PSV Nieuws Algemeen

:unsure: Als Thijs Slegers perschef van PSV is moet hij maar direct al het PSV-nieuws op dit forum plaatsen dan hoeven we het niet uit de pers te vernemen. :rolleyes: :D ;)
 
:unsure: Als Thijs Slegers perschef van PSV is moet hij maar direct al het PSV-nieuws op dit forum plaatsen dan hoeven we het niet uit de pers te vernemen. :rolleyes: :D ;)
Neem aan dat onze moderators flink invloed hebben gehad op de contractvorming :unsure:
 
Leuk voor Thijs. Ik waardeerde z'n kritische opmerkingen altijd wel (z'n zelfingenomenheid soms wat minder). Ik hoop dat hij de ruimte krijgt z'n constructieve feedback te uiten binnen de organisatie.
 
Ik hoop wel dat Rikkie nu de baan van Thijs krijgt bij VI...dan is PSV verzekerd van voldoende aandacht in de VI ....;)

Ik hoop het niet, Thijs wist vaker nieuws te achterhalen en had het vaker bij het rechte eind. Rik is prima maar ga Thijs daarom wel missen. Ik hoop dus op een nieuwe clubwatcher, dan komt er meer nieuws door :)
 
Ik hoop het niet, Thijs wist vaker nieuws te achterhalen en had het vaker bij het rechte eind. Rik is prima maar ga Thijs daarom wel missen. Ik hoop dus op een nieuwe clubwatcher, dan komt er meer nieuws door :)

Of niet. Thijs kent alle binnendoorweggetjes en informanten. Die worden nu vakkundig de mond gesnoerd. PSV goes Russian.
 
Soms kom je gewoon wat oldskool random dingen tegen..

HkuUEtP.png
 
Die heb ik dus serieus op de foto gezet, heb ook foto's gemaakt van de vlaamse teletekst van 27 april 2007 :shifty:

Toentertijd zat ik in Duitsland.. zag op het einde van de dag pas -op teletekst- wat er gebeurd was.. :|
 
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV wil snel een grote financiële operatie uitvoeren die tientallen miljoenen oplevert. Morgen alles hierover in het #ED.

Interessant! Lijkt mij gaan om een soortgelijke constructie als besproken in dit artikel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan