PSV Nieuws Algemeen

Als je seizoenen lang stad en land afreist om je club te volgen en te steunen en je ziet zo'n slappe zak je hele club naar de kloten helpen, dan komen er dingen los. Dit is iets wat ik gisteren bij de 1-1 al meteen had verwacht, dit was de uitbarsting na weken lang veel gepikt te hebben. Alleen ben ik bang dat het uiteindelijk nog niks gaat oplossen.
 
Het is begrijpelijk, maar natuurlijk niet goed te praten. En of het iets oplost? Ik ben ook bang van niet
 
Ik zal geen punten scoren met deze post, maar soms, als woorden en spandoeken aan dovenmansoren gericht zijn, is het noodzakelijk om je onvrede op fysieke wijze kenbaar te maken, al is het maar om het zaadje te planten. Ook dit past bij een topclub. Het zou juist niet passen als het publiek het maar gelaten accepteert en alles weloverwogen en intellectueel benadert; het is geen hockeyclub.

Ik keur het allesbehalve goed, brengt de club ook in discrediet. Maar: het is nou niet dat we dit allemaal niet zagen aankomen. Kan dus bovenstaande post ook best begrijpen.
Het gaat al maanden niet goed er zijn weinig signalen vanuit de directie dat ze hier mee bezig zijn. Ik vermoed dat duidelijke communicatie hier veel had kunnen voorkomen.

Nogmaals: zeer zwakke actie van een aantal heethoofden.
 
Geweld en/of slopen zijn nooit en te nimmer het juiste antwoord. Nooit. Nooit dus.
Niet om zaadjes te planten, niet omdat je spandoek niet het gewenste effect heeft, niet als je er intellectueel niet doorheen komt. Nee. Nooit.

Bij roda hebben supporters afgelopen jaar de malafide investeerder uit mexico, garcia de la vega, op een vrijdag wedstrijd letterlijk het stadion uit gezet.
Er was de supporters een gesprek beloofd met de investeerder/nieuwe eigenaar maar op het laatste moment ging dat net door.
Supporters waren kwaad omdat de garcia wanbeleid voerde en nog geen cent in de club gestoken had maar wel al rekeningen aan het innen was uit naam van roda en de bankrekening van roda als "onderpand" aan het gebruiken was voor leningen.
Supporteres zijn hierop naar de skybox gegaan waar de investeerdere de wedstrijd wilde bekijken en hebben hem onder "begeleiding"naar buiten gebracht en niet meer het stadion in gelaten.

5 dagen later heeft de la vega af gezien van overname van roda en was de club gered van deze crimineel.

Doel heiligt de middelen
 
Bij roda hebben supporters afgelopen jaar de malafide investeerder uit mexico, garcia de la vega, op een vrijdag wedstrijd letterlijk het stadion uit gezet.
Er was de supporters een gesprek beloofd met de investeerder/nieuwe eigenaar maar op het laatste moment ging dat net door.
Supporters waren kwaad omdat de garcia wanbeleid voerde en nog geen cent in de club gestoken had maar wel al rekeningen aan het innen was uit naam van roda en de bankrekening van roda als "onderpand" aan het gebruiken was voor leningen.
Supporteres zijn hierop naar de skybox gegaan waar de investeerdere de wedstrijd wilde bekijken en hebben hem onder "begeleiding"naar buiten gebracht en niet meer het stadion in gelaten.

5 dagen later heeft de la vega af gezien van overname van roda en was de club gered van deze crimineel.

Doel heiligt de middelen

Maar goed, dat is dus een andere situatie. In dit geval is men het niet eens met het beleid. Dan heiligt het doel de middelen niet in mijn ogen.
Nogmaals: alle begrip voor de boodschap, maar niet voor de wijze waarop men het wil overbrengen.
 
Maar goed, dat is dus een andere situatie. In dit geval is men het niet eens met het beleid. Dan heiligt het doel de middelen niet in mijn ogen.

Ik ben geen voorstander van acties.
Ik ben ook geen voorstanders van bestuurders en directie die zijn zichzelf zo geweldig vinden dat ze hun eigen positie nimmer ter bespreking zouden stellen, zelfs niet na bewezen herhaaldelijk falen.

Door het gevoerde beleid staan we op het randje van de afgrond.
We moeten financieel zoveel mogelijk proberen aan te sluiten bij Ajax om mee te kunnen blijven doen voor prijzen.
Het tegenovergestelde is echter gebeurt, er was namelijk wel degelijk wat geld en een kleine vooruitsprong op de andere clubs.
Nog een half jaartje wanbeleid en alle voorsprong is weg, nu mischien wel voorgoed.

Wanneer zou het wel het uitgelezen moment zijn om linksom of rechtsom de directie eruit te krijgen?
 
Ik ben geen voorstander van acties.
Ik ben ook geen voorstanders van bestuurders en directie die zijn zichzelf zo geweldig vinden dat ze hun eigen positie nimmer ter bespreking zouden stellen, zelfs niet na bewezen herhaaldelijk falen.

Door het gevoerde beleid staan we op het randje van de afgrond.
We moeten financieel zoveel mogelijk proberen aan te sluiten bij Ajax om mee te kunnen blijven doen voor prijzen.
Het tegenovergestelde is echter gebeurt, er was namelijk wel degelijk wat geld en een kleine vooruitsprong op de andere clubs.
Nog een half jaartje wanbeleid en alle voorsprong is weg, nu mischien wel voorgoed.

Wanneer zou het wel het uitgelezen moment zijn om linksom of rechtsom de directie eruit te krijgen?
JdJ meteen na 1 Febr, Toon aan het einde van het seizoen
 
Het schijnt weer enigszins rustig te zijn rond het stadion. Even de balans opmaken: een dranghek over de parkeerplaats gegooid en een pallet folders rond gegooid. Wat hebben deze 'supporters' nu bereikt?

Nou, dat er wat spullen van plak A naar plek B zijn gegaan.

En laten zien dat er supporters zijn die de club in de steek laten, echt trieste actie wat mij betreft.
 
PSV is na het ontslag van van Bommel een bastion van boosheid

link

Voor dit verhaal sprak de Volkskrant met meer dan tien direct en indirect betrokkenen. De meesten wilden niet met citaten in de krant.

:rolleyes:
 
[...]
Voor dit verhaal sprak de Volkskrant met meer dan tien direct en indirect betrokkenen. De meesten wilden niet met citaten in de krant.
[...]

Ik begrijp dat ik het artikel dan al niet meer hoef te lezen, want anonieme bronnen = roddel en achterklap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan