PSV - Napoli | dinsdag 21 oktober 21:00 | Eindstand 6-2

Dilemma: starten met Pepi of met Til in de spits?
Altijd beginnen met Pepi als ie fit is.
Het dilemma is.. wie hou je op de bank? Schouten, Mauro, Saibari en Veerman zijn eigenlijk allemaal onomstreden. Til is niet onomstreden, maar speelt gewoon goed en is een garantie voor doelpunten.

Ik zoals gewoonlijk ook! Welk vak zit je?
XX. En jij?
Het dilemma is.. wie hou je op de bank? Schouten, Mauro, Saibari en Veerman zijn eigenlijk allemaal onomstreden. Til is niet onomstreden, maar speelt gewoon goed en is een garantie voor doelpunten.
Pepi lijkt nog niet fit genoeg. Bosz is ook conservatief. Dus ik gok op Til.

Pepi lijkt nog niet fit genoeg. Bosz is ook conservatief. Dus ik gok op Til.
Als Pepi geen wedstrijden gaat spelen wordt hij nooit fit.
In de basis beginnen in wedstrijden is beter dan invallen. Dan is de kans op weer geblesseerd raken kleiner. Invallen na een pseudo warming-up langs de zijlijn is risicovoller dan spelen na een volledige warming-up voor de wedstrijd.

Daarom vind ik het niet zo evident dat Pepi als spits moet starten, zeker niet in een zware CL wedstrijd nu hij net weer fit begint te worden. Til doet het gewoon goed, en de wisselwerking met Saibari is ook goed. Pepi later in de wedstrijd brengen, afhankelijk van wedstrijdverloop voor Til of een middenvelder.

Als Pepi geen wedstrijden gaat spelen wordt hij nooit fit.
In de basis beginnen in wedstrijden is beter dan invallen. Dan is de kans op weer geblesseerd raken kleiner. Invallen na een pseudo warming-up langs de zijlijn is risicovoller dan spelen na een volledige warming-up voor de wedstrijd.
Laat hem dan starten in een wedstrijd in de competitie. Zo'n CL wedstrijd vraagt ook om veel loopvermogen, en daarin is Til gewoon prima.

Zie op dit moment ook liever Til dan Pepi.
Pepi raakt echt geen pepernoot en lijkt voetballen helemaal verleerd te zijn. Wat een slechte invalbeurt was dat zaterdag :oops:

Is een type speler dat veel ritme nodig heeft om op niveau te komen. Jammer

Zie op dit moment ook liever Til dan Pepi.
Pepi raakt echt geen pepernoot en lijkt voetballen helemaal verleerd te zijn. Wat een slechte invalbeurt was dat zaterdag :oops:

Is een type speler dat veel ritme nodig heeft om op niveau te komen. Jammer
Het laatste ben ik het niet mee eens. Hij was 2e spits tot nu toe en heeft daar veel belangrijke goals mee gemaakt. Wel zie je nog wat onwennigheid maar dat komt wel goed

Terug
Bovenaan Onderaan