PSV Nieuws Algemeen

Ruud nog niet, komt te vroeg.
Zonde om hem te vroeg voor de groep de zetten en dan na 1 jaar alweer af te serveren. Waarna zijn hele prille carriere alweer in het slop zit.

Kijk naar Gerrard. Die maakt ook kleine stapjes en die lijkt het toch weer goed te gaan doen. Uiteindelijk komt hij wel weer naar Anfield, maar niet meteen.
 
Als we maar niet Sef Vergoossen terug krijgen.

Stef Vergoossen ja…er zijn dagen dat ik niet aan de beste man denk. Die maakte ons anders wel mooi kampioen in 2008, nadat Koeman op de inmiddels beroemde ‘trein’ sprong. mooi van ‘m
 
Laatst bewerkt:
Die maakte ons wel even kampioen in 2008, nadat Koeman op de inmiddels beroemde ‘trein’ sprong.
Met zn kerstboom variant.. 4-5-1 daarna door Van Marwijk gebruikt in 2010. Niet geheel zonder succes overigens. Het zag er niet uit maar wel de finale gehaald toen..
 
Hou op, schei uit. Ik zie hem nog lopen met zijn sjagrijnige kop op de Phoxy Dag. Spelers juichend met de schaal, honderden blije kinderen en Sef. Oh wat vond hij het leuk om trainer van PSV te zijn. Net zoiets als Faber jaren later.
 
Rond Van Bommels vertrek waren er echt heel weinig opties, en was ik erg blij met schmidt als verrassende keuze. Maar deze zomer zijn er wel echt flink wat opties om over te tubben!


1. Ronald Koeman
2. Henk Fräser
3. Thomas Letsch (zou mijn keuze zijn)
4. Philipp Cocu
5. Ruud van Nistelrooij

Zijn allemaal in mijn optiek logische keuzes om verschillende redenen. Wat denken jullie?
Peter Bosz
 
Stef Vergoosen ja…en zijn dagen dat ik niet aan de beste man denk. Die maakte ons nog even kampioen in 2008, nadat Koeman op de inmiddels beroemde ‘trein’ sprong. mooi van ‘m
Mooi dat Sef de boel snel op de rails kreeg nadat die ontspoord was door Koeman's trein en Jan Wouters' tekortkomingen.
Mooie landstitel destijds waarna we 7 jaar droog stonden.
En hier en elders maar praten over mooi voetbal .....
De schaal is mooi, vind ik.
 
Plus salariseisen? Onbetaalbaar neem ik aan..
Als Lyon 'm wil houden, dan is hij niet haalbaar. Schoppen ze 'm daar voor de zomer eruit, dan wellicht wel. 3e keer op rij dat hij ontslagen wordt alweer. Topclubs zullen dan niet in de rij staan voor hem.
 
Rond Van Bommels vertrek waren er echt heel weinig opties, en was ik erg blij met schmidt als verrassende keuze. Maar deze zomer zijn er wel echt flink wat opties om over te tubben!


1. Ronald Koeman
2. Henk Fräser
3. Thomas Letsch (zou mijn keuze zijn)
4. Philipp Cocu
5. Ruud van Nistelrooij

Zijn allemaal in mijn optiek logische keuzes om verschillende redenen. Wat denken jullie?
Frasier? Op basis waarvan? Hij stageert al jaren kwa ontwikkeling. En hij heeft totaal geen positieve uitstraling en charisma.
 
Net de uitnodiging voor de ALV van de supportersvereniging binnengekregen. Zie dat we rondom het overlijden van Willy een actie hebben gehouden die ruim €27.000 heeft opgebracht voor Stichting Alzheimer. Mooi om te lezen.
 
Gelukkig zijn er heel veel goede trainers beschikbaar. Het lijkt er erg op dat Henk Fraser of Frank de Boer de nieuwe trainer gaat worden. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Thomas Letsch en van Kees van Wonderen. Mark van Bommel verdient een herkansing als assistent.

Als Lyon 'm wil houden, dan is hij niet haalbaar. Schoppen ze 'm daar voor de zomer eruit, dan wellicht wel. 3e keer op rij dat hij ontslagen wordt alweer. Topclubs zullen dan niet in de rij staan voor hem.
Waarom wij dan wel eigemlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan