PSV Nieuws Algemeen

Nou moet ik zeggen: in dat artikel op VI waar naar verwezen wordt wordt alles als feit gebracht, maar op basis waarvan? Citaten? Interne bronnen? Of gewoon gissen en zelf dingen invullen?
Jammer dat Thijs tegenwoordig de PR voor PSV doet, die had dat waarschijnlijk wat duidelijker uit de voeten gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer dat Thijs tegenwoordig de PR voor PSV doet, die had dat waarschijnlijk wat duidelijker uit de voeten gedaan.

Nou, ik vraag me ook af of het überhaupt wel klopt, of dat het journalistiek van het niveau Story en Privé (bestaan die nog?) is.
 
Ik zou zeggen eindelijk! Mark had al eerder met de vuist op tafel moeten slaan en goede spelers moeten opeisen. Geld was het probleem niet, slechte scouting wel. En JdJ mag misschien bij Utrecht zijn stage gaan afmaken maar ik betwijfel of “zelfs” Utrecht hem toelaat...
 
Mooie dooddoener. Laat ik dan ook wat vuur creëren: Vedette is eigenlijk een 5-jarig meisje.

Hoe weet j-.. ahem.

Weet je wat het mooie is van dooddoeners en clichés? Ze blijken vaak te kloppen.

VI is ook qua niveau journalistiek niet te vergelijken met de Story of de Privé, weet jij zelf ook wel.
 
Hoe weet j-.. ahem.

Weet je wat het mooie is van dooddoeners en clichés? Ze blijken vaak te kloppen.

VI is ook qua niveau journalistiek niet te vergelijken met de Story of de Privé, weet jij zelf ook wel.

Maar goed, ik ben het categorisch oneens met de stelling "waar rook is, is vuur" want dat zou impliceren dat nieuwssites feiten kunnen creëren door een gerucht te plaatsen. Er worden ook wel eens zaken gerectificeerd, wat die stelling ook al onderuit haalt. Dan blijft er over dat nieuwssites waarschijnlijk niet structureel mis willen zitten en dus niet alleen onzin verkopen. Ok.
Maar goed: als jij dat artikel leest, en er wordt geen enkele bron genoemd...dan concludeer jij "dat zal wel waar zijn!"? Vast niet, mag ik hopen?

Neemt niet weg dat het waar kan zijn, ook gezien de situatie. Maar ik ben niet overtuigd door dit artikel.
 
Maar goed, ik ben het categorisch oneens met de stelling "waar rook is, is vuur" want dat zou impliceren dat nieuwssites feiten kunnen creëren door een gerucht te plaatsen. Er worden ook wel eens zaken gerectificeerd, wat die stelling ook al onderuit haalt. Dan blijft er over dat nieuwssites waarschijnlijk niet structureel mis willen zitten en dus niet alleen onzin verkopen. Ok.
Maar goed: als jij dat artikel leest, en er wordt geen enkele bron genoemd...dan concludeer jij "dat zal wel waar zijn!"? Vast niet, mag ik hopen?

Neemt niet weg dat het waar kan zijn, ook gezien de situatie. Maar ik ben niet overtuigd door dit artikel.

Ik kijk dan vaak naar de bron, en in dit geval merk ik bij mezelf voldoende vertrouwen in de bron VI om het als geloofwaardig te bestempelen.
 
PSV ziet Ajax weglopen, dus die denken: we moeten meer zoals Ajax doen!

Kampen! Onrust! Crises!

Wanneer komt de Pluche Revolutie?

Laten we eerlijk zijn; dat hele "Project PSV 3.0" heeft verdacht veel weg van het plan Cruijff (clublegends op sleutelposities). Ironisch genoeg met hetzelfde resultaat; verdeeldheid onderling, kampen en een verstoorde werkrelatie. Althans, zo lijkt het gebaseerd op het artikel van VI. Wat ervan waar is, moet nog maar blijken.
 
En dat geeft niet hoor! Bovendien verwacht ik van een 5-jarig meisje ook niet meer dan dat.

giphy.gif
 
Ik zou zeggen eindelijk! Mark had al eerder met de vuist op tafel moeten slaan en goede spelers moeten opeisen. Geld was het probleem niet, slechte scouting wel. En JdJ mag misschien bij Utrecht zijn stage gaan afmaken maar ik betwijfel of “zelfs” Utrecht hem toelaat...

Mark kon niet met de vuist op de tafel slaan. Ze hebben hem de tafel onder de vuist weggetrokken voor hij erop kon slaan. :cautious: ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan