PSV Nieuws Algemeen

De beoogde keeperstrainer voor volgend seizoen, Ten Rouwelaar, kiest verrassend voor Anderlecht....PSV moet dus op zoek naar een andere keeperstrainer. Waarom haalt JDJ Gomes niet naar Eindhoven als nieuwe keeperstrainer...? Dat lijkt me een hele goeie en ook nog met een glorieus PSV-verleden....mits de salariseisen redelijk zijn natuurlijk. Maar, ik zou zeker gaan voor Gomes !!
Had Gomes niet aangegeven dat hij voorlopig geen interesse had in een carriere als trainer?
 
Zojuist een e-mail ontvangen van PSV:

Open brief van Toon Gerbrands

Hopelijk gaat alles goed met je.

Wegens de coronamaatregelen heeft de KNVB het huidige seizoen beëindigd en ons aangewezen als nummer vier in de eindklassering van de Eredivisie. Ondanks dat er nog vele vragen en onzekerheden zijn, geeft dit besluit ons de ruimte om het afgelopen seizoen af te ronden en vooruit te kijken naar 2020-2021.

Klik op onderstaande button om te lezen wat je van ons kunt verwachten de komende periode.

Link ... Open brief van Toon Gerbrands

 
Open brief open brief... Bij mij roept dat meestal hele andere associatie op, lees: strijd, kritisch enz. Maar dat zegt wellicht iets over mij.
 
Prima initiatief om zorgen te uiten over de situatie bij onze mooie club.
Toch?

Over de volgende passage:

" Eendracht maakt macht, nu meer dan ooit. We moeten en zullen dit samen doen. Alle spelers, medewerkers en directie van club zijn dan ook ontzettend dankbaar voor de vele supporters die nu al hebben laten weten af te zien van een financiële tegemoetkoming en we hopen dat meer PSV’ers zullen volgen."

Volgende week volgt geloof ik een bericht van PSV aan alle supporters die tickets hadden gekocht voor wedstrijden die niet zijn doorgegaan.

Ik had voor komende zondag (de wedstrijd waarbij we de derde plek zouden zeker stellen) enkele tickets.


Heel eerlijk: ik houd van PSV en wil de club wel helpen. En aangezien ik het kan missen, wil ik best afzien van een tegemoetkoming.

Maar aan de andere kant. Laat de juffies maar salaris inleveren.
Het idee dat ik bij draag aan het behoud van het salaris van Bruma of Schwaab....

Ik ben er dus nog niet over uit.

Anderen ook dergelijke dilemma's?
Ik zoek raad bij mijn gewaardeerde mede supporters.
 
Prima initiatief om zorgen te uiten over de situatie bij onze mooie club.
Toch?

Over de volgende passage:

" Eendracht maakt macht, nu meer dan ooit. We moeten en zullen dit samen doen. Alle spelers, medewerkers en directie van club zijn dan ook ontzettend dankbaar voor de vele supporters die nu al hebben laten weten af te zien van een financiële tegemoetkoming en we hopen dat meer PSV’ers zullen volgen."

Volgende week volgt geloof ik een bericht van PSV aan alle supporters die tickets hadden gekocht voor wedstrijden die niet zijn doorgegaan.

Ik had voor komende zondag (de wedstrijd waarbij we de derde plek zouden zeker stellen) enkele tickets.


Heel eerlijk: ik houd van PSV en wil de club wel helpen. En aangezien ik het kan missen, wil ik best afzien van een tegemoetkoming.

Maar aan de andere kant. Laat de juffies maar salaris inleveren.
Het idee dat ik bij draag aan het behoud van het salaris van Bruma of Schwaab....

Ik ben er dus nog niet over uit.

Anderen ook dergelijke dilemma's?
Ik zoek raad bij mijn gewaardeerde mede supporters.
Als de door jou genoemde juffies geen salaris inleveren, zou jij ook niet hoeven bij te dragen. Als de juffies het wel doen, dan kun je de afweging maken om geen compensatie te vragen en daarmee de door jou geliefde club, die door de Coronacrisis in financieel zwaarder water zit, een tikje te steunen.
 
Prima initiatief om zorgen te uiten over de situatie bij onze mooie club.
Toch?

Over de volgende passage:

" Eendracht maakt macht, nu meer dan ooit. We moeten en zullen dit samen doen. Alle spelers, medewerkers en directie van club zijn dan ook ontzettend dankbaar voor de vele supporters die nu al hebben laten weten af te zien van een financiële tegemoetkoming en we hopen dat meer PSV’ers zullen volgen."

Volgende week volgt geloof ik een bericht van PSV aan alle supporters die tickets hadden gekocht voor wedstrijden die niet zijn doorgegaan.

Ik had voor komende zondag (de wedstrijd waarbij we de derde plek zouden zeker stellen) enkele tickets.


Heel eerlijk: ik houd van PSV en wil de club wel helpen. En aangezien ik het kan missen, wil ik best afzien van een tegemoetkoming.

Maar aan de andere kant. Laat de juffies maar salaris inleveren.
Het idee dat ik bij draag aan het behoud van het salaris van Bruma of Schwaab....

Ik ben er dus nog niet over uit.

Anderen ook dergelijke dilemma's?
Ik zoek raad bij mijn gewaardeerde mede supporters.
Tja, ik heb geen seizoenkaart, maar als ik er wel een had, zou ik zeker gewoon mijn geld terug willen. Wat een onzin, Toon verdient 6 ton (voor z'n contractverlenging) en de minst betaalde speler bij PSV verdient misschien een ton of 3 per jaar. En dan vragen ze van gewone mensen om af te zien van een voledign terechte teruggave. Belachelijk dat hij dat durft. Laten ze eerst maar eens iedereen in de organisatie op maximaal de Balkenendenorm zetten, voordat ze bij supporters, of de overheid aan komen kloppen voor geld.
 
"Uiterlijk 12 mei ontvangt iedereen die een Seizoen Club Card of los(se) ticket(s) heeft gekocht, persoonlijk bericht met het verzoek om in het belang van onze club af te zien van tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden. Voor diegene die dat niet kan of wil hebben we een mogelijke tegemoetkoming voor de gemiste duels."

OK ik wacht het persoonlijk bericht af en maak een afweging.
:unsure: Geld terug vragen voor gemiste duels? Of het verlies nemen voor gemiste ergernis? :rolleyes: ;)

"Daarna willen we het liefst alleen nog maar vooruit kijken, samen met jullie. Half mei starten we daarom met de verlenging van de Seizoen Club Cards voor komend seizoen, waarbij we samen met het PSV klankbord een aanbieding hebben ontwikkeld die past bij de onzekerheid van deze tijd. Als gebaar naar onze supporters hebben we tevens besloten geen prijsverhogingen door te voeren. We hopen op jullie steun te kunnen rekenen."

Ik ben benieuwd met welk voorstel PSV komt. Zoals het er nu uitziet kunnen nog heel lang geen wedstrijden met publiek gespeeld worden. Ook in het nieuwe seizoen. Geen prijsverhoging als gebaar, maar meer dan € 400,= vragen voor een seizoenskaart waarvoor je maar hooguit 10 wedstrijden of nog veel minder kan bezoeken zal toch niet kunnen.

"Een aanbieding die past bij de onzekerheid van deze tijd."

:unsure: Geheel gratis zal toch niet ... Nee dat is geen onzekerheid ... Dat is zeker. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan