PSV - NAC Breda | Zaterdag 9 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
We moeten toch iets proberen, met dit team starten is vrijwel zeker zinloos. Zoe het met Hendrix, Ihatarren en Pereiro kunnen? Dat is in ieder geval verassend, en dan staat er ineens een heel pak voetbal op het middenveld.

Of toch liever Hendrix, Guti en Ihatarren. Nadeel daarvan is datr Guti tot nu toe wel heel erg tegen is gevallen en ik geen enkel e aanwijzing zie die aangeeft dat dat tegen ajax ineens anders zou zijn.

Hendrix, Ihatarren en Pereiro. Interessant - 'met de punt naar achteren'. Wat zou kunnen werken, is dat er daarmee meer druk komt op De Jong, en die heeft daar moeite mee - zagen we ook in de interland tegen Duitsland. Maar we krijgen dan ook een koppeltje Hendrix-Ziyech - en daar maak ik me dan wel zorgen over.
En het is de vraag natuurlijk hoe Ihatarren en Pereiro samen spelen. Vullen ze elkaar aan, of lopen ze elkaar in de weg?
 
Hendrix, Ihatarren en Pereiro. Interessant - 'met de punt naar achteren'. Wat zou kunnen werken, is dat er daarmee meer druk komt op De Jong, en die heeft daar moeite mee - zagen we ook in de interland tegen Duitsland. Maar we krijgen dan ook een koppeltje Hendrix-Ziyech - en daar maak ik me dan wel zorgen over.
En het is de vraag natuurlijk hoe Ihatarren en Pereiro samen spelen. Vullen ze elkaar aan, of lopen ze elkaar in de weg?

Hendrix speelt - desnoods schopt - Ziyech de wedstrijd wel uit. Die speelt fel genoeg om Ziyech geen moment rust te geven. Prima middenveld in mijn ogen. Daar zou ik veel vertrouwen in hebben.
 
Hendrix, Ihatarren en Pereiro. Interessant - 'met de punt naar achteren'. Wat zou kunnen werken, is dat er daarmee meer druk komt op De Jong, en die heeft daar moeite mee - zagen we ook in de interland tegen Duitsland. Maar we krijgen dan ook een koppeltje Hendrix-Ziyech - en daar maak ik me dan wel zorgen over.
En het is de vraag natuurlijk hoe Ihatarren en Pereiro samen spelen. Vullen ze elkaar aan, of lopen ze elkaar in de weg?
Lijkt mij wel interessant, maar vraagt van Ihatarren box-2-box spel. Toch?
 
Lijkt mij wel interessant, maar vraagt van Ihatarren box-2-box spel. Toch?
Ik denk het wel. Of meer een schakel in de opbouw met als doel dat de buitenspelers meer gelanceerd worden.

Laatst toen hij gewisseld werd had Ihattaren in ieder geval wel de meeste kilometers afgelegd, dus afhankelijk van hoe vaak en hoe intensief hij zijn afstanden maakt, zal hij de inhoud waarschijnlijk wel voor deze rol hebben.

Ik heb trouwens wel vertrouwen in Ihattaren. We hebben er eem groeibriljant bij. Maar ik vind het ook wat eng, want het is ook nogal wat om zo'n belangrijke rol te gaan spelen in deze topper als 18 jarige. Twijfels heb ik echter ook bij al onze andere spelers. Bijv. of Pereiro niet te onzichtbaar gaat worden of onze backs wel op gaan komen
 
Hendrix speelt - desnoods schopt - Ziyech de wedstrijd wel uit. Die speelt fel genoeg om Ziyech geen moment rust te geven. Prima middenveld in mijn ogen. Daar zou ik veel vertrouwen in hebben.
Hoe kan je iemand de wedstrijd uitschoppen als je steeds overal 3 minuten te laat bent?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan