PSV - NAC Breda | Zaterdag 31 maart 2018 | Eindstand: 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
3 punten binnen, 5 goals, 5 doelpuntenmakers, morgen met de beentjes omhoog kijken wat de rest doet
 
Fox laat het pingelmoment van Lozano uit drie hoeken zien. Vanuit twee hoeken was het twijfelachtig. Vanuit het derde oogpunt best duidelijk. Vreemde was alleen dat tussen mij, als kijker, en de situatie ook de scheids zichtbaar was die dus feitelijk vanuit dezelfde hoek naar de situatie keek en er niks in zag.
 
Fox laat het pingelmoment van Lozano uit drie hoeken zien. Vanuit twee hoeken was het twijfelachtig. Vanuit het derde oogpunt best duidelijk. Vreemde was alleen dat tussen mij, als kijker, en de situatie ook de scheids zichtbaar was die dus feitelijk vanuit dezelfde hoek naar de situatie keek en er niks in zag.

Vond de situatie met Lozano, meer een penalty, dan die van De Jong.

Afijn. 5-1, 3 punten zijn binnen. Hopelijk doet Faber iets leuks voor ons morgen.
 
Rik Elfrink:
Van Boekel geeft aan dat hij het moment van Lozano niet heeft beoordeeld.

Ben bang dat Lozano de sjaak is.
 
Ben van mening dat je deze kan uitleggen als n wegwerpgebaar :sneaky:

Als ik hem zo terug zie, 5 of 6 keer. Tja, hij geeft hem met zijn linkerhandje een heel licht duwtje, niks aan de hand verder, maar dan dat rechterarm. Waarom zwaai je er in godsnaam mee? Wetende dat je al twee keer geschorst bent, wetende dat de bondscoach van Mexico je al hebt gewaarschuwd. Echt waar, kerel laat op deze manier iedereen in de steek. Trainer, teamgenoten, de supporters, heel PSV. Het houdt maar niet op.

Ik mag hopen dat het meevalt. Maar ik ben erg bang dat dit nog een staartje gaat krijgen. Zo dom.

Voor de mensen die hem terug willen zien:

Klik rond 1:28
 
PSV Eindhoven - NAC Breda
Football / Netherlands / Eredivisie
Today 19:45
Both Teams To Score
No
1.84
Result: Yes

Klote PSV ook altijd :/
 
Ongelooflijk dat een Mexicaanse voetballer zo groot als hij zich zo misdraagt op het veld, én nog consequent ook! Het wordt hoog tijd dat-ie gestraft wordt door Cocu, hij leert het anders nooit...
 
Maak je niet zo druk jongens, hij deed niks. Gefrustreerde wilde beweging of een slaande beweging als een hoogbejarde vrouw met een handtas. Als je daar dan voor gestraft word dan dienst PSV zich gewoon terug te trekken uit de Eredivisie.

Reden van schorsing : Slaande Shemale beweging..
:bye:
 
Maar jij zag waarschijnlijk ook "weekend with bernie 3: weekend with kees" voor je.


Ik heb echt een tijdje zitten puzzelen en nadenken en zelfs zitten googelen, (ja, ook op Kees Rijvers) maar ik snap je post niet.
Ik twijfel zelfs of ik je post over ‘het op google nakijken of Rijvers nog leeft, terwijl je zijn mond en hoofd ziet bewegen als hij in beeld is’, wel heb begrepen. Dus teruggelezen. En nog eens.
Nee, ik mis niets en toch iets.
....
Pompiedom.
.....
Ja. Ik vat hem. Die film met die dooie, die ze voor de buitenwacht levend willen houden. (Ooit aan begonnen, maar het einde niet gehaald, om in de terminologie te blijven) Wist niet dat die ‘weekend met bernie’ heet. Gelukkig. Hoef je er met terugwerkende kracht niet over in te zitten of je hier ook een smiley bij had moeten plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan