PSV - Napoli | dinsdag 21 oktober 21:00 | Eindstand 6-2

Het laatste ben ik het niet mee eens. Hij was 2e spits tot nu toe en heeft daar veel belangrijke goals mee gemaakt. Wel zie je nog wat onwennigheid maar dat komt wel goed

Alleen speelde hij toen wel met enige regelmaat. Wekelijks sowieso wel minuten, met geregeld een basisplaats.
Dat is wat anders dan maanden niet gespeeld hebben natuurlijk.

Alleen speelde hij toen wel met enige regelmaat. Wekelijks sowieso wel minuten, met geregeld een basisplaats.
Dat is wat anders dan maanden niet gespeeld hebben natuurlijk.
Klopt ook wel. Maar hij speelde zelden de volle 90min. Ook vaak 10-15 minuten gespeeld om de winnende goal te maken

Klopt ook wel. Maar hij speelde zelden de volle 90min. Ook vaak 10-15 minuten gespeeld om de winnende goal te maken
Dat is meteen ook wel de reden waarom we Pepi niet helemaal hebben kunnen beoordelen. Kan hij het week in, week uit wel brengen op topniveau - en kan hij ook belangrijk zijn voor het team als-ie een tijdje droog staat? Ik zou pas na Feyenoord hem weer in de basis laten starten. Er komen twee cruciale wedstrijden aan, waar veel op het spel staat. Een strohalm van een geslaagd Europees seizoen, en voorkomen van een Vorentscheidung in de competitie, het is nogal wat. Til is geen topaanvaller, maar weet heel goed wat-ie moet brengen. Hij kan lopen en scoren, dat hebben we nu nodig.

Overigens is er op rechts ook wel een dilemma. Die Man kan mij toch nog niet overtuigen. Daar mag Bosz van mij wel wat avontuurlijker zijn en met Bajaktarevic starten.

Dat is meteen ook wel de reden waarom we Pepi niet helemaal hebben kunnen beoordelen. Kan hij het week in, week uit wel brengen op topniveau - en kan hij ook belangrijk zijn voor het team als-ie een tijdje droog staat? Ik zou pas na Feyenoord hem weer in de basis laten starten. Er komen twee cruciale wedstrijden aan, waar veel op het spel staat. Een strohalm van een geslaagd Europees seizoen, en voorkomen van een Vorentscheidung in de competitie, het is nogal wat. Til is geen topaanvaller, maar weet heel goed wat-ie moet brengen. Hij kan lopen en scoren, dat hebben we nu nodig.

Overigens is er op rechts ook wel een dilemma. Die Man kan mij toch nog niet overtuigen. Daar mag Bosz van mij wel wat avontuurlijker zijn en met Bajaktarevic starten.
Je gaat Til neerzetten omdat je niet zeker bent van Pepi. Dit zijn de wedstrijden waar hij het moet laten zien en niet een Guus Til.
Pepi altijd basis tot hij laat zien er niks van te kunnen en dan Boadu en pas daarna Til.

Zie op dit moment ook liever Til dan Pepi.
Pepi raakt echt geen pepernoot en lijkt voetballen helemaal verleerd te zijn. Wat een slechte invalbeurt was dat zaterdag :oops:

Is een type speler dat veel ritme nodig heeft om op niveau te komen. Jammer
Pepi is gewoon nog niet wedstrijdfit. Boadu ook niet.

Je gaat Til neerzetten omdat je niet zeker bent van Pepi. Dit zijn de wedstrijden waar hij het moet laten zien en niet een Guus Til.
Pepi altijd basis tot hij laat zien er niks van te kunnen en dan Boadu en pas daarna Til.
Klopt, ik ben niet zeker van Pepi, maar daar komt nu nog bij dat ik niet zeker ben van de fitheid van Pepi.

Als Pepi nog niet fit is en in elk geval nog totaal niet in vorm- en dat dacht ik zondag te hebben gezien, zou ik zeker starten met Guus Til.
Waarbij ik opnieuw zeg dat winnen van Napoli mogelijk en belangrijk is, maar dat ik persé de voorkeur geef, als ik moet kiezen, aan winst zondag.
Want de CL winnen we niet en kampioen worden voor de derde keer op rij kan wel.

Hopelijk heeft Luuk iedereen overtuigd hoe heerlijk het is op de platte kar rond te rijden.
Maar ook morgen zou winnen wel mooi zijn , natuurlijk , want bij minder dan drie punten eindigt het CL avontuur , vrees ik, in januari.
Forza PSV.

Dat is meteen ook wel de reden waarom we Pepi niet helemaal hebben kunnen beoordelen. Kan hij het week in, week uit wel brengen op topniveau - en kan hij ook belangrijk zijn voor het team als-ie een tijdje droog staat? Ik zou pas na Feyenoord hem weer in de basis laten starten.
Dan moet ie minimaal 30 minuten krijgen om meer wedstrijdfit te worden morgen. Je kan Pepi niet zonder serieuze minuten aankomend weekend in de basis starten. Als Bosz m gaat sparen staat Til hoogstwaarschijnlijk in de basis en wordt Pepi gebracht. We moeten ook aan de rest van het seizoen denken natuurlijk. Boadu is ook geen zekerheid qua blessures en Pepi komt net terug..

Dan moet ie minimaal 30 minuten krijgen om meer wedstrijdfit te worden morgen. Je kan Pepi niet zonder serieuze minuten aankomend weekend in de basis starten. Als Bosz m gaat sparen staat Til hoogstwaarschijnlijk in de basis en wordt Pepi gebracht. We moeten ook aan de rest van het seizoen denken natuurlijk. Boadu is ook geen zekerheid qua blessures en Pepi komt net terug..
Tuurlijk moet hij wel worden gebracht. Dat schreef ik ook. Naar gelang de stand voor Til of een middenvelder.

Ik denk dat hij begint met dezelfde 11 als de laatste wedstrijden.
Valt wat voor te zeggen. Alleen heb ik nul vertrouwen in Schouten als CV op CL nivo. Dan heb je de keuze tussen Mauro en Salah Edine op de back. Ik zou dan 100% zeker voor Mauro kiezen

Valt wat voor te zeggen. Alleen heb ik nul vertrouwen in Schouten als CV op CL nivo. Dan heb je de keuze tussen Mauro en Salah Edine op de back. Ik zou dan 100% zeker voor Mauro kiezen
Ja, ik zou ook minder snel in de CL gaan voor Schouten als CV, dus inderdaad wat jij zegt: Mauro back en Schouten weer back....op het middenveld.

Ik vrees dat we nog minstens een rondje moeten wachten op de eerste Nederlandse overwinning in de Champions League.

Ik vrees dat we nog minstens een rondje moeten wachten op de eerste Nederlandse overwinning in de Champions League.
Ik ben überhaupt benieuwd of er een CL overwinning komt. Paar gelijke spelen, maar geen enkele zege acht ik niet eens zo onrealistisch. Het programma van PSV is te zwaar en Ajax is simpelweg van te laag niveau.

Het kan natuurlijk een keer meezitten, maar een verdiende zege zie ik niet snel gebeuren.

Sowieso is het voor beiden exit na de groepsfase.

Ko
Ik ben überhaupt benieuwd of er een CL overwinning komt. Paar gelijke spelen, maar geen enkele zege acht ik niet eens zo onrealistisch. Het programma van PSV is te zwaar en Ajax is simpelweg van te laag niveau.

Het kan natuurlijk een keer meezitten, maar een verdiende zege zie ik niet snel gebeuren.

Sowieso is het voor beiden exit na de groepsfase.
Kom op, van Napoli (en ieder ander team) kan je thuis winnen. Ook net zo makkelijk verliezen, maar kansloos is het niet.

Overigens moeten we vanavond winnen om nog een kansje te hebben om door te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan