PSV - Napoli | dinsdag 21 oktober 21:00 | Eindstand 6-2

Ko

Kom op, van Napoli (en ieder ander team) kan je thuis winnen. Ook net zo makkelijk verliezen, maar kansloos is het niet.

Overigens moeten we vanavond winnen om nog een kansje te hebben om door te gaan.
Je kunt een keer een wedstrijd winnen, thuis iets makkelijker dan uit, maar Napoli of de anderen waar we tegen moeten zijn natuurlijk van een ander niveau dan wat we tegenkomen in de Eredivisie.
Dus is elk puntje meegenomen, al zijn er drie nodig om nog een miniem kansje te houden.
Dat ben ik met je eens.

Hopelijk blijft iedereen heel vanavond.
Hoe lager het verwachtingspatroon, des te meer ontspannen is het kijken.
Billen knijpen komt zondagmiddag pas.

Ik hoop alleen dat het geen afslachting word, verlies zie ik wel aankomen helaas ( om 03:30 als me wekker gaat en ik de samenvatting kijk ) en gelijkspel is maximaal haalbare

Hier alvast onderweg naar het Zuiden om deze pot mee te maken!
Welk vak? Ik ben nu onderweg naar huis om dan weer met junior “terug te rijden” richting Eindhoven. Alwaar wij plaatsnemen in vak XX.

Ik denk plotseling wel dat PSV wel kans maakt. Veel positieve geluiden in podcasts.

Welk vak? Ik ben nu onderweg naar huis om dan weer met junior “terug te rijden” richting Eindhoven. Alwaar wij plaatsnemen in vak XX.

Ik denk plotseling wel dat PSV wel kans maakt. Veel positieve geluiden in podcasts.
GG!

Schandalig zoals die Napoli fans behandeld zijn. Echter werkelijk juridisch volledig onhoudbaar. Ze hadden nog niets gedaan, maar er was gedrag dat duidde op mogelijke problemen volgens de politie. Dan ben je al bij voorbaat schuldig verklaard. Maar ik snap nog wel dat je voor de veiligheid bij signalen de groep apart houdt. Maar tering dan volgt er ook nog een boete en ze mogen ook niet meer naar de wedstrijd. Allemachtig dan geef je ze de mogelijkheid om ergens samen te komen en je houd ze daar apart die Napoli-fans. Ik kom van wet verder weg in het land maar voel mij juist altijd heel welkom in Eindhoven. Echter deze behandeling voor is wel heel fucking kleinzielig van gemeente en politie Eindhoven.

Tering what's next als je straks een paar keer voor een bejaardenhuis langs loopt word je ook direct gearresteerd? Begint hier steeds meer een politiestaat te worden. Meer en meer partijen die rechtstatelijk het niet meer uitmaakt of beleid nog voldoet aan de basisbeginselen van de Nederlandse rechtsstaat.

Succes PSV!!! Veel plezier voor iedereen hoop ik.

G3zUwj6XcAAb5d0

Probeer maar te winnen om de winning mood mee te nemen naar De Kuip.

:PSV:

Ach ja, keer wat anders. Niet 2 aanvallende vleugelverdedigers. Valt iets voor te zeggen in de CL. Dest heeft natuurlijk eerder ook wat pijntjes en blessures gehad. Misschien een keer rust niet zo gek en dan tegen Feyenoord weer vlammen.

Flamingo lijkt de back te zijn en Mauro middenveld en Schouten centraal. Je kan echt niet aankomen met Flamingo centraal.

Is het gek als ik een beetje een 532 opstelling van Bosz proef? Flamingo Schouten en Yarek 3mans achterop. Mauro en Salah Edinne als wingbacks. Veerman en Saibari naast elkaar op het middenveld en dan Til vlak achter Man en Perisic?

Dan is het echt letterlijk voor het eerst dat Bosz zich qua systeem aanpast aan de tegenstandsr sinds die trainer is van PSV.

Kan het ook helemaal fout hebben en dat we gewoon 433 spelen met Flamingo als verdedigende middenvelder.

Wel bizar zeg dat Dest op de bank zit in zo wedstrijd.

Is het gek als ik een beetje een 532 opstelling van Bosz proef? Flamingo Schouten en Yarek 3mans achterop. Mauro en Salah Edinne als wingbacks. Veerman en Saibari naast elkaar op het middenveld en dan Til vlak achter Man en Perisic?

Dan is het echt letterlijk voor het eerst dat Bosz zich qua systeem aanpast aan de tegenstandsr sinds die trainer is van PSV.

Kan het ook helemaal fout hebben en dat we gewoon 433 spelen met Flamingo als verdedigende middenvelder.

Wel bizar zeg dat Dest op de bank zit in zo wedstrijd.
Tegen Bayer Leverkusen heeft Bosz zich toch ook al aangepast aan de tegenstander. En in het verleden is dit wel vaker gebeurd.

Terug
Bovenaan Onderaan