PSV Nieuws Algemeen

Las net dat PSV de KNVB heeft gevraagd om de competitie te staken. Klopt dat?
 
Joh, over 10 jaar weet niemand meer dat PSV het seizoen heeft verkloot. Iedereen heeft het over het moeten stoppen vanwege het coronavirus.

Ik zie alleen maar voordelen! :D
"PSV was wel slecht in 19/20?"
"Ja dat hele seizoen was toch al kapot door corona."
"Oh ja, is ook zo. Sowieso een stom seizoen."
 
Vanavond heb ik een e-mail gekregen van PSV. Deze e-mail is gestuurd naar alle PSV Seizoen Club Card houders en iedereen die een toegangskaart heeft voor één van de Eredivisiewedstrijden.

"Het kabinet heeft vanavond besloten dat betaald voetbal tot 1 september geen doorgang kan vinden. Wat dit exact inhoudt voor het verdere verloop van de huidige competitie is op dit moment nog niet officieel duidelijk.

Toon Gerbrands:
"Bij PSV heerst unaniem het begrip over het belang van de nationale gezondheid. Het besluit dat er voorlopig niet (met publiek) gespeeld kan worden komt niet onverwacht. PSV en de andere clubs waren al enige tijd in overleg met de Eredivisie om te komen tot een gezamenlijke, uniforme aanpak voor alle supporters van alle Eredivisieclubs. We zullen zeker met onze supporters meedenken. In dat kader wisselen wij van gedachten met het PSV Klankbord, een afvaardiging van verschillende supportersgroepen. Maar we hopen met oog op de toekomst van PSV ook op enig begrip, om samen uit deze onzekere periode te komen.”

Overleg KNVB
Komende vrijdag vindt nader overleg plaats tussen de KNVB, Eredivisie CV, Coöperatie Eerste Divisie en de betaald voetbalclubs over wat in zijn totaliteit de gevolgen zijn voor de bedrijfstak Betaald Voetbal nu de coronamaatregelen zijn verlengd. Daarna volgt op korte termijn duidelijkheid wat dit voor jou betekent.

Eendracht maakt macht.

PSV"
 
Als er volgend jaar geen Europees voetbal is (zie die kans best aanwezig, zou misschien zelfs de beste oplossing zijn) zou ik de ranglijst gewoon omdraaien, dus de titel naar Waalwijk. Daarnaast komt er dan volgend seizoen ook een droom uit voor Ajacieden: 1ste en 2e worden met Ajax en Jong Ajax in één competitie. Iedereen blij :giggle:
 
Je zou je kapot moeten schamen als je hier nog blij van wordt ook.

Zegt mijn gevoel.
Als de UEFA toch beslist dat PSV naar de voorronde CL gaat tenkoste van AZ of Ajax, moet PSV dan weigeren en deze plaats toch afstaan aan een van de twee genoemde clubs...?? Kan dat trouwens, weigeren en je deelname overdragen aan een andere club ?
 
Als de UEFA toch beslist dat PSV naar de voorronde CL gaat tenkoste van AZ of Ajax, moet PSV dan weigeren en deze plaats toch afstaan aan een van de twee genoemde clubs...?? Kan dat trouwens, weigeren en je deelname overdragen aan een andere club ?

Kan vast en zeker, met een sanctie van 5 jaar uitsluiting, een boete 5 ton aan je broek en de eis om Bruma eens levenslang contract te geven.
 
Kan vast en zeker, met een sanctie van 5 jaar uitsluiting, een boete 5 ton aan je broek en de eis om Bruma eens levenslang contract te geven.
Nou, dan is de keuze snel gemaakt....ik zou het, puur als supporter van PSV, een fantastische stunt vinden als PSV op basis van de Europese ranking, volgend seizoen deelneemt aan de voorronde CL...
 
Ik schaam me nergens voor en zou het heel grappig vinden. Onverdiend op basis van dit seizoen, maar goed, je moet een gegeven paard niet in de bek schijten. (Confusius, 202 bc).
Zo is het. Je zag de Ligt toch ook niet het veld afwandelen omdat hij eigenlijk een rode kaart verdiende.
Bepaalde cadeautjes moet je gewoon met een dikke glimlach in ontvangst nemen. :grin:
 
Ik schaam me nergens voor en zou het heel grappig vinden. Onverdiend op basis van dit seizoen, maar goed, je moet een gegeven paard niet in de bek schijten. (Confusius, 202 bc).
Haha, nee natuurlijk niet, schouders ophalen en zeggen"wij hebben de regels niet verzonnen". Er ook nog bij zeggen dat we het er eigenlijk ook niet mee eens waren en vervolgens Stengs kopen van het startgeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan