PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Penalty

Internationale Legende
Cody Gakpo: "Mooi gebaar van de fans en een mooi spandoek."
"We gaan het zien. Ik heb nog geen keuze gemaakt."
Dus hij kan toch nog vertrekken. :fear:

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Op mij kwam het over dat Cody zijn keuze al had gemaakt. Paar x gezegd dat het nog niet tot hem door is gedrongen etc. Jammer

J.B.

Trainer Coach
.
Psv is bezig met m nog een jaar te behouden. Voordeel is dat we godsgruwelijk veel voor m gaan vangen mocht ie gaan..

Penalty

Internationale Legende
Het is lastig. Gakpo is wel verstandig, maar zal bij een mooi bod en club gewoon gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Gakpo nog een jaar of veel geld, PSV profiteert hoe dan ook.
Het hoeft niet of of te zijn, Het kan en en zijn. Nog een jaar PSV en een jaar later veel geld.

J.B.

Trainer Coach
Het is lastig. Gakpo is wel verstandig, maar zal bij een mooi bod en club gewoon gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Gakpo nog een jaar of veel geld, PSV profiteert hoe dan ook.
Dan van de nood een deugd maken en in de breedte investeren. We hebben sowieso een grote verkoop nodig..

Ex Libris

Routinier
Nou dat was wel weer een typische wedstrijd voor dit seizoen. 1e helft heel behoorlijk en dan vind men het goed geweest. Met een selectie die ziek zwak en misselijk is strompelt met richting het einde van de competitie. Vooralsnog overheerst bij mij de teleurstelling, want er had zoveel meer ingezeten.

untitled1.jpg

Ozymandias

Routinier
Had me voorgenomen om niet te kijken maar kon het toch niet laten…vrolijk werd ik er niet van behalve het momentje met Cody en de supporters…🥹 blijf aub !!

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Gakpo kan met alle respect veel willen maar PSV heeft zijn eigen belangen, zeker nu we tweede zijn geworden en waarschijnlijk opnieuw geen CL voorrondes gaan overleven. Alleen de Engelse clubs willen veel betalen maar ook zij betalen alleen veel aan Ajax en niet aan PSV. Nu moet je hopen dat Arsenal vol voor hem wil gaan of dat Ten Hag hem bijv mee zou willen nemen naar United.

Ozymandias

Routinier
Ben ik de enige die zich ergert aan al die interviews waarin word benadrukt door spelers en trainer dat we toch twee “prijzen” hebben gewonnen dit seizoen…? Kom op man wie houd je voor de gek…twee prijzen van niks in mijn ogen…pff

Penalty

Internationale Legende
Ben ik de enige die zich ergert aan al die interviews waarin word benadrukt door spelers en trainer dat we toch twee “prijzen” hebben gewonnen dit seizoen…? Kom op man wie houd je voor de gek…twee prijzen van niks in mijn ogen…pff
Ze hebben 2 x van Ajax gewonnen. Ze hadden beter de competitiewedstrijden van Ajax kunnen winnen dan hadden ze een andere schaal.
De belangrijkste prijs is niet gewonnen.

Ozymandias

Routinier
Ze hebben 2 x van Ajax gewonnen. Ze hadden beter de competitiewedstrijden van Ajax kunnen winnen dan hadden ze een andere schaal.
De belangrijkste prijs is niet gewonnen.
De teleurstelling van afgelopen weekend is voor mij nog te groot om aan te kunnen horen dat het seizoen wel “geslaagd” is omdat we twee waardeloze prijzen hebben gewonnen…

J.B.

Trainer Coach
Gakpo kan met alle respect veel willen maar PSV heeft zijn eigen belangen, zeker nu we tweede zijn geworden en waarschijnlijk opnieuw geen CL voorrondes gaan overleven. Alleen de Engelse clubs willen veel betalen maar ook zij betalen alleen veel aan Ajax en niet aan PSV. Nu moet je hopen dat Arsenal vol voor hem wil gaan of dat Ten Hag hem bijv mee zou willen nemen naar United.
Gakpo ligt goed in de markt. Psv kan hoog in de boom gaan zitten qua centjes..

• Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan