PSV Nieuws Algemeen

Er gaat heel wat veranderen aan hoe het tweede team kan worden gevuld komend seizoen:

Alle tweede elftallen van profclubs in de Eerste Divisie, Tweede Divisie, Derde Divisie en hoofdklassen mogen vanaf komend seizoen alleen nog maar voetballen met spelers die jonger dan 24 jaar zijn.

Dat is donderdag besloten tijdens de buitengewone bondsvergadering van de KNVB voor clubs uit het prof- en amateurvoetbal.
Over het voorstel werd woensdag tijdens algemene KNVB-vergadering al overeenstemming bereikt. De clubs werden het toen nog niet eens over hervormingen binnen de Eredivisie.
De strengere eisen aan beloftenteams van profclubs volgen na kritiek van andere teams uit de verschillende competities.
De clubs baalden ervan dat ze soms tegen spelers moesten voetballen die normaal gesproken alleen maar in het eerste elftal van hun club uitkwamen. Die spelers gebruikten de duels van het tweede elftal om weer ritme te vinden na blessureleed.
 
Super leuk. Ik heb al vaker geroepen dat er een gouden generatie aan komt. Puur o.b.v. voortekenen, niet eens o.b.v. in verleden behaalde resultaten, denk ik dat Van Bommel een trainer is die het potentieel ook eruit kan halen.

Malen, Piroe, Sadilek, Teze, Gakpo, Soulas, Lonwijk, Theunissen, Aboukhlal...
 
Super leuk. Ik heb al vaker geroepen dat er een gouden generatie aan komt. Puur o.b.v. voortekenen, niet eens o.b.v. in verleden behaalde resultaten, denk ik dat Van Bommel een trainer is die het potentieel ook eruit kan halen.

Malen, Piroe, Sadilek, Teze, Gakpo, Soulas, Lonwijk, Theunissen, Aboukhlal...
En Laursen niet te vergeten.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...rofavontuur-bij-fc-eindhoven-pech-gehad-.html

Pfff. En zelfs nú nog buiten zichzelf leggen: "slechte raadgevers gehad". Door wie aangesteld jochie? De slechtste raadgever was jijzelf.
Ik wordt zó moe van die figuren die zelf in het hoekje van de klappen gaan zitten en dan klagen dat ze klappen krijgen.

Deze zelfreflectie ontbreekt nou eenmaal bij deze jongens, dat krijg je met alleen maar ja-knikkers om je heen. Maak je niet druk dit zijn van de types die dadelijk gewoon weer rond moeten komen van een uitkering op hun 35e.
 
Acht PSV-supporters vervolgd voor actie met rookbommen

link

Acht van in totaal tien PSV-aanhangers die werden gearresteerd na een gecoördineerde rookbommenactie tijdens de competitietopper tegen Ajax in 2017 moeten eind oktober voor de rechter verschijnen. Ze worden vervolgd voor brandstichting met levensgevaar, aldus het Openbaar Ministerie.

Die malloten zullen hopelijk zwaar gestraft worden.
 
Acht PSV-supporters vervolgd voor actie met rookbommen

link

Acht van in totaal tien PSV-aanhangers die werden gearresteerd na een gecoördineerde rookbommenactie tijdens de competitietopper tegen Ajax in 2017 moeten eind oktober voor de rechter verschijnen. Ze worden vervolgd voor brandstichting met levensgevaar, aldus het Openbaar Ministerie.

Die malloten zullen hopelijk zwaar gestraft worden.
Een extreem zware boete en een levenslang stadionverbod, wat mij betreft.
 
maar als ik het goed begrijp zijn dit de mogelijke tegenstanders van de play off ronde :

Young Boys
de winnaar van Qarabag FK - BATE Borisov
de winnaar van Malmö FF - MOL Vidi FC
de winnaar van Rode Ster Belgrado - Spartak Trnava


dus normaal gesproken als op papier de sterkste winnen 25% kans op

Young Boys
Bate Borisov
Malmö FF
Rode Ster Belgrado

of zijn er nog meer mogelijke lotingen.. nee toch?
 
maar als ik het goed begrijp zijn dit de mogelijke tegenstanders van de play off ronde :

Young Boys
de winnaar van Qarabag FK - BATE Borisov
de winnaar van Malmö FF - MOL Vidi FC
de winnaar van Rode Ster Belgrado - Spartak Trnava


dus normaal gesproken als op papier de sterkste winnen 25% kans op

Young Boys
Bate Borisov
Malmö FF
Rode Ster Belgrado

of zijn er nog meer mogelijke lotingen.. nee toch?
Dit is tot in details besproken in de topic UEFA CL ;)
 
PSV is hot. Liefst 26 gasten momenteel op ons forum online.
Ben benieuwd hoeveel feyenoorders daarbij zitten.


Sorry was per ongeluk in verkeerde topic geplaatst. en je post deleten kan naderhand niet meer of wel?
 
PSV is hot. Liefst 26 gasten momenteel op ons forum online.
Ben benieuwd hoeveel feyenoorders daarbij zitten.


Sorry was per ongeluk in verkeerde topic geplaatst. en je post deleten kan naderhand niet meer of wel?
Gedane zaken nemen geen keer...

Je kan hooguit de inhoud van de post verwijderen en bijvoorbeeld een . plaatsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan