PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De keeper deed het gisteren prima. Niet al te lastig gemaakt, maar hij maakte een zekere indruk bij corners ed.

Tja. Afvoerputje… er zijn meer clubs die geen Europees voetbal spelen.
Vond je. Dan ligt het misschien aan mij dat ik continu luiers moet dragen als de bal bij de zestien van ons komt. Hij zat er gisteren met alle donder en geweld wel goed naast de bal die weggekopt werd door Guti.
 
En EL. Wellicht dat het daarom nog niet zo leeft. Gisteren was er in het stadion ook niet echt een Europacup sfeertje..
Ook maar voor een derde gevuld. Dat scheelt ook.
Vond je. Dan ligt het misschien aan mij dat ik continu luiers moet dragen als de bal bij de zestien van ons komt. Hij zat er gisteren met alle donder en geweld wel goed naast de bal die weggekopt werd door Guti.
Dat heb ik ff gemist, maar zoals ik zei niet alles goed kunnen zien.
 
Vond je. Dan ligt het misschien aan mij dat ik continu luiers moet dragen als de bal bij de zestien van ons komt. Hij zat er gisteren met alle donder en geweld wel goed naast de bal die weggekopt werd door Guti.
Communicatie, wie weet gilde Drommel heel hard los maar luisterde Guti niet, aangezien wij dat niet weten is het m.i. te makkelijk om Drommel hiervan de schuld te geven.
 
Dat alleen al maakt mij niet rouwig afscheid te nemen van de goede Herr Schmidt.
Maar opzich heeft hij meerdere elftallen gehad. Waar niet zoveel blessures waren volgensmij. Dus hebben wij dan zwakke spelers die een training niet aankunnen?
Ook zijn een hoop blessures ook wel te herleiden na pech.

Het is zorgelijk. Maar je ziet dat Schmidt juist in de wedstrijden (te?) voorzichtig is met de spelers. Dus dan ligt het probleem wellicht eerder bij de medische staf? Als er een probleem ligt en het niet domme pech is.
 
Maar opzich heeft hij meerdere elftallen gehad. Waar niet zoveel blessures waren volgensmij. Dus hebben wij dan zwakke spelers die een training niet aankunnen?
Ook zijn een hoop blessures ook wel te herleiden na pech.

Het is zorgelijk. Maar je ziet dat Schmidt juist in de wedstrijden (te?) voorzichtig is met de spelers. Dus dan ligt het probleem wellicht eerder bij de medische staf? Als er een probleem ligt en het niet domme pech is.
Iets of iemand bij PSV moet toch aan de bel trekken hierover? Want ik heb dit in geen 30 jaar gezien bij PSV.
 
Na gisteren moeten we toch nog maar niet teveel aan Tirana denken.
Ik hou niet van wedstrijden die in slechts 1-0 eindigen waar minstens 3-0 makkelijk haalbaar was geweest.
Nodeloos extra probleem volgende week.

Bedenk dat de beruchte uitschakeling in 2005 door AC Milan in mijn ogen minder te maken had met de thuiszege van 3-1 dan met de 2-0 nederlaag eerder in San Siro.
Waar we , meen ik, tweemaal opzichtig verzuimden een belangrijke uitgoal te maken.
Die had voorkomen dat we na de 2-0 van Cocu thuis nog - fatale - risico's moesten nemen.

Ook nu wordt het 2e duel lastig, tenzij we een eerste helft als in Arnhem spelen.
En dat is nog maar afwachten.
Maar eigenlijk had het een uitstapje tussen twee competitieduels moeten zijn.
 
Uit Eindhovens Dagblad:

Alle deelnemers aan deze tussenronde strijken 300.000 euro op. Wie naar de laatste zestien gaat, krijgt nog eens 600.000 euro extra. Kwartfinalisten mogen daarbovenop nog eens 1 miljoen euro bijschrijven, halve finalisten 2 miljoen euro extra, de finalist nog eens 3 miljoen euro en de winnaar zelfs 5 miljoen euro.

Dus deze ploeg verslaan levert 900.000 op? Da's niet eens erg slecht.
Een miljoen voor de scalp van Kopenhagen!

Bij gebrek aan een topic hierover dan maar hier.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan