PSV Nieuws Algemeen

Een goede wedstrijd is een spannende wedstrijd naar mijn mening. Overigens heb ik PEC, Fortuna en Willem II niet gezien, maar dat kon je natuurlijk niet weten. 6-0 tegen Emmen of Excelsior. Nee daar praat ik over 10 jaar nog met mijn vrienden over :ROFL::ROFL:. Keertje 4-3 met 100% passie en strijd van beide kanten, dát zijn wedstrijden. Geen een gezien dit jaar dus.

Correct betreffende dit jaar. Of bedoel je seizoen?
De 3-0 tegen Ajax in september was toch wel lekker. Helaas is dat nooit zo in een uitwedstrijd bij de rivalen.
 
Correct betreffende dit jaar. Of bedoel je seizoen?
De 3-0 tegen Ajax in september was toch wel lekker. Helaas is dat nooit zo in een uitwedstrijd bij de rivalen.

Tegen Ajax gaat resultaat boven de wedstrijd. De rest moet gewoon een leuke pot voetbal zijn. Een open wedstrijd beter gezegd. Dat heb ik wel gezien bij Vitesse een paar weken terug. Jammer dat we in deze cruciale fase dan met een gelijkspel eindigen, maar ik heb liever zo een wedstrijd dan een 6-0 tegen Excelsior thuis. Als PSV nou echt volle 100% ervoor zou gaan of een stel spectaculaire goals scoort (Gutierrez tegen Ado uit bijvoorbeeld) dan kan ik er nog wel van genieten. Maar als PSV op 60% een beetje fouten van de tegenstander gaat afstraffen, in plaats van zelf initiatief te nemen, dan houdt de lol voor mij vlug op.

In uitwedstrijden krijg je ten minste nog wat vechtvoetbal en een meer open wedstrijd te zien. En misschien nog belangrijker, met de uitsupporters hangt er altijd een veel leuker sfeertje. Je merkt echt wel zodra we thuis spelen dat niemand echt staat te springen voor (of na) een kopgoal van De Jong. Een bevrijdende 2-1 blijft je veel langer bij dan een willekeurige 3-0 op een dag waar 6x wordt gescoord.

Maar blijkbaar ben ik een van de weinige hier die er zo over denkt. [JOKE]De meesten lijken te hunkeren naar een tijd waarin PSV iedere week met 4-0 wint. Dan spreek je je vriend die vraagt hoe PSV was, waarop je antwoord: "Ja, Luuk had 4x met zijn hoofd gescoord.". Dan vraagt je vriend of het mooie goals waren, waarop je antwoord: "Nee eigenlijk niet, maarja, ik heb wel vier goals gezien."[/JOKE]
 
Tegen Ajax gaat resultaat boven de wedstrijd. De rest moet gewoon een leuke pot voetbal zijn. Een open wedstrijd beter gezegd. Dat heb ik wel gezien bij Vitesse een paar weken terug. Jammer dat we in deze cruciale fase dan met een gelijkspel eindigen, maar ik heb liever zo een wedstrijd dan een 6-0 tegen Excelsior thuis. Als PSV nou echt volle 100% ervoor zou gaan of een stel spectaculaire goals scoort (Gutierrez tegen Ado uit bijvoorbeeld) dan kan ik er nog wel van genieten. Maar als PSV op 60% een beetje fouten van de tegenstander gaat afstraffen, in plaats van zelf initiatief te nemen, dan houdt de lol voor mij vlug op.

In uitwedstrijden krijg je ten minste nog wat vechtvoetbal en een meer open wedstrijd te zien. En misschien nog belangrijker, met de uitsupporters hangt er altijd een veel leuker sfeertje. Je merkt echt wel zodra we thuis spelen dat niemand echt staat te springen voor (of na) een kopgoal van De Jong. Een bevrijdende 2-1 blijft je veel langer bij dan een willekeurige 3-0 op een dag waar 6x wordt gescoord.

Maar blijkbaar ben ik een van de weinige hier die er zo over denkt. [JOKE]De meesten lijken te hunkeren naar een tijd waarin PSV iedere week met 4-0 wint. Dan spreek je je vriend die vraagt hoe PSV was, waarop je antwoord: "Ja, Luuk had 4x met zijn hoofd gescoord.". Dan vraagt je vriend of het mooie goals waren, waarop je antwoord: "Nee eigenlijk niet, maarja, ik heb wel vier goals gezien."[/JOKE]
Tja, PSV kan er ook niks aan doen natuurlijk, als het makkelijk wedstrijden wint, zoals het voor de winterstop deed.
 
Weer een AZ -er !!! Wie weet er wat over zijn specifieke kwaliteiten te zeggen? Het blijkt een centrale verdediger te zijn. Twee Az-ers in ons centrum achterin als Schwaab ons verlaten heeft? Wie weet pakt het goed uit want Obispo komt er nooit meer in en Teze komt tekort, en speelt meer rechtsback.
'PSV bereikt akkoord met transfervrije AZ-verdediger De Haas'

PSV staat op het punt zich te versterken met Justin de Haas. De Eindhovenaren hebben een akkoord met de negentienjarige verdediger, die transfervrij overkomt van AZ. Dat meldt het Eindhovens Dagblad zondagavond. Hij gaat een tweejarig contract tekenen. (FC Update).
 
Ken hem niet, maar als je op je 19de transfervrij bent dan heb je geestelijke/lichamelijke beperkingen of denk je dat je de beste bent waardoor het met geen een club klikt, of je bent gewoon ruk dat niemand je wilt. Kies u maar..

PSV die naar dit niveau zakt baart me enorm zorgen :FP:
 
Die jongen loopt uit zijn contract ( mag op zijn 16e) voor 3 jaar tekenen. Meerdere clubs wilden hem hebben, welkom Haas hopen op een mooie toekomst ( ipv afzeiken voor we hem hebben gezin).
 
Ken hem niet, maar als je op je 19de transfervrij bent dan heb je geestelijke/lichamelijke beperkingen of denk je dat je de beste bent waardoor het met geen een club klikt, of je bent gewoon ruk dat niemand je wilt. Kies u maar..

PSV die naar dit niveau zakt baart me enorm zorgen :FP:

Hij kwam er niet uit met AZ, dat kan ook om de centen of bijvoorbeeld speeltijd gaan.
Verder had Chelsea ook interesse, dus wellicht is hij niet zo "ruk".
 
Hij kwam er niet uit met AZ, dat kan ook om de centen of bijvoorbeeld speeltijd gaan.
Verder had Chelsea ook interesse, dus wellicht is hij niet zo "ruk".

Als een club wat in je ziet, gaan ze je contract verlengen of zorgen ze dat je verkocht word voor die tijd. Loopt het uit en word je transfervrij dan is het in 99% van gevallen de schuld van de speler, en dat pakt zelden tot nooit goed uit voor een speler er na. Uitzonderingen zijn grote namen die kunnen het zo spelen, die hebben zich al bewezen.

Maar wanneer onbekende snotneuzen zo iets hanteren dan zit er vaak iets negatiefs in het pakket. Chelsea die intersse had lijkt me ook sterk, of overdreven. Als zij überhaupt iets in hem zagen hadden ze hem al lang binnen gehaald, als of die wachten tot iemand vrij is om geld te besparen..

Kans op ruk is velen malen groter dan kans dat het iets is. + deze amateur drukt nu op de salaris waardoor er straks ook niks extra meer betaald kan worden voor een 'echte' verdediger en zijn salaris
 
Hij kwam er niet uit met AZ, dat kan ook om de centen of bijvoorbeeld speeltijd gaan.
Verder had Chelsea ook interesse, dus wellicht is hij niet zo "ruk".
Nou, ik vind vooral dat schamele aantal van 6 wedstrijden in JAZ voor een 19-jarig "Chelsea" talent zorgwekkend.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Hij kwam er niet uit met AZ, dat kan ook om de centen of bijvoorbeeld speeltijd gaan.
Verder had Chelsea ook interesse, dus wellicht is hij niet zo "ruk".
Of hij ruk is weet ik ook niet maar gezien zijn speelminuten bij nota bene Jong AZ (6 keer) icm zijn leeftijd, ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Als je op je 19e al niet goed genoeg bent voor Jong AZ, dan ben je dat ook niet voor Jong PSV laat staan voor het 1e. En dat Chelsea ook interesse had, dat zal allemaal wel. Dit soort zaakwaarnemers geruchten om de club onder druk te zetten, neem ik meestal met een korreltje zout. Als die echt zo goed was, dan was hij op deze leeftijd een dragende kracht bij Jong AZ en hadden ze er alles aan gedaan om niet aan kapitaalvernietiging te doen.
 
Ja, en het is nog altijd geen topper. Ik zie er ook weinig potentie in. Maar ik snap dat je bedoelt, dat de genoemde 2 weggeplukt zijn van andere clubs.
Tja, wat is een topper? Niet elke speler wordt een Memphis of een Afellay. Je moet soms ook blij zijn met een Hendrix of een Sadilek. Ik zie in Teze best een opvolger van Dumfries. Hij moet alleen zijn temperament in bedwang leren houden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, wat is een topper? Niet elke speler wordt een Memphis of een Afellay. Je moet soms ook blij zijn met een Hendrix of een Sadilek. Ik zie in Teze best een opvolger van Dumfries. Hij moet alleen zijn temperament in bedwang leren houden.

Jij moet effe dimmen anders slaat Teze je op je bek jongûh!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan