zelf in Juni volgend jaar naar Las Vegas, dus ik zeg wel niks meer
En wat @robpsv11 zegt Klopt ook, maar PSV of Ajaks mogen het woordje opbouwseizoen nooit gebruiken, toen Feyenoord in de crisis zat en er amper geld was voor koffie, die mogen wel woordje opbouwseizoen of overleven gebruiken. PSV en Ajaks moeten elk jaar kampioen kunnen worden, heb je op 1 september geen volwaardig elftal en een goede trainer dan mag je de stempel sukkels gewoon op je voorhoofd krijgen.
Niemand rekent en verwacht dat we Europa gaan veroveren, als er meevallers zitten is het alleen maar mooi. Maar voor ons Mickey Mouse eredivisie competitie moet de basis wel een 6je waard zijn minimaal. En dan willen wij kampioen worden met een trainer die tot 11 kan tellen alleen. maar onschendbaar is omdat het ooit een goede 'voetballer' was, zucht...een spits die niet kan scoren maar door de goede 'voetballer' word voorgetrokken, je faalt al bij de 2 belangrijkste posities in een elftal voordat er uberhaupt een bal in de buurt is pff.
En stel, wonderen gebeuren, Cocu leert het ineens, de Jong word dik topscoorder, we worden kampioen, dan ga ik mezelf ook kei hard uitlachen hier en mensen op biertjes en fristi trakteren daar. Geen enkel probleem, maar de kans dat de pessimist gelijk krijgt dan alle optimisten hier acht ik nog steeds veel groter![]()
Grappig. Het idee was dat ik en m`n broer plus twee vrienden ook naar Vegas zouden gaan namelijk. Nog nooit geweest. Ben erg benieuwd.
Dus ongeacht of we wel of niet kampioen worden (of de EL halen of niet) de vakantie wordt sowieso top!
Maar ik denk dat je er naast zit qua pessimisme. Maar dat geheel terzijde.
Neem Kwakkie gezellig mee joh.
Die is zo goed in kansberekening, dat je op zeker geld gaat verliezen in Vegas.
Ik doe alles gevoelsmatig, en jullie proberen alles Pietje precies te doen
We moeten zo'n pagina hebben die we vooraf invullen met qoutes en dan locken, en na het seizoen openen en dan kijken wie het meeste gelijk had.
Mijn bijdrage is - Met Cocu zal PSV geen kampioen worden *

Neem Kwakkie gezellig mee joh.
Die is zo goed in kansberekening, dat je op zeker geld gaat verliezen in Vegas.
Dan heb je hier met terugwerkende kracht al geen gelijk. Cocu is namelijk 2x kampioen geworden met PSV.![]()
Laat me niet weer beginnen over dat, de 1ste kreer was jij ook kampioen geworden in zijn schoenen, 2de keer had je het cadeautje misschien ook gehad van Graafschap, dus Cocu kampioen? Lol..
Ik ben toch erg blij dat supporters het niet voor het zeggen hebben. PSV heeft namelijk de EL centjes hard nodig, tenzij je de komende seizoenen voor de derde plek wil gaan spelen. Fine by me??![]()
Inderdaad centjes EL is financiël kruimel werk. Zo vroeg mogelijke uitschakeling geeft veel meer kans op kampioenschap en de schatkamer van de CL. Dus wat mij betreft zsm dus nu de EL verlaten maar het zal wel na de poule fase gebeuren nadat we rondom deze EL potjes de nodige punten in de competitie hebben verspeeld.
Inderdaad centjes EL is financiël kruimel werk. Zo vroeg mogelijke uitschakeling geeft veel meer kans op kampioenschap en de schatkamer van de CL. Dus wat mij betreft zsm dus nu de EL verlaten maar het zal wel na de poule fase gebeuren nadat we rondom deze EL potjes de nodige punten in de competitie hebben verspeeld.
Kan mij dat nou schelen. Ookal wordt ie kampioen met z`n airmiles. Kampioen is kampioen. En dus 2 keer. De manier waarop zal me echt een worst wezen
Tja, en het dan raar vinden dat Ajax de spelers veel duurder verkoopt...
In de EL kun je je ook in de kijker spelen in de Eredivisie wat minder..............

Ergens is er wat voor te zeggen. Maar prestige en sportiviteit zijn ook wat waard, toch? Ajax heeft toch maar een mooi EL seizoen gedraaid vorig jaar.
De EL laten lopen, geen denken aan. Als echte topsporter wil je elke wedstrijd winnen, en als topclub ook. Als je dat niet kunt opbrengen ben je geen waardige topsporter of topclub. Bovendien moeten we ook nog punten halen voor Nederland anders kom je helemaal nooit meer in CL.
Helemaal mee eens. Ik vind juist nu de EL veel belangrijker geworden dan pakweg 7 a 8 jaar geleden. Nu hebben we dit gewoon nodig. Ik hoop dat we ver mogen komen.
Tja, en het dan raar vinden dat Ajax de spelers veel duurder verkoopt...
In de EL kun je je ook in de kijker spelen in de Eredivisie wat minder..............