PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Serieus? Je verliest 2 toppers in eigen huis met kansloze opstellingen en wissels, en een bekerpotje tegen een middenmoter uit de Jupiler league maakt alkes weer goed? Man man man! Ik hoor altijd bij de positievos maar bij mij is de koek van rs echt op hoor
Buiten dat, ik volg nac (als tweede club) en ze staan alleen nog op die positie vanwege een goede keeper die al veel heeft tegengehouden. Nac stelt echt geen fluit voor...
 
Lekkere overwinning, Noni terug is top nieuws…

En dat NAC blijf ik een mooie club vinden, die horen echt thuis in de Eredivisie…dood zonde!
Nac hoort niet thuis in de ed. Een professionele club met alleen jaknikkers en vriendjes in het bestuur heeft de club van Europees voetbal naar dit gebracht...
 
Wat is er zo walgelijk aan NAC? NEC overigens inderdaad een mooie club. FC Utrecht is stom.
Het stadion staat wel op de meest lelijke plek in de stad. Dat is dan weer uniek aan psv. De beste locatie voor een stadion.

Nac is qua club echt nog steeds een ons kent ons cirkeltje. Ik heb avonden meegemaakt dat Maaskant met Rouwelaar en Pierre een avond voor een wedstrijd nog lekker aan het tanken waren in de Bommel..
 
Het stadion staat wel op de meest lelijke plek in de stad. Dat is dan weer uniek aan psv. De beste locatie voor een stadion.

Nac is qua club echt nog steeds een ons kent ons cirkeltje. Ik heb avonden meegemaakt dat Maaskant met Rouwelaar en Pierre een avond voor een wedstrijd nog lekker aan het tanken waren in de Bommel..
Heet avondje Nac. Ik mis het wel hoor.
 
Lekkere overwinning, Noni terug is top nieuws…

En dat NAC blijf ik een mooie club vinden, die horen echt thuis in de Eredivisie…dood zonde!

De club zelf wel. Het beleid en de selectie zijn echt KKD niveau. Die hele club is de afgelopen jaren echt naar de klote geholpen

NAC is een geweldige club. Rath Verlegh stadion vaak bezocht met een vriend uit Breda. Prima sfeer, ook al was het spel vaak om te janken. Zeker m'n tweede club na PSV (in Nederland, internationaal groot fan van Sankt Pauli, waar ik één keer per jaar een wedstrijd van probeer te bezoeken). Willem II vind ik dan weer vreselijk.

St. Pauli, die staat ook nog op de bucketlist!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan