PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De middelmaat waar we vanaf moeten. Inzet best ok, maar is nergens een speler waar we mee verder kunnen
We hebben nooit 11 toppers in het veld gehad volgens mij. Wat dat betreft maak je de snelste slag door de drie minste spelers door toppers te vervangen. Heeft meer effect dan drie net niet spelers vervangen door toppers. Dus is de vraag, welke schakels zijn het zwakst in dit elftal. Kom je al snel uit op de LB en RB positie. Is het ook nog ff afwachten hoe RvN de poppetjes wil gaan plaatsen komen jaar en wat Cody gaat doen, maar de kans dat de linksbuiten positie komend seizoen zwak is is sterk aanwezig.
 
We hebben nooit 11 toppers in het veld gehad volgens mij. Wat dat betreft maak je de snelste slag door de drie minste spelers door toppers te vervangen. Heeft meer effect dan drie net niet spelers vervangen door toppers. Dus is de vraag, welke schakels zijn het zwakst in dit elftal. Kom je al snel uit op de LB en RB positie. Is het ook nog ff afwachten hoe RvN de poppetjes wil gaan plaatsen komen jaar en wat Cody gaat doen, maar de kans dat de linksbuiten positie komend seizoen zwak is is sterk aanwezig.
3 versterkingen zijn sowieso nodig. Keeper lb en rb. Ik zou ook de spits en iets voor het middenveld doen. En dan een pure controleur ipv Guti. Hebben we met de inkomsten Europees en het lozen van net niet spelers ook wel budget voor denk ik
 
Zuur in de trein nu.... thuis verliezen van de nummer zoveel van de premier league. Als je voorin geen potten kan breken dan spelen dat soort teams het uit want zij maken die 2 kansen wel af. Gakpo mag echt zijn mond houden want die heeft niets te zoeken in de premier league voorlopig. Die gasten speelden non stop hoog met een zee van ruimte achter de verdediging... maar onze Cody vond de mandekking te sterk en kwam elke keer de bal halen om er vervolgens helemaal niets mee te doen en als hij al de bal had verloor hij het duel.... neee...Cody... nog een jaartje PSV zal je goed doen. Vandaag was ruk. En ik ben echt oprecht kwaad over zijn houding vandaag. Straalde niets uit....helemaal niks. Kansloze wissels ... kansloos. Zondag gaan we eraan. Want er zit geen energie meer in deze ploeg. Geen energie.
Cody is een one trick pony. Als je dat heel erg goed uitvoert, zoals Robben, dan heb je geen alternatief nodig. Cody is nog niet zover. En dus prima te verdedigen voor tegenstanders die hun huiswerk hebben gedaan. Je weet al lang wat hij in 90% van de gevallen probeert te gaan doen.
 
Ik snap de trotse houding eerlijk gezegd niet zo.
CL is niet gehaald.
In de EL hebben we kans op kans gehad het te redden maar zijn we oliedom gesneuveld en derde geworden onder AS Monaco en Real Sociedad.
Daarna twee draken van wedstrijden tegen een heel zwakke Israëlische ploeg.
Daarna een hele slechte en een heel goede wedstrijd tegen Kopenhagen.
En vervolgens tegen Leicester eruit.
Niets om over naar huis te schrijven.

Competitie gaan we niet winnen, en in de beker mag een vermoeid PSV tegen een topfit Ajax.

Blij als dit seizoen voorbij is. Blij als Roger weg is.
 
En Rennis Dommedahl. Net nog ergens gelezen.
Dennis Krommepaal heb ik ook wel eens voorbij horen komen, of hij ooit een dusdanig hard schot heeft geleverd op een doel dat deze naam in de wereld is gekomen of dat louter op zijn anatomie slaat weet ik dan weer niet.
 
3 versterkingen zijn sowieso nodig. Keeper lb en rb. Ik zou ook de spits en iets voor het middenveld doen. En dan een pure controleur ipv Guti. Hebben we met de inkomsten Europees en het lozen van net niet spelers ook wel budget voor denk ik
LB en wat met Mauro was gisteren bij de beteren , zelfs de tweede helft tegen een aalvlugge en stevige invaller stond hij meer dan zijn mannetje.
een echte spits die de goal weet staan zou al heel veel oplossen
 
We hebben nooit 11 toppers in het veld gehad volgens mij. Wat dat betreft maak je de snelste slag door de drie minste spelers door toppers te vervangen. Heeft meer effect dan drie net niet spelers vervangen door toppers. Dus is de vraag, welke schakels zijn het zwakst in dit elftal. Kom je al snel uit op de LB en RB positie. Is het ook nog ff afwachten hoe RvN de poppetjes wil gaan plaatsen komen jaar en wat Cody gaat doen, maar de kans dat de linksbuiten positie komend seizoen zwak is is sterk aanwezig.
Als Mauro zo blijft spelen kun je die als eerste LB houden.
 
Als Mauro zo blijft spelen kun je die als eerste LB houden.
En dan hoort hij meteen bij je beste spelers. Het is geen toeval of geluk dat Mauro zo presteert nu. Het enige wat hij mist is wat body, maar dat weet hij vaak te compenseren met zijn harde werken. Voorheen was Mauro puur een harde werker, misschien door de rol die hij toegediend kreeg. Maar op LB laat hij zien wat hij in de jeugd ook liet zien: dat hij erg goed kan voetballen. Ik ben fan
 
Cody is een one trick pony. Als je dat heel erg goed uitvoert, zoals Robben, dan heb je geen alternatief nodig. Cody is nog niet zover. En dus prima te verdedigen voor tegenstanders die hun huiswerk hebben gedaan. Je weet al lang wat hij in 90% van de gevallen probeert te gaan doen.
Klopt wel, maar als Madueke of Doan speelt, dan krijgt Gakpo vaak ook net wat meer ruimte. Jongens met snelheid en een actie, waardoor het centrale duo van de tegenstander ook moet zorgen voor wat meer rugdekking. Zou ook lekker zijn als er een handenbindertje als spits komt.
Wat mij betreft de domste zet van gisteren, starten met allemaal spelers die graag in de bal komen voorin. Weinig snelheid en variatie.
 
En dan hoort hij meteen bij je beste spelers. Het is geen toeval of geluk dat Mauro zo presteert nu. Het enige wat hij mist is wat body, maar dat weet hij vaak te compenseren met zijn harde werken. Voorheen was Mauro puur een harde werker, misschien door de rol die hij toegediend kreeg. Maar op LB laat hij zien wat hij in de jeugd ook liet zien: dat hij erg goed kan voetballen. Ik ben fan
Wat was die gisteren ook weer goed zeg, won ook echt veel kopduels en hij is ook nog pas 22 (bijna 23 wel). Soms vergeten we wel is met hoeveel jonge jongens wel eigenlijk spelen Boscagli en Veerman ook pas 23. Gakpo, Madueke, Teze ook allemaal nog jong. Maar goed als Mauro zo door blijft gaan moeten we niet raar opkijken als die straks ook opeens voor +15 miljoen de deur uitloopt.
 
Cody is een one trick pony. Als je dat heel erg goed uitvoert, zoals Robben, dan heb je geen alternatief nodig. Cody is nog niet zover. En dus prima te verdedigen voor tegenstanders die hun huiswerk hebben gedaan. Je weet al lang wat hij in 90% van de gevallen probeert te gaan doen.
Volledig eens dat Cody nog niet zover is.
Hij faalde gisteren tot twee keer toe erger nog dan Sangare bij diens misser toen we kans maakten bij een uitbraak op 2-0. Vooral de eerste keer toen hij zelf schoot terwijl Zahavi de pass moest krijgen omdat die hem voor het inblazen had.
Hoe dan ook zou ik als ik Brands was in de eerste plaats proberen Gakpo, Madueke en Sangare nog een jaar hier te houden. De laatste als onmisbaar, de eerste twee omdat ze nog niet rijp zijn voor het buitenland maar wel hier doorslaggevend kunnen zijn om ons kampioen te kunnen maken zoals Wijnaldum en Depay die rol hadden in 2015.

Voorts vind ik het triest hoe hier over eigen spelers van vroeger en nu onterecht zeer negatief gesproken wordt.
Zowel Rommedahl als Manolev voldeden prima en zijn destijds door mafketels als René van der Gijp belachelijk gemaakt.
En wat er over b.v. mensen als Guti en Mauro junior aan negatieve onzin is uitgestort , daar lusten de honden ook geen brood van.

Het was jammer dat PSV er gisteren uitvloog terwijl we hoopten op een stunt om weer eens mee te tellen zoals "vroeger".
Maar toen was voetbal nog een sport en geen stuk kapitaalmarkt. Dus moeten we reéel zijn en geen dingen verwachten die
onze huidige groep niet waar kan maken.
Vurig hoop ik dat Roger Schmidt zondag de KNVB beker mag optillen anders krijgt onze bekwame, beschaafde en hardwerkende
coach ook weer een lading stront over zich heen die hij niet verdient.
En voor ons is het toch ook mooi eindelijk iets tastbaars aan een seizoen over te houden.
Forza PSV :)
 
Wat was die gisteren ook weer goed zeg, won ook echt veel kopduels en hij is ook nog pas 22 (bijna 23 wel). Soms vergeten we wel is met hoeveel jonge jongens wel eigenlijk spelen Boscagli en Veerman ook pas 23. Gakpo, Madueke, Teze ook allemaal nog jong. Maar goed als Mauro zo door blijft gaan moeten we niet raar opkijken als die straks ook opeens voor +15 miljoen de deur uitloopt.
Hij zit er ook bovenop. Aanvallers krijgen bij hem weinig kans om na te denken. Fijn zo'n speler in je elftal. Teze heeft dat trouwens ook wel.
 
Olympique, Roma of Leicester zullen gezien het budget die beker pakken. Is geen schande gezien de verschillen in kapitaal.
Mee eens. Ongeveer hetzelfde kaliber of zelfs beter dan de clubs waar Ajax van won in die finale route met Schalke, Kopenhagen en Lyon. Echt geen schande aan als je met 160 miljoen tegenover 500+ verliest. Het is alleen jammer dat het zo moet.
 
Mee eens. Ongeveer hetzelfde kaliber of zelfs beter dan de clubs waar Ajax van won in die finale route met Schalke, Kopenhagen en Lyon. Echt geen schande aan als je met 160 miljoen tegenover 500+ verliest. Het is alleen jammer dat het zo moet.
Zijn we compleet, fit etc dan had gisteren best iets bereikt kunnen worden.
 
Mee eens. Ongeveer hetzelfde kaliber of zelfs beter dan de clubs waar Ajax van won in die finale route met Schalke, Kopenhagen en Lyon. Echt geen schande aan als je met 160 miljoen tegenover 500+ verliest. Het is alleen jammer dat het zo moet.
En we hebben gewoon simpel Galatasaray,Midtjylland,Kopenhagen,Sturm Graz verslagen....dus tegen dat soort clubs zijn we gewoon ruim beter. Clubs als Benfica,Sociedad, Leicester, Monaco waren we redelijk gelijk aan, alleen viel het kwartje vaak de verkeerde kant op, omdat wij gewoon net iets naiever voetballen...Zij zijn uitgekookter.
 
En we hebben gewoon simpel Galatasaray,Midtjylland,Kopenhagen,Sturm Graz verslagen....dus tegen dat soort clubs zijn we gewoon ruim beter. Clubs als Benfica,Sociedad, Leicester, Monaco waren we redelijk gelijk aan, alleen viel het kwartje vaak de verkeerde kant op, omdat wij gewoon net iets naiever voetballen...Zij zijn uitgekookter.
Dus meer ervaren. En duidelijk een veel bredere selectie. Twee zaken die in dit soort potjes het verschil maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan