PSV Nieuws Algemeen

,,Dat doen wij altijd op onze eigen manier. We lopen er niet elke dag mee te koop, maar de helft van de landstitels in de 21ste eeuw zijn door ons gewonnen. Wij moeten als club op weg naar de derde ster op ons shirt. We hebben niet alles met geld kunnen winnen, maar door onze eigen keuzes en ons eigen beleid.‘’

En over een paar weken hebben ze de helft van de selectie verkocht. :oops::cautious:
Ik ben ook benieuwd hoe Gerbrands dat bedacht had.

41 PSV EindhovenNED
2014: 6.000
2015: 18.000
2016: 6.000
2017: 1.000
2018: 6.000

totaal 37.000

Over 3 jaar leveren wij 30.000 in dan moeten wij toch een paar pittige seizoenen draaien om dit alleen al de 41ste plaats te behouden.

Volgens ED TV zou dat moeten kunnen:https://www.ed.nl/video/psv-moet-binnen-4-jaar-bij-de-beste-32-van-europa-horen~p86636
 
Laatst bewerkt:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voe...rug-naar-eindhoven/ar-AADkWTm?ocid=spartanntp

:fear: waarom?! Fantastische keeper, maar als mens en bestuurder een pias.

Ik vind Van Breukelen juist prima geschikt als lid van RVC.
Clubman en iemand die precies weet hoe groepsprocessen en groepsdynamiek werkt.

Hij loopt niet naast zijn schoenen maar wil wel het beste en probeert innovatieve maatregelen te nemen (al gaat dat natuurlijk weleens fout, dat hoort bij innovaties).

Dat hij als mens eens de bodem heeft aangetikt (op de mentale manier) is geen slecht iets al gun je dat niemand.
Dat hij er zo bovenop is gekomen is bewonderenswaardig.

Ik laat me niks wijsmaken door de media die hem als dorpspastoor wegzetten. Van Breukelen weet echt wat hij doet.
 
Ik begrijp het ook niet helemaal. Credibility na z'n KNVB debakel: close to zero.

Je bedoelt die KNVB met z’n speelschema waar geen rekening was gehouden met de Europese competitie? Zowel voor als na van Breukelen is het daar een structurele puinhoop. Dat de blunderaars daar het maar al te graag op het bordje van van Breukelen hebben geschoven zou toch iedereen duidelijk moeten zijn.
Ik zou zeggen dat ze van Breukelen’s enthousiasme en naïviteit misbruikt hebben. De jarenlange voorzitter treft in ieder geval geen blaam, want die had het te druk met zijn verkiezing tot voorzitter van de UEFA (verklaarde hij zelf!)
 
Je bedoelt die KNVB met z’n speelschema waar geen rekening was gehouden met de Europese competitie? Zowel voor als na van Breukelen is het daar een structurele puinhoop. Dat de blunderaars daar het maar al te graag op het bordje van van Breukelen hebben geschoven zou toch iedereen duidelijk moeten zijn.
Ik zou zeggen dat ze van Breukelen’s enthousiasme en naïviteit misbruikt hebben. De jarenlange voorzitter treft in ieder geval geen blaam, want die had het te druk met zijn verkiezing tot voorzitter van de UEFA (verklaarde hij zelf!)


Er is ongetwijfeld voldoende politieke ellende richting Hansie geduwd. Maar toch, een beetje slachtofferrol. Maar dat was een echte leider niet gebeurd.
 
Sorry maar dit is toch echt een bestuurlijk lichtgewicht die zijn eigen verhaal erg interessant vindt. Gelukkig in de RvC en niet in de directie, hopelijk valt zo de schade mee.

Hij lult al jaren uit zijn nek. Zal dat blijven doen. Van Breukelen wordt door de voetbalwereld nauwelijks serieus genomen. Verder is het geen vervelende kerel, maar eerder een goedzak.
 
Ik was juist blij dat hij uit de RVC was gestapt. Ook op dat gebied is PSV amateuristisch bezig. Waarom in hemelsnaam PSV Hans, en geen, pakweg, Ijsselmeervogels of FC Lienden?
 
Het artikel gaat hierover:

PSV wacht al vroeg in het seizoen een race tegen de klok. Technisch directeur John de Jong moet de selectie op peil brengen en houden, trainer Mark van Bommel een team smeden uit onderdelen die hij nog niet allemaal kent. En dat alles vóór 23 juli, wanneer PSV moet pieken tegen FC Basel.

Daarnaast vond ik dit wel spraakmaken:

Het meest in het oog springt de mindroom. Wat nu nog een kleine, kale ruimte is, is binnenkort een stuk technisch vernuft waarmee PSV de ontwikkeling van zijn talenten een bijzondere impuls wil geven. Hier wordt namelijk aandacht besteed aan de cognitieve ontwikkeling van jonge voetballers. Hoe gaan ze om met stressvolle situaties en het maken van keuzes onder druk?

Meer quoten mag niet uit dit - overigens lange - artikel. Maar er staat eigenlijk niet veel meer in dan dat wij hierop het forum ook al aangeven.
 
PSV wil vernieuwen, verrassen en groeien: ‘Alles draait bij PSV om voetbal’

link

,,Alles draait bij PSV om voetbal. Dus als we met onze afdeling een paar mooie sponsorcontracten binnenhalen, proosten we ook omdat John de Jong daar misschien weer het salaris een goede speler van kan betalen”, zegt Frans Janssen in het Philips Stadion.
 
Terug
Bovenaan Onderaan