PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
y03WTxy.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Het is dat ik niet kan op die datum, maar de kaarten voor een conference wedstrijd kosten een stuk minder dan de thuiswedstrijd tegen Fortuna. Dat heeft natuurlijk te maken dat er geen seizoenkaarthouders zijn die de stoelen bezet houden. Ik zou als ik PSV was als vergoeding voor de geen publiek periode de seizoenkaart houders de volgende conference wedstrijd als die er komt, kado doen.
 
Het is dat ik niet kan op die datum, maar de kaarten voor een conference wedstrijd kosten een stuk minder dan de thuiswedstrijd tegen Fortuna. Dat heeft natuurlijk te maken dat er geen seizoenkaarthouders zijn die de stoelen bezet houden. Ik zou als ik PSV was als vergoeding voor de geen publiek periode de seizoenkaart houders de volgende conference wedstrijd als die er komt, kado doen.
Er zijn natuurlijk wel mensen met een all-in kaart. Geen idee hoeveel het er zijn. Ik heb iig een kaartje! Waarom zou ik dit overslaan?
 
Er zijn natuurlijk wel mensen met een all-in kaart. Geen idee hoeveel het er zijn. Ik heb iig een kaartje! Waarom zou ik dit overslaan?
Er zijn in totaal 10.000 All-in Seizoen Club Cards verkocht.
Er is plaats voor maximaal 12.000 bezoekers.
 
Maar ik zat te denken, als Kuipers dinsdag zegt dat vanaf de volgende dag de stadions weer vol open mogen, worden er dan nog extra kaarten verkocht of is dat te kortdag?

Ik heb iig nu al een kaartje.
 
Hello, Is there anyone who's selling 2 tickets for PSV-Maccabi next week?
I was filing for a club card a week ago but didn't get it back yet so I can't buy, will appreciate some help on it.
 
Drie schorsingen. Olivier Boscagli, Carlos Vinícius en Ibrahim Sangaré doen niet mee donderdag...
Dat is jammer te noemen, vooral het afwezig zijn van Ibi. Achterin centraal zal het wel Teze en Obispo worden, moet voor deze club voldoende zijn.
 
Donderdag gaat ons Europees avontuur verder, en hoewel de ECL ergens voelt als het afvoerputje van Europees voetbal hoop ik dat onze spelers het serieus nemen. De ronde van aanstaande donderdag is een tussenronde waarin de nrs.2 uit de poulefase ECL het opnemen tegen de nrs. 3 uit de EL poulefase.

deelnemers.png

De clubs die dit tweeluik winnen loten hierna tegen de reeds geplaatste groepswinnaars. Als wij doorgaan kunnen wij volgens mij slechts 6 clubs loten (heb niet gecontroleerd, maar ga er in deze fase vanuit dat AZ en Feyenoord niet geloot kunnen worden). Dit zijn de 6 grijze clubs in de tabel hieronder.

Op basis van Ranking.png

3 van de clubs die wij kunnen loten staan boven ons qua Europese ranking. Waarbij de afstand tot ons aanzienlijk is.
Met nog 24 clubs in het toernooi is Nederland als land goed vertegenwoordigd met 4 deelnemers. In de achterste kolom de huidige positie in de competitie. AS Roma lijkt mij de ploeg die we het langst willen ontlopen. Niet alleen vanwege de ranking maar ook ons verleden tegen Italiaanse clubs. Maar goed, eerst maar eens donderdag afwachten.

Naar land.png
 
Laatst bewerkt:
Donderdag gaat ons Europees avontuur verder, en hoewel de ECL ergens voelt als het afvoerputje van Europees voetbal hoop ik dat onze spelers het serieus nemen. De ronde van aanstaande donderdag is een tussenronde waarin de nrs.2 uit de poulefase het opnemen tegen de nrs. 3 uit de EL poulefase.

Bekijk bijlage 4296

Als wij doorgaan kunnen wij volgens mij slechts 6 clubs loten (heb niet gecontroleerd, maar ga er in deze fase vanuit dat AZ en Feyenoord niet geloot kunnen worden).

Bekijk bijlage 4297

3 van de clubs die wij kunnen loten staan boven ons qua Europese ranking. Waarbij de afstand tot ons aanzienlijk is.
Met nog 24 clubs in het toernooi is Nederland als land goed vertegenwoordigd met 4 deelnemers. In de achterste kolom de huidige positie in de competitie. AS Roma lijkt mij de ploeg die we het langst willen ontlopen. Niet alleen vanwege de ranking maar ook ons verleden tegen Italiaanse clubs. Maar goed, eerst maar eens donderdag afwachten.

Bekijk bijlage 4298
Ik weet niet goed hoe ik de tabel moet lezen mbt jou opmerking over wie we kunnen loten. De donker gekleurde clubs zijn de clubs die we kunnen loten, of?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan