PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jij bekijkt het altijd positief he vanuit Schmidts kant. Het is gewoon helemaal niks. Misschien winnen we van Heerenveen ook 1 - 0 iedereen weer tevreden pfffff
Waarom is het in godsnaam van Schmidt kant om een blessure te verwachten na die wissel? Je doet alsof er een gehandicapte voor de ploeg staat die voor de lol met wat pionnetjes aan het schuiven is. Ik ben ook geen fan van Schmidt, maar die man is echt niet achterlijk
 
Niet overdrijven he, PSV speelde gewoon goed. Je mist 2 spelers die belangrijk in het spel van PSV zijn. Sangare en Boscagli dan speel je ook nog met een gemaakte achterhoede dat helpt allemaal niet.
We spelen tegen een heel slecht team he en Vitesse wint ook geen potje meer. Maar kinderhand is snel gevuld. ) - 5 winnen bij Vitesse en het is weer hosanna
 
Niet overdrijven he, PSV speelde gewoon goed. Je mist 2 spelers die belangrijk in het spel van PSV zijn. Sangare en Boscagli dan speel je ook nog met een gemaakte achterhoede dat helpt allemaal niet.
Dan moet je niet je spelers continue geblesseerd laten raken. De staf kan toch zien dat zoveel blessures bizar is en geen domme pech?
 
Der Muzikant: Veerman is met afstand de beste voetballer van het veld vandaag.
Nummer 23 is hij toch?
Hoe hij net op rechtsback de bal weer veroverde.
Op een middenveld met flutondersteuners als Doan en Götze, houdt hij zich zelfs bewonderingswaardig overeind.

Voorin houden ze nul ballen vast, op Gakpo na. Dus echt goed aansluiten voor hem zit er ook niet bij.
 
PSV heeft met afstand de meeste blessures van alle clubs in Nederland. Dan is dat toch geen toeval meer? Verdedigers of niet, zo'n beetje elke wedstrijd valt er wel weer iemand geblesseerd uit.
Ik zeg toch ook niet dat dit toeval is? Ik vind het toeval dat bijna alleen de verdedigers nu blessures hebben, heeft Schmidt alle verdedigers nu dan op dubbele intensiteit getraind en de rest niet? Tuurlijk is het onacceptabel dat er zoveel blessures geweest zijn dit seizoen, maar aan de situatie van vandaag kan Schmidt toch niet veel aan doen?
 
Waarom is het in godsnaam van Schmidt kant om een blessure te verwachten na die wissel? Je doet alsof er een gehandicapte voor de ploeg staat die voor de lol met wat pionnetjes aan het schuiven is. Ik ben ook geen fan van Schmidt, maar die man is echt niet achterlijk
De man is inderdaad niet achterlijk maar heeft alleen geen voetbalvisie en is gewoon een prutser en wie zegt dat Mwene geblesseerd was?
 
Schmidt had Mwene er niet uit hoeven halen had Mauro gewoon op zijn plek kunnen staan en het is allemaal tempo zonder ook maar een driehoekje, maar je vind ze waarschijnlijk weer super spelen. Ik heb geen medelijden meer met dit team, nou ja is geen team!
Nee hoor ik vind ze slecht spelen, maar ik kan er een (voor mij valide) reden geven voor het spel dat er vandaag is vertoond.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan