PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo de uitwedstrijd is na wederom een geweldige Europees avondje een formaliteit geworden……..of onee dat is in mijn dromen en lichtjaren geleden weer een slappe en kwaliteit arem slechte pot voetbal tegen een tegenstander van niets. Onze Duitse vrienden Mwene,Max en Gotze graag zsm auf wiedersehen! Lachtertje van Europees voetbal die in de CL willen spelen.
Enige lichtpuntje Guti. Gakpo denkt nu al hoe snel hij met een noodgang deze zomer weg moet wezen.
JDJ geen LB,CV en Spits dank u!
RS na 2 jaar geen enkele tactiek en automatisme Ook Dank!
KANSLOOS!
 
Zo de uitwedstrijd is na wederom een geweldige Europees avondje een formaliteit geworden……..of onee dat is in mijn dromen en lichtjaren geleden weer een slappe en kwaliteit arem slechte pot voetbal tegen een tegenstander van niets. Onze Duitse vrienden Mwene,Max en Gotze graag zsm auf wiedersehen! Lachtertje van Europees voetbal die in de CL willen spelen.
Enige lichtpuntje Guti. Gakpo denkt nu al hoe snel hij met een noodgang deze zomer weg moet wezen.
JDJ geen LB,CV en Spits dank u!
RS na 2 jaar geen enkele tactiek en automatisme Ook Dank!
KANSLOOS!
Komop!
Drie punten en de nul gehouden .......
 
Ik vind de uitgangspositie eigenlijk niet best. Een goede uitgangspositie is thuis winnen met 4-0; niet 1-0, met zo'n pover spelend PSV. Dat is linke soep met nog een uitwedstrijd voor de boeg.
Deels mee eens. 1-0 is niet ideaal en het is dat Maccabi weinig in te brengen heeft maar je weet het nooit.
Laat Eran maar vooral daar achter blijven en lekker die restaurantjes gaan bezoeken in Tel Aviv
En hopelijk haalt hij Bruma ook over.
 
Je kunt ook zonder een spits spelen. Dat doen veel clubs. Beter geen spits dan eentje met wie je het gevoel hebt dat je met 9 veldspelers speelt ipv 10.
Waarom niet met Noni en Gakpo voorin.. als we geen spits hebben dan maar zonder spits idd
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is allemaal middelmaat. Ik vind Vini niet minder of beter dan Zahavi. Het enige dat je niet moet doen is Gakpo daar neer zetten. Gotze als valse spits beviel me ergens ook wel.
Vini kan in ieder geval nog een bal langer dan 3 seconden bij zich houden
 
Krijgt het publiek zijn geld terug? Excuses over blessures is gelul van de bovenste plank, Alleen Obispo (een wisselspeler) viel af rest was al maanden bekend dat ze niet konden of mogen wegens schorsing. Broddelwerk van JDJ en RS. we hebben geen RB,CV,LB en Spits al het hele seizoen en dan luchtfietsen over meedoen op drie fronten is de reinste bedrog.
 
Krijgt het publiek zijn geld terug? Excuses over blessures is gelul van de bovenste plank, Alleen Obispo (een wisselspeler) viel af rest was al maanden bekend dat ze niet konden of mogen wegens schorsing. Broddelwerk van JDJ en RS. we hebben geen RB,CV,LB en Spits al het hele seizoen en dan luchtfietsen over meedoen op drie fronten is de reinste bedrog.
Publiek wist ook al wie er niet zouden zijn, dus geld terug is gelul van de bovenste plank.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan