PSV - NAC Breda | Zaterdag 31 maart 2018 | Eindstand: 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rik Elfrink:
Van Boekel geeft aan dat hij het moment van Lozano niet heeft beoordeeld.

Ben bang dat Lozano de sjaak is.

Hij laat de mogelijkheid open voor de KNVB.

Maar het is toch op zijn minst opvallend dat elke rake klap, elleboog of slag van een ajaksspeler altijd beoordeeld is, en elke halve poging van een PSV-er niet.

Maar Lozano moet duidelijk gemaakt worden dat het inderdaad irritant is dat hij straffeloos onderuit geschopt mag worden of dat spelers hem als kapstok gebruiken, maar dat hij niets opschiet met zo'n halve slag. Als hij dan toch een actie onderneemt waarvoor hij geschorst gaat worden dan kan hij maar beter zorgen dat hij die speler ook echt serieus raakt.
 
Die "actie" van Lozano laat de KNVB lopen. Het stelt toch ook geen reet voor. Hij wordt met 2 handen geduwd door Villar en weert zich af en vervolgens slaat hij lucht.
 
Die "actie" van Lozano laat de KNVB lopen. Het stelt toch ook geen reet voor. Hij wordt met 2 handen geduwd door Villar en weert zich af en vervolgens slaat hij lucht.
Je weet het nooit met de KNVB. Van Boekel floot ook maar dubieus. Eerst dacht ik dat hij PSV graag wilde benadelen. Toen floot hij wel voor een penalty, wat wel een overtreding was, maar de bal ging er kilometers langs. En dan weer zo'n uitspraak na afloop. Pffff. Tegen AZ zonder Lozano en Bergwijn is ook wel weer lastiger. Al bakte Lozano er gisteren weinig van.
 
Die blunder van Isimat in de tweede helft is trouwens net zo erg als de blunder (waar gelukkig geen goal uit voortkomt) in de eerste helft. Hij heeft gewoon echt geen idee waar de aanvallers van de tegenpartij zijn. Wat een oerdomme verdediger...
En dat is dan de verdediger waar men af en toe nog gematigd positief over is.
 
Die blunder van Isimat in de tweede helft is trouwens net zo erg als de blunder (waar gelukkig geen goal uit voortkomt) in de eerste helft. Hij heeft gewoon echt geen idee waar de aanvallers van de tegenpartij zijn. Wat een oerdomme verdediger...
En dat is dan de verdediger waar men af en toe nog gematigd positief over is.

Moet zich ook focussen om spitsen uit te schakelen. Voetballen kan die kerel niet. Je zag het al van kilometers aankomen, dat het fout zou gaan met die terug speel bal.
 
Moet zich ook focussen om spitsen uit te schakelen. Voetballen kan die kerel niet. Je zag het al van kilometers aankomen, dat het fout zou gaan met die terug speel bal.

Je zag het al aankomen toen Bergwijn moeite had die hoge bal naar Isimat te krijgen. Dat was een halve marathon daarvoor.
 
Die blunder van Isimat in de tweede helft is trouwens net zo erg als de blunder (waar gelukkig geen goal uit voortkomt) in de eerste helft. Hij heeft gewoon echt geen idee waar de aanvallers van de tegenpartij zijn. Wat een oerdomme verdediger...
En dat is dan de verdediger waar men af en toe nog gematigd positief over is.
Hij raakte de bal gewoon niet goed. Had zelf ook door dat dit gewoon een pisballetje was.
 
Hij raakte de bal gewoon niet goed. Had zelf ook door dat dit gewoon een pisballetje was.
De blunder in de tweede helft is wel duidelijk. Over het in de eerste helft volledig onder de bal door springen, met een -voor hem totaal onverwachte- aanvaller in z'n rug, hoor ik niemand. Vind ik vreemd...
 
Was dat niet Brenet?

Het lijkt inderdaad eerder op een actie van meester van de timing Brenet.

Ik luister nu op de radio naar Langs de Lijn en realiseer me ineens dat ik alleen maar hoop dat een ander geen kampioen wordt in plaats dat ik blij ben dat PSV kampioen wordt.
Is voor het eerst in mijn leven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan