PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee het is een goede trainer heeft een hoop gebracht, hahahahahaha zet je pro Schmidt bril eens af bedoel je!
Ik wil best een discussie met je over waarom je dit vindt, maar dan moet je iets meer ingaan op wat ik zeg ipv dit soort loze kreten... Ik hoor het wel
 
Karig.
Gewonnen. Met heel wat geblesseerden. Oke.
Maccabi zou hier om plek 7 tot en met 10 spelen gok ik.

Krijgen we hier nog wat coëfficiënten punten voor?
 
1-0 ... Een magere overwinning ... Te mager. :oops:
58% Balbezit 42%
11 Doelpogingen 2
5 Schoten op doel 1

Ze hebben geen idee hoe ze een goal moeten scoren lijkt het wel. :zien:
 
Ze hebben altijd een reden om slecht te spelen. Altijd excuses.
Vind je nou echt dat er voor vandaag geen reden is achter het slechte spel? Wij hadden in de tweede helft een stuk minder balbezit dan in de eerste helft, begint toch bij de verdediging zou ik zeggen.
 
Netjes ging vanavond????, als je dat vindt heeft het geen zin om daar tegen in te gaan en houd je niet van goed voetbal
Eerste helft ja, toen jij niet reageerde.
Goed voetbal, dat was tegen Vitesse. Dat was echt leuk voetbal. Gezien? Leuk hoor. Om van te houden.
 
Wat een hondsberoerde wedstrijd; onthutsend laag niveau. Tempo van een vriendschappelijk zomeravondvoetbalwedstrijdje. Zelfs de conference league aspiraties kunnen de kast in. Wat een pauperclub is PSV toch geworden; ongelooflijk.
 
Laatst bewerkt:
Vind je nou echt dat er voor vandaag geen reden is achter het slechte spel? Wij hadden in de tweede helft een stuk minder balbezit dan in de eerste helft, begint toch bij de verdediging zou ik zeggen.
We spelen niet tegen Ajax he het is maar Conference L en echt een hele slechte ploeg is dat Maccabi. We willen CL spelen en dan heb je ook wel eens blessures nou blij dat het Maccabi is en geen Man City ga je er 0 - 10 af.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan