Phillip Cocu
Internationale Legende
Nieuwe term verzonnen, Appelsap hooligansTot ik voor mijn kind een pakje appelsap wil meesmokkelen..![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe term verzonnen, Appelsap hooligansTot ik voor mijn kind een pakje appelsap wil meesmokkelen..![]()

Nieuwe term verzonnen, Appelsap hooligans![]()

IdioterieJongens jongens wat is dit nou weer?
PSV-fans belagen Ajax-directie: klap uitgedeeld en laten struikelen
https://www.ad.nl/voetbal/psv-fans-...klap-uitgedeeld-en-laten-struikelen~a6a7a027/
Absurde misdraging. Ongelofelijk! En terecht dat ze noiit meer welkom zijn.Jongens jongens wat is dit nou weer?
PSV-fans belagen Ajax-directie: klap uitgedeeld en laten struikelen
https://www.ad.nl/voetbal/psv-fans-...klap-uitgedeeld-en-laten-struikelen~a6a7a027/
Doofpot!!IdioterieAbsurde misdraging.
Dat dit nu pas bekend wordt. Zoiets komt normaliter direct in de media.
Dove pot?Doofpot!!
Met hun ajaxlogo op het jasje.Ongelofelijk! En terecht dat ze noiit meer welkom zijn.
Zou inderdaad het eerst woord zijn waar ik PSV mee zou omschrijven!![]()
PSV troeft Porto van Farioli af en is fitste ploeg van Europa, ook Ajax in top 10
PSV is de fitste ploeg die dit seizoen Europees voetbal speelt. Dat meldt statistiekenbureau CIES, dat werkt in opdracht van de UEFA. Op twee staat het FC Porto van Francesco Farioli, dat in de Europa League uitkomt.www.voetbalprimeur.nl
PSV is zo fit als een hoentje!
Waarschijnlijk door de enorme gaten op het middenveld of het constant verliezen van de bal waar ze steeds weer achteraan moeten rennen.Zou inderdaad het eerst woord zijn waar ik PSV mee zou omschrijven!
Ja en het zegt niet alles zo'n statistiek. Hoger dan 15 km/h geven ze aan maar over intensiteit van de sprints en of je het aflegt tegen je directe tegenstander met het lopen in een duel en of je achter diegene aan moet rennen zie je niet terug.Waarschijnlijk door de enorme gaten op het middenveld of het constant verliezen van de bal waar ze steeds weer achteraan moeten rennen.
Ik heb het gelezen, maar zo’n uitspraak met alle blessures bij PSV voelt maar gek.![]()
PSV troeft Porto van Farioli af en is fitste ploeg van Europa, ook Ajax in top 10
PSV is de fitste ploeg die dit seizoen Europees voetbal speelt. Dat meldt statistiekenbureau CIES, dat werkt in opdracht van de UEFA. Op twee staat het FC Porto van Francesco Farioli, dat in de Europa League uitkomt.www.voetbalprimeur.nl
PSV is zo fit als een hoentje!

Wat een dom onderzoek.
CIES heeft de top 10 van fitste ploegen in Europa samengesteld aan de hand van een specifieke statistiek. Het bureau keek naar welke ploegen het hoogste percentage van de gelopen afstand per wedstrijd op minimaal 15 kilometer per uur liepen. Kijkend naar die statistiek is er volgens het CIES maar een conclusie mogelijk: PSV heeft de fitste ploeg van Europa.
Als je heel vaak achteruit gaat rennen kom je wel aan die afstand.![]()
Het voorbeeld van lees niet alleen de titel wat in deze tijden van de sociale media helaas wel het geval is.. Mensen hebben eigenlijk geen interesse meer voor de inhoud en trekken allerlei conclusies obv een titel en een korte omschrijving daaronder.
CIES heeft de top 10 van fitste ploegen in Europa samengesteld aan de hand van een specifieke statistiek. Het bureau keek naar welke ploegen het hoogste percentage van de gelopen afstand per wedstrijd op minimaal 15 kilometer per uur liepen. Kijkend naar die statistiek is er volgens het CIES maar een conclusie mogelijk: PSV heeft de fitste ploeg van Europa.
Als je heel vaak achteruit gaat rennen kom je wel aan die afstand.![]()
Dan moet ie uitkomen in PSV O70.Kan er een 60+ topic komen? Of een topic voor het nieuwe walking football team?
Tenminste, ik neem aan dat daarvoor deze man gehaald wordt?
Bekijk bijlage 7935