PSV Nieuws Algemeen

Mijn donor was 21 op het moment dat ik de stamcellen kreeg. Dankzij hem leef ik nog en heb een toekomst.
Helemaal goed, vind ook fijn dat het gebeurd,maar vind jij het niet raar dat ze aan donoren geld vragen? Begrijp ik ook nog dat jij er anders naar kijkt dan iemand die er voor de rest nooit iets mee van doen heeft gehad?
 
Helemaal goed, vind ook fijn dat het gebeurd,maar vind jij het niet raar dat ze aan donoren geld vragen? Begrijp ik ook nog dat jij er anders naar kijkt dan iemand die er voor de rest nooit iets mee van doen heeft gehad?
Ik vind het inderdaad vreemd. He zou eerder het tegenovergestelde verwachten. Overigens kreeg ik mijn donor via “bethematch.com” welke geen betaling vraagt. De kosten zijn door mijn verzekering betaald.
 

We zijn weer begonnen!
Vorig jaar was er een livestream van. Ben benieuwd of die er dit jaar er weer is. Zie tot nu toe nog niks daar over staan
 
Vorig jaar was er een livestream van. Ben benieuwd of die er dit jaar er weer is. Zie tot nu toe nog niks daar over staan

Alleen iets over de oefenwedstrijden kunnen vinden.
 
Bavaria, prima pils voor in het stadion. We gaan toch ook niet klagen dat er in plaats van een broodje frikandel met kledder ook wel een tournedos geserveerd kan worden?
Echt? Vind ik serieus geen vergelijking. Meer dat ze oude broodjes serveren ipv verse. Zo’n beetje elk pils is lekkerder dan Bavaria.
 
Terug
Bovenaan Onderaan