PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou dat was wel weer een typische wedstrijd voor dit seizoen. 1e helft heel behoorlijk en dan vind men het goed geweest. Met een selectie die ziek zwak en misselijk is strompelt met richting het einde van de competitie. Vooralsnog overheerst bij mij de teleurstelling, want er had zoveel meer ingezeten.


untitled1.jpg
 
Had me voorgenomen om niet te kijken maar kon het toch niet laten…vrolijk werd ik er niet van behalve het momentje met Cody en de supporters…🥹 blijf aub !!
 
Het is lastig. Gakpo is wel verstandig, maar zal bij een mooi bod en club gewoon gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Gakpo nog een jaar of veel geld, PSV profiteert hoe dan ook.
Gakpo kan met alle respect veel willen maar PSV heeft zijn eigen belangen, zeker nu we tweede zijn geworden en waarschijnlijk opnieuw geen CL voorrondes gaan overleven. Alleen de Engelse clubs willen veel betalen maar ook zij betalen alleen veel aan Ajax en niet aan PSV. Nu moet je hopen dat Arsenal vol voor hem wil gaan of dat Ten Hag hem bijv mee zou willen nemen naar United.
 
Ben ik de enige die zich ergert aan al die interviews waarin word benadrukt door spelers en trainer dat we toch twee “prijzen” hebben gewonnen dit seizoen…? Kom op man wie houd je voor de gek…twee prijzen van niks in mijn ogen…pff
 
Ben ik de enige die zich ergert aan al die interviews waarin word benadrukt door spelers en trainer dat we toch twee “prijzen” hebben gewonnen dit seizoen…? Kom op man wie houd je voor de gek…twee prijzen van niks in mijn ogen…pff
Ze hebben 2 x van Ajax gewonnen. Ze hadden beter de competitiewedstrijden van Ajax kunnen winnen dan hadden ze een andere schaal.
De belangrijkste prijs is niet gewonnen.
 
Ze hebben 2 x van Ajax gewonnen. Ze hadden beter de competitiewedstrijden van Ajax kunnen winnen dan hadden ze een andere schaal.
De belangrijkste prijs is niet gewonnen.
De teleurstelling van afgelopen weekend is voor mij nog te groot om aan te kunnen horen dat het seizoen wel “geslaagd” is omdat we twee waardeloze prijzen hebben gewonnen…
 
Gakpo kan met alle respect veel willen maar PSV heeft zijn eigen belangen, zeker nu we tweede zijn geworden en waarschijnlijk opnieuw geen CL voorrondes gaan overleven. Alleen de Engelse clubs willen veel betalen maar ook zij betalen alleen veel aan Ajax en niet aan PSV. Nu moet je hopen dat Arsenal vol voor hem wil gaan of dat Ten Hag hem bijv mee zou willen nemen naar United.
Gakpo ligt goed in de markt. Psv kan hoog in de boom gaan zitten qua centjes..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Cody Gakpo: "Mooi gebaar van de fans en een mooi spandoek."
"We gaan het zien. Ik heb nog geen keuze gemaakt."
Dus hij kan toch nog vertrekken. :fear:
Dus, de fans vragen je te blijven door een ludiek spandoek, dat teken je, maar of je blijft weet je nog niet. Quit playing games with my heart...
 
en toch proberen we steeds tegen beter weten in de bal door het centrum in de goal te breien
Dat ver doorgevoerde gefriemel vind ik een bron van ergernis.
Tweemaal werd gisteren duidelijk dat je rond of buiten de 16 best op doel kunt schieten.
Wat ook weer bleek is het enorme verval gedurende een wedstrijd.
Sterke en zwakke periodes wisselen elkaar af en als je dan niet het duel op slot gooit door een
ruime voorsprong te nemen, krijg je steeds billenknijpen in blessuretijd.
Hopelijk krijgt Ruud dat breiwerk er volgend seizoen snel uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan