Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me mooi voor dinsdag. Ik ben eindelijk weer eens in het stadion!Ik herinner me die 3-0 nog goed. Lens die scoorde na een blunder van napoli. Marcelo de lama kopte uit een corner raak
Pepi. Dat is onze spits dus opstellen.Dilemma: starten met Pepi of met Til in de spits?
Was dat niet dat we met zijn allen een arriverdeci shalalalalaaaa aanhieven?Ik herinner me die 3-0 nog goed. Lens die scoorde na een blunder van napoli. Marcelo de lama kopte uit een corner raak
Ik zoals gewoonlijk ook! Welk vak zit je?Lijkt me mooi voor dinsdag. Ik ben eindelijk weer eens in het stadion!
KloptWas dat niet dat we met zijn allen een arriverdeci shalalalalaaaa aanhieven?
ik was erbij, sterker nog, denk dat hier ergens nog een wedstrijdsjaal zwerft.Kloptal was het stadion maar halfvol
Ik had voor die pot een uitnodiging in een buisnes lounge. Lekker gegeten hoor maar een wedstrijd kijken met een stel pinguïns waar je niet over voetbal kunt praten is niks.ik was erbij, sterker nog, denk dat hier ergens nog een wedstrijdsjaal zwerft.
Altijd beginnen met Pepi als ie fit is.Dilemma: starten met Pepi of met Til in de spits?
XX. En jij?Ik zoals gewoonlijk ook! Welk vak zit je?
Pepi lijkt nog niet fit genoeg. Bosz is ook conservatief. Dus ik gok op Til.Altijd beginnen met Pepi als ie fit is.
Het dilemma is.. wie hou je op de bank? Schouten, Mauro, Saibari en Veerman zijn eigenlijk allemaal onomstreden. Til is niet onomstreden, maar speelt gewoon goed en is een garantie voor doelpunten.
Als Pepi geen wedstrijden gaat spelen wordt hij nooit fit.Pepi lijkt nog niet fit genoeg. Bosz is ook conservatief. Dus ik gok op Til.
Daarom vind ik het niet zo evident dat Pepi als spits moet starten, zeker niet in een zware CL wedstrijd nu hij net weer fit begint te worden. Til doet het gewoon goed, en de wisselwerking met Saibari is ook goed. Pepi later in de wedstrijd brengen, afhankelijk van wedstrijdverloop voor Til of een middenvelder.Altijd beginnen met Pepi als ie fit is.
Het dilemma is.. wie hou je op de bank? Schouten, Mauro, Saibari en Veerman zijn eigenlijk allemaal onomstreden. Til is niet onomstreden, maar speelt gewoon goed en is een garantie voor doelpunten.
Laat hem dan starten in een wedstrijd in de competitie. Zo'n CL wedstrijd vraagt ook om veel loopvermogen, en daarin is Til gewoon prima.Als Pepi geen wedstrijden gaat spelen wordt hij nooit fit.
In de basis beginnen in wedstrijden is beter dan invallen. Dan is de kans op weer geblesseerd raken kleiner. Invallen na een pseudo warming-up langs de zijlijn is risicovoller dan spelen na een volledige warming-up voor de wedstrijd.
Op mijn eigen stoel in vak bbXX. En jij?
Pepi lijkt nog niet fit genoeg. Bosz is ook conservatief. Dus ik gok op Til.
Het laatste ben ik het niet mee eens. Hij was 2e spits tot nu toe en heeft daar veel belangrijke goals mee gemaakt. Wel zie je nog wat onwennigheid maar dat komt wel goedZie op dit moment ook liever Til dan Pepi.
Pepi raakt echt geen pepernoot en lijkt voetballen helemaal verleerd te zijn. Wat een slechte invalbeurt was dat zaterdag
Is een type speler dat veel ritme nodig heeft om op niveau te komen. Jammer