Mentos
Mister Stomme Klup
Gezien het programma denk ik van niet. Thuis moet je gewoon alles winnen, dan heb je minimaal 10 punten en zelfs dat is waarschijnlijk niet genoeg.Gelijk spelletje ook niet voldoende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gezien het programma denk ik van niet. Thuis moet je gewoon alles winnen, dan heb je minimaal 10 punten en zelfs dat is waarschijnlijk niet genoeg.Gelijk spelletje ook niet voldoende?
Je kunt een keer een wedstrijd winnen, thuis iets makkelijker dan uit, maar Napoli of de anderen waar we tegen moeten zijn natuurlijk van een ander niveau dan wat we tegenkomen in de Eredivisie.Ko
Kom op, van Napoli (en ieder ander team) kan je thuis winnen. Ook net zo makkelijk verliezen, maar kansloos is het niet.
Overigens moeten we vanavond winnen om nog een kansje te hebben om door te gaan.
Je moet 11 punten halen, uit 8 wedstrijden. Met 2 punten uit 3, moet je dan nog 9 punten halen uit 5 wedstrijden. Dat is wel heel moeilijk.Gelijk spelletje ook niet voldoende?
Laten we vanavond maar beginnen met de eerste 3 punten dan. En daarna zien we wel weerJe moet 11 punten halen, uit 8 wedstrijden. Met 2 punten uit 3, moet je dan nog 9 punten halen uit 5 wedstrijden. Dat is wel heel moeilijk.
Welk vak? Ik ben nu onderweg naar huis om dan weer met junior “terug te rijden” richting Eindhoven. Alwaar wij plaatsnemen in vak XX.Hier alvast onderweg naar het Zuiden om deze pot mee te maken!
GG!Welk vak? Ik ben nu onderweg naar huis om dan weer met junior “terug te rijden” richting Eindhoven. Alwaar wij plaatsnemen in vak XX.
Ik denk plotseling wel dat PSV wel kans maakt. Veel positieve geluiden in podcasts.
Tegen Bayer Leverkusen heeft Bosz zich toch ook al aangepast aan de tegenstander. En in het verleden is dit wel vaker gebeurd.Is het gek als ik een beetje een 532 opstelling van Bosz proef? Flamingo Schouten en Yarek 3mans achterop. Mauro en Salah Edinne als wingbacks. Veerman en Saibari naast elkaar op het middenveld en dan Til vlak achter Man en Perisic?
Dan is het echt letterlijk voor het eerst dat Bosz zich qua systeem aanpast aan de tegenstandsr sinds die trainer is van PSV.
Kan het ook helemaal fout hebben en dat we gewoon 433 spelen met Flamingo als verdedigende middenvelder.
Wel bizar zeg dat Dest op de bank zit in zo wedstrijd.
Tegen Bayer Leverkusen heeft Bosz zich toch ook al aangepast aan de tegenstander. En in het verleden is dit wel vaker gebeurd.
Het ego van Bosz is weer belangrijker dan PSV.Oh naja zal wel.
Dest speelt niet omdat ie te laat was. Mijn god zeg. Wat heeft iedereen met te laat komen?