PSV Nieuws Algemeen

Gelukkig weet PSV ,een leegloop getuige de historie, altijd goed op te vangen.
Ik hoop wel dat Pereiro zijn contract gaat verlengen, en dat hij basisspeler wordt. Mochten Lozano, de Jong en Bergwijn onze mooie club verlaten, dan biedt dat de Uruguyaan nattuurlijk, kansen op een echte doorbraak in de basis.
 
Gelukkig weet PSV ,een leegloop getuige de historie, altijd goed op te vangen.
Ik hoop wel dat Pereiro zijn contract gaat verlengen, en dat hij basisspeler wordt. Mochten Lozano en Bergwijn onze mooie club verlaten, dan biedt dat de Uruguyaan nattuurlijk, kansen op een echte doorbraak in de basis.
Ik verwacht eigenlijk dat Pereiro het wel gezien heeft in Eindhoven. Hij speelt als sinds 2015 in de Eredivisie, dus wellicht is hij gewoon toe aan een andere competitie. Ik zou het hem in elk geval niet kwalijk nemen.
 
Ik verwacht eigenlijk dat Pereiro het wel gezien heeft in Eindhoven. Hij speelt als sinds 2015 in de Eredivisie, dus wellicht is hij gewoon toe aan een andere competitie. Ik zou het hem in elk geval niet kwalijk nemen.
En in principe is Pereiro gewoon een basisspeler. Alleen zijn er periodes dat hij het de coach bijna onmogelijk maakt om hem niet even op de bank te zetten. Als hij zijn niveau van de laatste wedstrijden voor de rest van het seizoen weet vast te houden, dan moet een mooie transfer er toch in zitten.
 
Och, da's de Ierse aanpak. Als je overgrootmoeder ooit een Ierse whiskey heeft gedronken kun jij als achterkleinkind nog een Iers paspoort aanvragen. Als je in E'hoven gewoond hebt, ben je Eindhovenees voor het leven. (ik dus :)
Eindhovenaar, da’s gewoon een kwestie van de juiste mind-set.
 
En ook gewoon Dumfries noemen... laat die jongen nog lekker even rijpen. En als ik eerlijk ben dan zou dat voor Bergwijn en Lozano ook geen kwaad kunnen.
Beter dat ze gewoon verkocht worden, aangezien een blessure of vormdip volgend jaar alles kan verpesten. Financieel gezien moet PSV ook wel om bij te blijven bij Ajax.
 
Beter dat ze gewoon verkocht worden, aangezien een blessure of vormdip volgend jaar alles kan verpesten. Financieel gezien moet PSV ook wel om bij te blijven bij Ajax.
Tja, die blessure of vormdip kan ook bij de opvolger optreden, dat is dus echt een kulargument.
Bijblijven bij die :SC:... liever niet, als ik kijk naar de situatie sinds ik voetbal volg (ca. 1994) dan moeten we een aantal jaar géén kampioen worden om bij te blijven in het moeras van intrige, geld en macht...
 
Tja, die blessure of vormdip kan ook bij de opvolger optreden, dat is dus echt een kulargument.
Bijblijven bij die ... liever niet, als ik kijk naar de situatie sinds ik voetbal volg (ca. 1994) dan moeten we een aantal jaar géén kampioen worden om bij te blijven in het moeras van intrige, geld en macht...
Dat is zeker geen kul argument, aangezien deze twee toppers verkocht moeten gaan worden voor de hoofdprijs. Tuurlijk, ik zie ze liever een bijdrage hebben in het veld maar verkocht gaan ze toch een keer worden en dan liever tegen een hoog bedrag. Als zij nu niet verkocht worden en volgend jaar een kruisband blessure oplopen dan kan je daar naar fluiten. Als ik twee weken geleden Lozano afgevoerd zie worden en vorige week Bergwijn begin ik toch al een beetje te zweten. Een ongeluk zit in een veel te klein hoekje! En ja, dit kan ook bij hun opvolgers gebeuren maar dat is in dit topic niet relevant naar mijn mening.

EN over de prijzen ben ik het eens. Kunnen we beter onze eigen lijn vasthouden dan die van de Amsterdammers(a). Maar kampioen worden door creativiteit kent ook zijn limiet. Geld gaat nu eenmaal een keer de doorslag geven, dus moet je niet te veel achter blijven bij Ajax.
 
Dat is zeker geen kul argument, aangezien deze twee toppers verkocht moeten gaan worden voor de hoofdprijs. Tuurlijk, ik zie ze liever een bijdrage hebben in het veld maar verkocht gaan ze toch een keer worden en dan liever tegen een hoog bedrag. Als zij nu niet verkocht worden en volgend jaar een kruisband blessure oplopen dan kan je daar naar fluiten. Als ik twee weken geleden Lozano afgevoerd zie worden en vorige week Bergwijn begin ik toch al een beetje te zweten. Een ongeluk zit in een veel te klein hoekje! En ja, dit kan ook bij hun opvolgers gebeuren maar dat is in dit topic niet relevant naar mijn mening.

EN over de prijzen ben ik het eens. Kunnen we beter onze eigen lijn vasthouden dan die van de Amsterdammers(a). Maar kampioen worden door creativiteit kent ook zijn limiet. Geld gaat nu eenmaal een keer de doorslag geven, dus moet je niet te veel achter blijven bij Ajax.
Mee eens. PSV's voortbestaan hangt van dergelijke bedragen af. Mochten we dan, eh...God verhoede, eens de CL mislopen, dan hebben we nog een aardig potje achter de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan