Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En jij vind dat de ouders van Ramalho dat t best gelukt is?Ik konm het juiste topic niet vinden. Volgens mij is het echt een wedstrijdje wie het grootste gedrocht kan maken
Bekijk bijlage 5654
Thanks, nu moet ik koffie van m'n beeldscherm gaan poetsenEn jij vind dat de ouders van Ramalho dat t best gelukt is?
Mooi om te zien dat ik het nog in mij hebThanks, nu moet ik koffie van m'n beeldscherm gaan poetsen

Die sokken doen me een beetje denken aan weerstandjes (elektriciteit) of aan dobbers voor het vissen. Het shirt is niet in de zelfde lijn als het broekje en de sokken. Het shirt oogt door de in kleur afgezwakte verticale banen een beetje tandloos. Niet veel weerstand voor een tegenstander, een catch voor de doelman.Ik konm het juiste topic niet vinden. Volgens mij is het echt een wedstrijdje wie het grootste gedrocht kan maken
Bekijk bijlage 5654
Dan bestel ik m nietHet kleedt niet echt af…

De koffie?Mooi om te zien dat ik het nog in mij heb![]()
Van januari dit jaar:![]()
'Bij PSV draafde ik door, dat is niet goed' - PSVReport
Als speler was Mark van Bommel enorm succesvol bij PSV maar als trainer pakte dat anders uit. Momenteel is hij de eindverantwoordelijk bij Royal Antwerp en met die ploeg pakte hij afgelopen seizoen de dubbel in Belgie. “Je mag niet doordraven. Ik denk dat ik dat bij PSV wel gedaan heb. Ik gaf té...psvreport.nl
Bij PSV was het een nadeel dat ik de club kende. Ik wist precies hoe alles liep en daar irriteerde ik mij aan. Ik heb de lat daar té hoog gelegd, wilde te professioneel werken. Daar heb ik uit geleerd. Die ervaring is belangrijk", aldus Van Bommel.
Ik denk dat deze opmerking de bevestiging op alles is voor enkele forumleden.
Het zou aan Mark kunnen liggen, maar ook het gebrek aan professionaliteit binnen PSV en de selectie was ook een grote reden voor Ruud om weg te lopen, en speelde ook een grote rol in het niet verlengen van Schmidt en het niet tekenen van Xavi. Dat alles bij elkaar opgeteld, zegt toch wel wat, kan niet allemaal aan hen liggen.![]()
Als speler was Mark van Bommel enorm succesvol bij PSV maar als trainer pakte dat anders uit. Momenteel is hij de eindverantwoordelijk bij Royal Antwerp en met die ploeg pakte hij afgelopen seizoen de dubbel in Belgie. “Je mag niet doordraven. Ik denk dat ik dat bij PSV wel gedaan heb. Ik gaf té...psvreport.nl
Bij PSV was het een nadeel dat ik de club kende. Ik wist precies hoe alles liep en daar irriteerde ik mij aan. Ik heb de lat daar té hoog gelegd, wilde te professioneel werken. Daar heb ik uit geleerd. Die ervaring is belangrijk", aldus Van Bommel.
Het zou aan Mark kunnen liggen, maar ook het gebrek aan professionaliteit binnen PSV en de selectie was ook een grote reden voor Ruud om weg te lopen, en speelde ook een grote rol in het niet verlengen van Schmidt en het niet tekenen van Xavi. Dat alles bij elkaar opgeteld, zegt toch wel wat, kan niet allemaal aan hen liggen.
ik zou willen dat ie net zoveel zelfreflectie had gehad toen ajax op de rug lag, met 10 man kwam te staan en hij niets deed qua wisselen. Probleem bij Mark is, het ligt altijd aan de ander. Zo schuift hij de tegengoal toen tegen ac milan ook nog steeds af op andere redenen behalve dat hij dat had moeten oplossen.![]()
Hij legt het toch vooral neer bij PSV vind ik hier. Hij wilde professioneler zijn dan de norm was bij PSV.Ik ben vooral blij met z'n zelfreflectie. Dat ontbrak er aan tijdens z'n tijd bij PSV.