PSV Nieuws Algemeen

F2_uQJhWUAAP24e

Het loopt te vaak uit de klauwen. Hopelijk gaat iedereen zich gedragen zoals het hoort, want anders is het afgelopen met uitsupporters.
Dan worden nergens meer uitsupporters toegelaten. En als niet opgetreden wordt tegen al die belachelijke spreekkoren dan gaat het ook ten koste van alle welwillende supporters zowel uit als thuis. Voetbal kan een feest zijn, maar dat feest wordt te vaak verstoord.

Laatst bewerkt:
F2_uQJhWUAAP24e

Het loopt te vaak uit de klauwen. Hopelijk gaat iedereen zich gedragen zoals het hoort, want anders is het afgelopen met uitsupporters.
Dan worden nergens meer uitsupporters toegelaten. En als niet opgetreden wordt tegen al die belachelijke spreekkoren dan gaat het ook ten koste van alle welwillende supporters zowel uit als thuis. Voetbal kan een feest zijn, maar dat feest wordt te vaak verstoord.
Goed statement wat mij betreft.

Vind het wel een sterk statement. Moet maar eens klaar zijn dat een klein deel het verziekt voor de rest en dat we gewoon op een fatsoenlijke manier uitwedstrijden kunnen pakken.

Vind het wel een sterk statement. Moet maar eens klaar zijn dat een klein deel het verziekt voor de rest en dat we gewoon op een fatsoenlijke manier uitwedstrijden kunnen pakken.
Ik ben bang dat dat aanpakken van dat kleine gedeelte toch echt vanuit de grote meerderheid van supporters die zich wel gedragen moet komen. En daar heb ik heel weinig vertrouwen in. Ik zou zelf ook niet die doorgesnoven hooligans aanspreken.

Van de clubs zal het niet komen, die zijn ook bang van de hooligans, en effectief iets doen kost veel tijd en geld.

De politie en overheid zal, terecht, zeggen dat dit een zaak voor de clubs is.

Dus, de enige manier om iets te doen zal een algemeen verbod op uitsupporters worden. Jammer, maar praktisch gezien de enige oplossing.

Waar ik mij ook aan stoor is dat ik spandoeken zie hangen bij PSV maar ook bij andere clubs in het land met "STOP STADIONVERBODEN"

Nou er moeten juist meer komen en nog langer duren.
Als het zo doorgaat met het wangedrag zijn er geen stadions meer nodig. Voetbal zonder publiek op een trainingsveldje. :maniac:

Waar ik mij ook aan stoor is dat ik spandoeken zie hangen bij PSV maar ook bij andere clubs in het land met "STOP STADIONVERBODEN"

Nou er moeten juist meer komen en nog langer duren.
Ligt er aan of ze hetgeen ze willen bereikt wordt door het probleem aan te pakken of juist te negeren ;)

Verbied die zwarte capuchonnetjes, zet een berg camera's op de 'risicovakken' en pluk de raddraaiers er tussenuit. Dan is het probleem zo opgelost.

Maar PrIvAcY :rolleyes:
Bij ADO schijnt het te stukken van de camera’s. Sinds kort moet je een account met foto aanmaken en bij het eerste gebruik je legitimeren bij het stadion. Er is blijkbaar veel mogelijk.

Ik hoor net op de radio dat PSV en Philips het Guiness Book of World Records in gaan vanwege de langst lopende sponsorrelatie.

Toevallig gisteren op ESPN die docu over PSV en Philips en de historie samen gekeken. Daarin zei Gerbrands in een interview dat ze eigenlijk dat Guiness book in zouden moeten om die reden. Docu is ook wel aardig om terug te kijken als je hem niet gezien hebt. Geeft een goed beeld van hoe bijzonder de relatie Eindhoven, Philips en PSV is, en waarom onze club echt een heel mooi en speciaal verhaal heeft.

Ik hoor net op de radio dat PSV en Philips het Guiness Book of World Records in gaan vanwege de langst lopende sponsorrelatie.

Toevallig gisteren op ESPN die docu over PSV en Philips en de historie samen gekeken. Daarin zei Gerbrands in een interview dat ze eigenlijk dat Guiness book in zouden moeten om die reden. Docu is ook wel aardig om terug te kijken als je hem niet gezien hebt. Geeft een goed beeld van hoe bijzonder de relatie Eindhoven, Philips en PSV is, en waarom onze club echt een heel mooi en speciaal verhaal heeft.
Wel jammer dat die relatie tussen Philips en Eindhoven de laatste decennia zo verwaterd is (sinds Cor Boons het hoofdkantoor naar Amsterdam verplaatst heeft).

Terug
Bovenaan Onderaan