PSV Nieuws Algemeen

Waar we pretenderen de eerste eredivisie club te zijn die dat heeft, blijkt AZ al een account te hebben.. maar geen een met een officieel ✅ aldus PSV in tweet reactie.. ook weer zo slordig dit.


Daarmee is de club de eerste in de Eredivisie met een officieel kanaal op het Japanse platform.

Wat ze dus ook al vermelden op de website in het officiële bericht. Zelfs als er eindelijk stappen worden ondernomen om zichtbaarheid te creëren weten we nog wel iets te vinden om af te kunnen zeiken :FP:
 



Wat ze dus ook al vermelden op de website in het officiële bericht. Zelfs als er eindelijk stappen worden ondernomen om zichtbaarheid te creëren weten we nog wel iets te vinden om af te kunnen zeiken :FP:

ja dat kunnen we nou eenmaal goed👍
verder prima hoor dat ze een social media account oprennen in Japan. Zal vast wat opleveren.
 
Zo zie je maar hoe invloedrijk wij zijn, zelfs het ED noemt ons!

EindhovensDagblad3.jpg
 
Hoofdingang wordt bestormd door fans, ME is ingezet..

"Omroep Brabant meldt dat omstanders met dranghekken gooide. Volgens het Eindhovens Dagblad moet de ME charges uitvoeren om de supporters uiteen te drijven. De achterban is al tijden klaar met het beleid bij PSV. Tijdens het duel met Twente werd opnieuw om het vertrek van technisch directeur John de Jong gevraagd. "
 
Hoofdingang wordt bestormd door fans, ME is ingezet..

"Omroep Brabant meldt dat omstanders met dranghekken gooide. Volgens het Eindhovens Dagblad moet de ME charges uitvoeren om de supporters uiteen te drijven. De achterban is al tijden klaar met het beleid bij PSV. Tijdens het duel met Twente werd opnieuw om het vertrek van technisch directeur John de Jong gevraagd. "
Ik snap de emotie, maar dit soort wangedrag mag je nooit tolereren.
 
In dit geval denk ik dat de ME weinig keuze heeft als een groep boze supporters zich kwaadschiks toegang tot het stadion proberen te verkrijgen. Dan gaan ze niet eerst met je praten.

Je hoort wel eens bij andere clubs dat de directeur dan met die supporters gaat praten, zoals van de Sar dat deed toen de bus op werd gewacht.
Is er een poging tot overleg ondernomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan