PSV Nieuws Algemeen

Ik zie JC wel als een prijs. Een prijs is een prijs. Als je jezelf topclub wil noemen moet je voor elke prijs gaan. Het is maar 1 wedstrijd. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Die wedstrijd zit wel precies in een weekend tussen 2 voorronde wedstrijden voor de Champions League.
Lekker als je de Johan Cruijff schaal wint en uitgeschakeld wordt in de voorronde van de Champions League. :rolleyes: :maniac:
 
Die wedstrijd zit wel precies in een weekend tussen 2 voorronde wedstrijden voor de Champions League.
Lekker als je de Johan Cruijff schaal wint en uitgeschakeld wordt in de voorronde van de Champions League. :rolleyes::maniac:
Denk dat Bommel net als in de beker gewoon het tweede of derde team het veld in zal sturen.
 
Die wedstrijd zit wel precies in een weekend tussen 2 voorronde wedstrijden voor de Champions League.
Lekker als je de Johan Cruijff schaal wint en uitgeschakeld wordt in de voorronde van de Champions League. :rolleyes::maniac:

Maar hoezo zouden we door de JC Schaal in de Champions League uitgeschakeld worden? Zo'n wedstrijd is juist goed om in het ritme te blijven.
Als je door de JC schaal al vermoeid bent in de CL dan wordt het een heeeel lang seizoen.
 
Maar hoezo zouden we door de JC Schaal in de Champions League uitgeschakeld worden? Zo'n wedstrijd is juist goed om in het ritme te blijven.
Als je door de JC schaal al vermoeid bent in de CL dan wordt het een heeeel lang seizoen.

Ik zeg niet dat we erdoor uitgeschakeld worden, maar ik blijf de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal een onbelangrijke wedstrijd vinden en de Johan Cruijff schaal zelf beschouw ik niet als een prijs. Zeker niet als je en niet kampioen bent geworden en niet de beker hebt gewonnen. Dan heb je al helemaal niets te zoeken in die wedstrijd.
 
Ik zeg niet dat we erdoor uitgeschakeld worden, maar ik blijf de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal een onbelangrijke wedstrijd vinden en de Johan Cruijff schaal zelf beschouw ik niet als een prijs. Zeker niet als je en niet kampioen bent geworden en niet de beker hebt gewonnen. Dan heb je al helemaal niets te zoeken in die wedstrijd.

Ik stel voor dat Ajax tegen Ajax gaat spelen om die nutteloze fruitschaal. Jinxen ze zichzelf iig ook gelijk voor aankomend seizoen.
 
Ik zeg niet dat we erdoor uitgeschakeld worden, maar ik blijf de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal een onbelangrijke wedstrijd vinden en de Johan Cruijff schaal zelf beschouw ik niet als een prijs. Zeker niet als je en niet kampioen bent geworden en niet de beker hebt gewonnen. Dan heb je al helemaal niets te zoeken in die wedstrijd.

Als je toch in de JC schaal wedstrijd staat, kun je hem maar beter winnen, zeker als Ajax de tegenstander is. En het is een prijs, wat je mening er ook over is.
 
Ik zeg niet dat we erdoor uitgeschakeld worden, maar ik blijf de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal een onbelangrijke wedstrijd vinden en de Johan Cruijff schaal zelf beschouw ik niet als een prijs. Zeker niet als je en niet kampioen bent geworden en niet de beker hebt gewonnen. Dan heb je al helemaal niets te zoeken in die wedstrijd.
In het PSV Stadion hebben we al heel wat van die Schalen en ik zie er graag een bijkomen. Die Prijzenkast moet uitpuilen...:DANCE:
Hoe indrukwekkender de Palmares van PSV, hoe liever...:PSV:
 
Wat een onzin dat we niet voor de Johan Cruijfschaal moeten gaan spelen. Natuurlijk is het een echte prijs (en misschien ook wel een veredelde oefenwedstrijd). PSV moet vol gaan voor Champions Leaguevoetbal én de Johan Cruijfschaal. Wanneer er een speler niet helemaal fit is, stel je hem natuurlijk niet op, maar om het sparen op zich spelers niet op te stellen is onzin. Dan ga je teleurgesteld en op je plek gezet die tweede kwalificatiewedstrijd in, en dat lijkt me ook niet positief.
 
Wat een onzin dat we niet voor de Johan Cruijfschaal moeten gaan spelen. Natuurlijk is het een echte prijs (en misschien ook wel een veredelde oefenwedstrijd). PSV moet vol gaan voor Champions Leaguevoetbal én de Johan Cruijfschaal. Wanneer er een speler niet helemaal fit is, stel je hem natuurlijk niet op, maar om het sparen op zich spelers niet op te stellen is onzin. Dan ga je teleurgesteld en op je plek gezet die tweede kwalificatiewedstrijd in, en dat lijkt me ook niet positief.

Gewoon de bankzitters opstellen dan, dan ben je gelijk van dat probleem van teleurgesteld een kwalificatiewedstrijd ingaan af. Basisspelers lekker thuislaten en de bank vullen met Jong PSV spelers.
 
Gewoon de bankzitters opstellen dan, dan ben je gelijk van dat probleem van teleurgesteld een kwalificatiewedstrijd ingaan af. Basisspelers lekker thuislaten en de bank vullen met Jong PSV spelers.
Maar dan neem je die prijs niet serieus. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar dat zou ik niet pikken.
 
Unnerstal
Teze - Luckassen - Obispo - BackupAankoop
Ramelaar - Thomas - Pereiro
Gakpho - Lammers - Malen

Kan prima voor de JC schaal,
Doen ze t goed Dan kunnen ze zich in de kijker spelen voor de CL return en/of verkoop + je hebt weer wat ritme en vertrouwen voor je wissel die je n serieus podium geeft.
 
Dan moeten ze dat niet plannen tussen twee cruciale wedstrijden in.

Misschien een gek idee maar wat dachten jullie van een wedstrijd in de winterstop.
Het is toch in de arena dus dak dicht en gaan.
Vooral omdat het nu precies tussen een tweeluik voor Europees voetbal valt en de KNVB duidelijk heeft gemaakt dat die duels in het belang van het Nederlandse voetbal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan